2023-11-28, 17:04
Medlem
Krickerts avatar
Bra pris på deo,shampo och liknande produkter.
Citera
2023-11-28, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
Det är en affär främst för bögar och kvinnor. Jag var in dit en gång och det var en blandning av diskborstar och veganskt godis. Hade jag varit en kille så hade jag inte kommit ur butiken som hetero, det är sant som det är sagt.

Du tror inte de flesta män är tryggare i sin manlighet än att lite diskborstar och vegangodis rubbar den?
Citera
2023-11-28, 17:43
Medlem
Tervulls avatar
Fruktansvärd butik. Min fru gillar den. Bara massa smink och schampo. Inget jag rekommenderar. En begravningsbyrå är muntrare.
Citera
2023-11-28, 17:54
Medlem
Butiken som sådan är ju rätt trist att trängas i men de har en del utländskt snacks och godis som är svårt att hitta för rimliga priser på andra ställen. Den får 4/5.
Citera
2023-11-28, 18:04
Medlem
immenhusens avatar
Ett måste om du söker märkesprodukter i småformat. Många liknande butiker (typ, ÖoB) satsar på multipack och stora flaskor av t.ex. schampoo och tandkrämer, medan du här hittar motsvarande men i hotellrumsformat. Briljant för vandring och/eller resor som företas genom flyg.

/AI
Citera
2023-11-28, 18:11
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Ett måste om du söker märkesprodukter i småformat. Många liknande butiker (typ, ÖoB) satsar på multipack och stora flaskor av t.ex. schampoo och tandkrämer, medan du här hittar motsvarande men i hotellrumsformat. Briljant för vandring och/eller resor som företas genom flyg.

/AI
Sist jag tittade så fanns allt detta i samtliga affärer i Sverige och i samtliga billighetsbutiker?

Helt ofattbart när jag läser att även Julas och Dollarstores ägare blivit miljardärer. De har ju samma varor som ÖB Biltema osv så varför ens gå dit.
Citera
2023-11-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Sist jag tittade så fanns allt detta i samtliga affärer i Sverige och i samtliga billighetsbutiker?

Helt ofattbart när jag läser att även Julas och Dollarstores ägare blivit miljardärer. De har ju samma varor som ÖB Biltema osv så varför ens gå dit.

Varför ta sig till ÖoB eller Jula när man har Normal i närheten?

(Jula drar in pengar på mer än butikerna, de har bland annat en hotellkedja och då är det inga billighetshotell)
Citera
2023-11-28, 18:41
Medlem
Skribentminimums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accentify
Normal är briljant.
Det enda stället i Sverige som säljer beef jerky till vettiga priser
Haha exakt vad jag tänkte säga! Glömde att den fanns och hur jag ska bygga mitt förråd en månad. Blir att köpa upp några lådor iallafall. Så himla bra. Jag glömde totalt att jag brukade göra såhär och med rätt anledning! Prisvärt.
Citera
2023-11-28, 18:49
Medlem
Citat:
Det är en affär främst för bögar och kvinnor. Jag var in dit en gång och det var en blandning av diskborstar och veganskt godis. Hade jag varit en kille så hade jag inte kommit ur butiken som hetero, det är sant som det är sagt.
Det är sådana som dig som andra affärer lever på. ...Jag tänker inte handla där, det är ju bara bögar som handlar där. Ja, men det är samma vararor fast med lägre priser...Skiter väl jag i. man är väl för faan ingen bög, va...Hö, Hö....
Citera
2023-11-28, 18:56
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Jag har varit där med mina döttrar. Jag fattar inte ens vad det är som ligger i korgarna. En massa kulörta påsar och små flaskor, alla fyllda med saker som män varken använder eller känner till.
Citera
2023-11-28, 19:01
Medlem
Dalulvens avatar
Helt ok att spana in. De har ibland varor man använder, som hyvlar och fotkräm, till ett billigare pris Dessutom några ovanliga godissorter. Men larmbågarna, de reagerar alltid på mig förfan. Är jag gjord av liquid metal eller nåt?
Citera
2023-11-28, 19:15
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Som nämnts i tråden, det är i hög grad en kopia av Galne Gunnar (som i sin tur är kopierad från Crazy Eddie i USA), men med sämre priser såklart. Aningen bättre än Åhléns/ÖB mm. och vissa grejer till riktigt bra priser, men såklart inte jättebilligt som de själva marknadsför sig som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in