2008-11-14, 15:59
Medlem
Starchild_s avatar
Läget är såhär. Hade tänkt röka Spice imorgon, och då kan ju polisen tvinga en till piss då jag tänkt visa mig offentligt.

Senast jag rökte (riktigt hasch nu då) var 2½ veckor sen, och en vecka innan dess.
Är det ok om jag ev måste pissa imorgon då? Känns ju lite onödigt att chansa.
Kan ju tilläggas att sist jag rökte var jag reeejält borta.

Tack på förhand och inga "tack vare snorungar som dig blir Spice klassat" tack
2008-11-17, 14:45
Bannlyst
Lungt asso. Inga problem du klarar dig.
2008-11-19, 12:37
Medlem
jag hade tagit cola (söndagen), rökt och tagit kork (onsdag) på torsdag fick ja pissa.. jag va ren
2008-11-22, 15:52
Medlem
Snabba svar tack!

Jag ska dra och pissa på måndag (päronens idé). Senast jag tog kokain var _exakt_ sju dagar sedan och senast jag rökte gräs/hash var två veckor sedan. Kommer jag att åka dit på något av ovanstående?

Tackar sjukt mycket om jag får ett snabbt svar!
2008-11-22, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TipMeIamPoor
Jag ska dra och pissa på måndag (päronens idé). Senast jag tog kokain var _exakt_ sju dagar sedan och senast jag rökte gräs/hash var två veckor sedan. Kommer jag att åka dit på något av ovanstående?

Tackar sjukt mycket om jag får ett snabbt svar!
Koks ren.
Hash Du 'a'r ren. Men om du har r'o'kt mer innan du r'o'kte senast so vet jag ej eller det beror po hur mkt du har r'o'kt innan och n'a'r.
Kolla in THC calculator den 'a'r ganska exakt. Men tryck po no smoke 2 gonger extra pga forsta dagarna ferbrennar man skit mkt THC som inte reknas i i THC calculator!
http://best4drugtest.com/_thc_calculator.html
Tryck mkt vetska nu so det gor ut lite grann varje gong du pissar dessutom dryck innan du pissar.
Men asso jag vet att du er ren om du inte roker typ 2 - 3 gonger per vecka innan du rokte sista gongen.
Senast redigerad av roxs 2008-11-22 kl. 16:18.
2008-11-23, 12:24
Medlem
pipparns avatar
Nu hade jag oturen och vart tvungen att pissa igår hos farbror blå.
Jag glömde fråga dom hur länge det tar innan man får provresultatet, någon som vet?
2008-11-23, 20:18
Medlem
fenazepams avatar
jag var i christiania förra helgen och ska pissa nu på onsdag. jag hade inte rökt på två månader innan det. rökte kanske 2gram bra gräs och lite nepal hasch.
tror ni det går att klara sig eller??
tacksam för svar.
2008-11-23, 21:33
Medlem
Jungles avatar
Jag skulle gissa på att du kommer vara ren, men för säkerhets skull så drick mycket vatten och rör på dig.

Lycka till.
2008-11-24, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
jag var i christiania förra helgen och ska pissa nu på onsdag. jag hade inte rökt på två månader innan det. rökte kanske 2gram bra gräs och lite nepal hasch.
tror ni det går att klara sig eller??
tacksam för svar.
På gränsen tycker jag... Tryck mkt vatten de här dagarna så lite THC kommer ut varje gång du pissar. Dryck MKT innan provet också.
2008-11-24, 14:51
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipparn
Nu hade jag oturen och vart tvungen att pissa igår hos farbror blå.
Jag glömde fråga dom hur länge det tar innan man får provresultatet, någon som vet?

Till nästa gång - De kan inte tvinga dig att pissa, endast att ta blodprov.

Resultatet tar cirka 1-3 veckor.
2008-11-24, 19:17
Bannlyst
stilnoct

undrar om stilnoct syns på standardtesterna?
2008-11-25, 00:44
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
undrar om stilnoct syns på standardtesterna?

Nopp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in