2023-12-10, 14:40
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det verkar väldigt komplicerat att vara den typ av man du representerar.

Seriös fråga: Trivs du i din mansroll?

Jag tror det är betydligt mer komplicerat för dig om vi ska vara ärliga. Du har ju uppfunnit din egen ”mansroll” och förväntar dig att alla andra ska spela med.
Men om det fungerar för dig så är det bara att gratulera.

En lärdom för mig är att inte försöka ge råd i all välmening när TS skapat ett eget universum med egna lagar. Evolutionen finns t ex inte. Forskning och statistika undersökningar är bara irritationsmoment. TS vill inte ha en diskussion, utan att personer som lider av samma vanföreställning ska bekräfta hans tes.

”Hä jer int lönt förklara för den som int begrip’ ”
(I. Stenmark)
Senast redigerad av Vaclav-Korunka 2023-12-10 kl. 15:02.
Citera
2023-12-10, 14:47
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
ojdå kom jag för nära sanningen? vad kränkt man kan bli måste man betala eller lägga ut pengar för att fånga en kvinnas intresse måste man vara förbannat ful eller patetiskt och alldeles för mesig för att annars lyckas, som du tydligen är.

vuxna män men pondus behöver inte pengar för att få knulla eller vara intressant, sa aldrig att jag inte är villig ta notan.. det gör jag när hon bevisat sitt värde. Min mor dog för 15 år sedan.. jag har inte snickrat min egen altan men vad har det för betydelse? har du snickrat egen altan någon gång? har du ens en? nej? ok..

att vara gentleman tjänar man inget på har du väl märkt.. annars skulle du inte vara så upprörd när en LiteKonstig, fet sjukpensionär utan bil körkort, bil eller hår på huvet med begynnande alkoholism och övervikt får fitta och inte du.. Vadå långsiktigt? och vadå tjejer? jag är över 18 så jag håller mig till kvinnor, och vad ska man mer ha en kvinna till mer att ligga med? men du kanske tycker om tjejer? pedofil?

Lägg ner grabben det spelar ingen roll vad du piper om så kommer du aldrig göra mig sur bitter grinig eller arg.. jag har svar på alla dina personliga påhopp och ger tillbaka lika mycket, om inte mer.. för jag vet hur man får damerna i sängen utan pengar status sprit droger fjäsk.. det enda du behöver är självförtroende, vilket du uppenbarligen inte har.

du tänker säkert "ja men hur fan ser kvinnorna ut som du knullar" spelar ingen roll.. jag får fortfarande knulla mer är dig

Jag tyckte jag föreslog att vi konstaterat att vi tycker olika. Likväl fortsätter du att veva. Jag har ingen aning om du är ”nära sanningen” eftersom jag inte förstår vad du skriver. En förutsättning för att jag ska bli kränkt är till att börja med att jag kan tyda ditt tungomål, vilket är svårt enär du skriver som en kratta.

Nu skriver jag det med stora bokstäver, printa gärna ut det:

OM DETTA FUNGERAR FÖR DIG SÅ HOPPSAN OCH TJOFLÖJT. JAG ÖNSKAR DIG MÅNGA TREVLIGA STUNDER I DAMSÄLLSKAP.

Och nu, min vän, har jag verkligen inget mer att tillägga,
Senast redigerad av Vaclav-Korunka 2023-12-10 kl. 14:55.
Citera
2023-12-10, 17:07
Medlem
Hotshot Rookies avatar
Den som initierar dejten betalar.
99% av gångerna är det mannen som bjuder ut tjejen så det säger sig självt.
Jag hade skämts ögonen ur mig om jag hade föreslagit att splittra på notan.
Citera
2023-12-11, 02:29
Medlem
I de flesta fall uppskattas det om mannen tar notan, du kommer knappast ses som "beta" om du gör det i vart fall.
Citera
2023-12-11, 08:54
Medlem
halaltarzans avatar
Men en del kvinnor kan ju vara rätt försiktiga med pengar (iofs en bra egenskap) men det kan gå så långt att de inte begriper att de behöver en paraplydrink till så att vissa knutar löses upp och de får igång blodcirkulationen ordentligt. Det är därför som mannen bör styra vad som beställs in och då naturligtvis även stå för notan.
Citera
2023-12-11, 12:15
Medlem
Det är bara kock o betta som fokuserar på allt detta i den omfattningen ni alla undergivna osäkra sorgliga individer på det här forumet gör. Ni har ej heller någon självironi så ni förstår hur ni framstår när ni tuggar samma skit om och om och om igen
Senast redigerad av NegernsDoft 2023-12-11 kl. 12:17.
Citera
2023-12-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men en del kvinnor kan ju vara rätt försiktiga med pengar (iofs en bra egenskap) men det kan gå så långt att de inte begriper att de behöver en paraplydrink till så att vissa knutar löses upp och de får igång blodcirkulationen ordentligt. Det är därför som mannen bör styra vad som beställs in och då naturligtvis även stå för notan.
Kan nästan se framför mig, hur du klappar henne på axeln, och säger, "lilla stumpan, om du gör som jag säger så kommer allt att gå bra".

Visst, en tjej som tar det kanske är nice för ett ons, men inte mycket mer.
Citera
2023-12-11, 14:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Kan nästan se framför mig, hur du klappar henne på axeln, och säger, "lilla stumpan, om du gör som jag säger så kommer allt att gå bra".

Visst, en tjej som tar det kanske är nice för ett ons, men inte mycket mer.

Nu får man väl glasbergsmaffian på sig.

Men det verkar ju som många kvinnor inte förstår om de är kåta eller kissnödiga och då måste ju liksom mannen kliva in och styra. Han blir nöjd och är stolt som en tupp om dejten leder till instick. Hon blir också nöjd med att ha fått karl, men nöjdast är hon väl kanske med att mannen dirigerade och hon kan påstå att hon blev förförd och fortsätta att spela så att säga fina flickan.

Och att ett sånt möte enbart skulle fungera som ett ONS tror jag inte alla på, träffar den där filuren Amor det gökandes paret med sina pilar så kan det mycket väl leda till ett förhållande skulle jag vilja säga.
Citera
2023-12-11, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu får man väl glasbergsmaffian på sig.

Men det verkar ju som många kvinnor inte förstår om de är kåta eller kissnödiga och då måste ju liksom mannen kliva in och styra. Han blir nöjd och är stolt som en tupp om dejten leder till instick. Hon blir också nöjd med att ha fått karl, men nöjdast är hon väl kanske med att mannen dirigerade och hon kan påstå att hon blev förförd och fortsätta att spela så att säga fina flickan.

Och att ett sånt möte enbart skulle fungera som ett ONS tror jag inte alla på, träffar den där filuren Amor det gökandes paret med sina pilar så kan det mycket väl leda till ett förhållande skulle jag vilja säga.
Uppenbart har vi helt olika syn på kvinnor och förhållanden.

Jag har aldrig varit med om att man ska behöva leka överlägsen.
Citera
2023-12-11, 14:44
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Uppenbart har vi helt olika syn på kvinnor och förhållanden.

Jag har aldrig varit med om att man ska behöva leka överlägsen.

Här har det inte behövts lekas nånting, antingen så är du dominant eller så är du det inte. Nu vet ju inte jag om det är en egenskap som fortfarande efterfrågas då jag lever i ett förhållande sen mer än 10 år tillbaka, men har svårt att tänka mig att mesen hux flux har blivit populär så den dominante mannen får stå tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in