2023-11-29, 09:32
Medlem
Vad säger vi om detta?

Ska vara kopplat till Sverige, Karlskrona och Malmö. Något som har koll på personerna eller varit med och vill berätta?

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/detaljerna-inifran-sekten-valdtakter-och-porrfilmer/

skriver om att han utnyttjat unga tjejer osv.
Citera
2023-11-29, 09:32
Moderator
Chantres avatar
Fungerande länk till artikel.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/svensk-rumansk-sektledare-gripen-i-paris-anklagas-for-grova-sexbrott--fp1yzn

/Mod
Citera
2023-11-29, 09:42
Medlem
Lillamig72s avatar
En rumänsk man. Dömd sexbrottsling i Rumänien som därefter lyckades mygla sig till asyl i Sverige. Och där tog sig ett svenskt namn. Nu boende i Frankrike.
Tantrayogasekt. Sektledaren tvingade kvinnor till att ha sex med honom. Samt spelade in porrfilmer med offren.
Senast redigerad av Lillamig72 2023-11-29 kl. 09:45.
Citera
2023-11-29, 09:43
Medlem
Knut-Annes avatar
Säger väl allt om Sveriges fantastiska "humana flyktingpolitik" och Sverige som en "humanitär stormakt".
Han fick tydligen svenskt medborgarskap till råga på allt.

2005 fick han asyl i Sverige – samtidigt som han var internationellt efterlyst för sexbrott mot en minderårig i Rumänien. Högsta domstolen ansåg att han riskerade att utsättas för förföljelse om han skickades tillbaka till Rumänien.
Citera
2023-11-29, 09:45
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
En rumänsk man. Dömd sexbrottsling i Rumänien som därefter lyckades mygla sig till asyl i Sverige. Och där tog sig ett svenskt namn..
Han myglade inte, han fick asyl eftersom han "riskerade förföljelse" som dömd sexbrottsling.
Citera
2023-11-29, 09:47
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Han myglade inte, han fick asyl eftersom han "riskerade förföljelse" som dömd sexbrottsling.
I min värld är det att mygla. Han har givetvis ljugit och överdrivit under asylprocessen..
Ja. Jag är sjukt trött på alla myglare som fått asyl i Sverige på mycket tveksamma grunder. Den ena värre än den andra. En massa patraskkriminella som sedan kallar sig svenskar när det passar dom. Tex när de utfört något brott. Den här sektledaren är ett ypperligt exempel på vad SD menar är en bra kandidat till att får sin asyl/uppehållstillstånd/medborgarskap i Sverige indraget..
Senast redigerad av Lillamig72 2023-11-29 kl. 10:07.
Citera
2023-11-29, 09:50
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
I min värld är det att mygla. Han har givetvis ljugit och överdrivit under asylprocessen..
Fanns en internationell efterlysning, trots detta fick han asyl, jag lägger en stor del av skulden på vår extremt slappa invandringspolitik.
Citera
2023-11-29, 09:51
Medlem
Han är ju fortfarande skriven i Sverige, men kan inte ha bott här på ett tag eller?
Citera
2023-11-29, 09:52
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Fanns en internationell efterlysning, trots detta fick han asyl, jag lägger en stor del av skulden på vår extremt slappa invandringspolitik.
Ja. Det gör jag med. Enormt trött på den..
Citera
2023-11-29, 09:55
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe1458
Han är ju fortfarande skriven i Sverige, men kan inte ha bott här på ett tag eller?
Många som skaffar en falsk adress i Sverige, för att kunna lyfta bidrag.
Citera
2023-11-29, 09:57
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ja. Det gör jag med. Enormt trött på den..
Japp!
Han ljög sig säkerligen blå, det har du rätt i, men det borde inte ha hjälpt, fanns klara papper på vad det är för en filur.
Senast redigerad av Knut-Anne 2023-11-29 kl. 10:04.
Citera
2023-11-29, 10:01
Medlem
Citat:
Säger väl allt om Sveriges fantastiska "humana flyktingpolitik" och Sverige som en "humanitär stormakt".
Han fick tydligen svenskt medborgarskap till råga på allt.

2005 fick han asyl i Sverige – samtidigt som han var internationellt efterlyst för sexbrott mot en minderårig i Rumänien. Högsta domstolen ansåg att han riskerade att utsättas för förföljelse om han skickades tillbaka till Rumänien.
Han var zigenare, va? Horsverige älskar zigenare och gör allt för att få in fler.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in