Läste lite mer nogrannt och de ska leta genom de droger som du åkte fast för...
Vi säger tex cannabis. Men enligt mig så tror jag ändå att de ska leta efter alla de vanliga droger. CB.BENZO.KOKS.AFFE.OPPIATER. Om det är stick prov så är det dem som de ska leta efter. Om de skickar till labb så måste de skriva på en papper vilka droger labben ska leta efter kolla vad dem skriver på den ( tror oxo att du måste skriva på en sån, så du godkänner att urinet skickas ), var så för mig iaf.
Tror alltså att de ska leta efter alla dem vanliga droger.
Men du är ren ändå... Så det är lungt.
Gör uppehåll i 6 månader med det du brukar eller använd det så du klarar dig till nästa drog test...
Tror att du kommer lämna kanske 1 test per vecka...
Kanske 2 per vecka... Kanske 1 per 2 veckor...
Sen finns det en person som kollar på din orm också svårt o fuska...
Ta det lungt i början du vill ej ge dem negativa tankar...
Testerna brukar vara i 6 månader men som alltid så brukar dem oxo förlänga dem...
Ring till dem som du ska pissa hos o fråga när du ska besöka dem och hur ofta...
Ring till dem som tvinga dig pissa och säg att du har har ett jobb som kräver ett körkort och du måste få tillbaka den så fort som möjligt.
Och ja det stämmer dem får bara kolla efter vad dem säger att dem ska kolla efter... Men har svårt o fatta hur dem ska kolla efter alkohol??? DU åkte fast för alkohol har jag fattat, kolla upp vad du ska testats för, för att hur kan du bli drogtestad för nåt som dem inte har tatt dig för? Nån som kan hjälpa honom med det?
--> Kan det testa för andra droger fast han har bara straffats för alkohol? (typ din fråga)
Kanske det där uppe låter konstigt, hadlade om droger o ej dricka.
Sen om man läser den texten som du skrev ska man testas för substansen som man har åkt fast för testat. Hur kan man testas för alkohol, typ 3 dagar efter drikande? Det är väll itne olagligt o dricka?