Citat:
Ursprungligen postat av
Freeze89
Hur går det? Har du sett några nämnvärda ökningar i styrka och muskelmassa hittills? Några biverkningar du känner av?
Är själv sugen på en liknande kur.
Injicerade för nionde gången nyss. Börjar bli en vana, får fortfarande en del pip beroende på hur ”bra” jag träffar muskeln och hur stilla jag kan hålla nålen. Men det är ok, går att leva med.
Nu är jag halvvägs in i kuren och ökat markant i styrka i samtliga övningar, hade ett riktigt toppenpass ikväll där jag kan köra kontrollerat med vikter jag aldrig tidigare nuddat. Börjar också få (upplever jag) mer blickar på gymmet och fler kommentarer. Ingen har uttalat någon misstanke dock tack och lov.
Lyckades också spräcka en jacka när jag skulle knyta skorna så har definitivt ökat size.
Minskat en del på kolisarna och saltet men ligger nu på +6kg. Målet med hela kuren var som sagt 5… 😁
Har fortfarande inga märkbara biverkningar. Möjligtvis en eller två finnar extra och styva nipples oftare. Tycker bollarna håller bra size. 😂
Halvvägs in betyder också blodprov som ska genomföras i dagarna.
Markörer: Östradiol, psa, progesteron, kolesterol och testosteron. Är det något jag missar här?