2023-11-28, 12:40
Medlem
MIDIKabels avatar
Vad fan är det för något? Jag hade aldrig hört talas om den förrän ett par månader sedan när jag började få reklam för den non-stop. Dessutom ser jag numera folk gå runt med såna där normalpåsar i princip överallt. Vad är det för affär egentligen, och varför har den så plötsligt blivit så populär?
Citera
2023-11-28, 12:42
Medlem
Det är en dansk affär med lite halvbilliga varor. Lite som Flying Tiger men med riktiga märken i stället för unbranded.
Citera
2023-11-28, 12:47
Medlem
3Godisars avatar
Tycker faktiskt den är värd hypen, den är riktigt bra. Stort sortiment och riktigt bra priser. Vanliga grejer man behöver blandat med roliga/knasiga grejer.
Citera
2023-11-28, 12:59
Medlem
Det är en modern version av Galne Gunnar.
Citera
2023-11-28, 13:14
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Det är en modern version av Galne Gunnar.
Helt inriktad på tjejer och kvinnor.

Verkar funka fint.
Citera
2023-11-28, 13:53
Medlem
Accentifys avatar
Normal är briljant.
Det enda stället i Sverige som säljer beef jerky till vettiga priser och som inte tar en arm och ett ben för schampoo och hårvax.

Det enda som stör mig med butiken är deras hipsteriga och smått nedlåtande reklam och företagsprofil.
Citera
2023-11-28, 14:22
Medlem
snooper123s avatar
Jag och min sambo går på Normal ibland. Ganska kul grejer. Finns typ 10st butiker bara i Malmö.
Citera
2023-11-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Jag och min sambo går på Normal ibland. Ganska kul grejer. Finns typ 10st butiker bara i Malmö.

Finns nu även ett normal café mitt i stan. Valfri kaffesort för under 20kr.. undrar hur länge det dröjer innan de höjer priserna..
Citera
2023-11-28, 15:31
Medlem
PedoJoeBidens avatar
ÖoB för fjortisar.
Citera
2023-11-28, 15:53
Medlem
Måste citera det någon skrev i en annan tråd, och instämma;

Citat:
Jag tycker att det är en mycket märklig reklamfilm. En omogen vit medelålders (tecknad) man som beter sig som ett riktigt rövhål och är negativ till allt med Normal och spyr galla över butiken medans ofta en yngre, givetvis tjej eller kvinna ska framstå som den sympatiska i reklamen och ger honom "svar på tal" som en duktig självständig kvinna med skinn på näsan. Riktigt konstig och urusel "reklam".
Citera
2023-11-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Det är en dansk affär med lite halvbilliga varor. Lite som Flying Tiger men med riktiga märken i stället för unbranded.

en ny ö&b kedja igång?
Citera
2023-11-28, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
Det är en affär främst för bögar och kvinnor. Jag var in dit en gång och det var en blandning av diskborstar och veganskt godis. Hade jag varit en kille så hade jag inte kommit ur butiken som hetero, det är sant som det är sagt.

Det låter mer som ett DU problem..

Finns massa billiga förbrukningsartiklar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in