Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-27, 17:02
  #1
Medlem
Hej, min gamla otekniska mamma har tydligen av misstag råkat blockera mitt nummer. Alla andras samtal och mess kommer in men inte mina. Vi bor 70 mil ifrån varandra och hon har ingen som kan hjälpa henne.

Hon har en samsung galaxy s10.

Kan någon på ett väldigt enkelt sätt förklara hur hon ska avblockera ett nummer så är jag evigt tacksam!,
Citera
2023-11-27, 17:28
  #2
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en_liten_ren
Hej, min gamla otekniska mamma har tydligen av misstag råkat blockera mitt nummer. Alla andras samtal och mess kommer in men inte mina. Vi bor 70 mil ifrån varandra och hon har ingen som kan hjälpa henne.

Hon har en samsung galaxy s10.

Kan någon på ett väldigt enkelt sätt förklara hur hon ska avblockera ett nummer så är jag evigt tacksam!,

Dölj ditt nummer och ring, enklast! Eller byta nummer!
Citera
2023-11-27, 17:43
  #3
Medlem
Jag försökte #31# men det hjälpte inte. Hon kanske inte ens har blockerat mig, det är bara en gissning. Det enda jag vet är att mina samtal går direkt till hennes röstbrevlåda och hon hör inte mina sms. Däremot kan alla andra ringa och messa utan problem.
Jag vet inte hur man kan fixa detta
Citera
2023-11-27, 17:55
  #4
Medlem
Ta bort blockeringen av ett nummer
Öppna appen Telefon .
Tryck på Mer .
Tryck på Inställningar. Blockerade nummer.
Tryck på Rensa intill numret som du vill avblockera. Avblockera.
https://support.google.com/phoneapp/.../6325463?hl=sv
Citera
2023-11-27, 18:17
  #5
Medlem
Tack! Ska framföra detta, men hon vet inte ens vad app betyder, så det verkar inte så lovande. Det bästa är att hon tar sig till butiken som sålde den, och tills dess får jag väl bara avvakta.
Citera
2023-11-27, 18:40
  #6
Medlem
Jag är avblockerad! Situationen är löst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback