Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKonstig
ojdå kom jag för nära sanningen? vad kränkt man kan bli

måste man betala eller lägga ut pengar för att fånga en kvinnas intresse måste man vara förbannat ful eller patetiskt och alldeles för mesig för att annars lyckas, som du tydligen är.
vuxna män men pondus behöver inte pengar för att få knulla eller vara intressant, sa aldrig att jag inte är villig ta notan.. det gör jag när hon bevisat sitt värde. Min mor dog för 15 år sedan.. jag har inte snickrat min egen altan men vad har det för betydelse? har du snickrat egen altan någon gång? har du ens en? nej? ok..
att vara gentleman tjänar man inget på har du väl märkt.. annars skulle du inte vara så upprörd när en LiteKonstig, fet sjukpensionär utan bil körkort, bil eller hår på huvet med begynnande alkoholism och övervikt får fitta och inte du.. Vadå långsiktigt? och vadå tjejer? jag är över 18 så jag håller mig till kvinnor, och vad ska man mer ha en kvinna till mer att ligga med? men du kanske tycker om tjejer? pedofil?
Lägg ner grabben det spelar ingen roll vad du piper om så kommer du aldrig göra mig sur bitter grinig eller arg.. jag har svar på alla dina personliga påhopp och ger tillbaka lika mycket, om inte mer.. för jag vet hur man får damerna i sängen utan pengar status sprit droger fjäsk.. det enda du behöver är självförtroende, vilket du uppenbarligen inte har.
du tänker säkert "ja men hur fan ser kvinnorna ut som du knullar" spelar ingen roll.. jag får fortfarande knulla mer är dig

Jag tyckte jag föreslog att vi konstaterat att vi tycker olika. Likväl fortsätter du att veva. Jag har ingen aning om du är ”nära sanningen” eftersom jag inte förstår vad du skriver. En förutsättning för att jag ska bli kränkt är till att börja med att jag kan tyda ditt tungomål, vilket är svårt enär du skriver som en kratta.
Nu skriver jag det med stora bokstäver, printa gärna ut det:
OM DETTA FUNGERAR FÖR DIG SÅ HOPPSAN OCH TJOFLÖJT. JAG ÖNSKAR DIG MÅNGA TREVLIGA STUNDER I DAMSÄLLSKAP.
Och nu, min vän, har jag verkligen inget mer att tillägga,