2007-10-12, 13:28
Medlem
evilclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Det här med c-vitamin skulle jag nog vilja fastställe som en myt med detsamma.

Det skulle mycket väl kunna fungera om man bara tränade som fan hela dagarna, också har det ju en del med metabolism att göra.

Börjar du springa några km eller mil om dagen från och med nu så skulle du nog klara dig med ganska stor säkerhet. Drick mycket vatten också.

Dessutom har du ju nu också en chans att öva upp din kondition om den råkar vara dålig.

Okej tackar
Hur kan man "förstöra" ett pissprov? Alltså göra det ogiltigt?
Och hur länge syns THC i Blodet?
Kan jag kräva ett blodprov ist för pissprov?
2007-10-12, 16:07
Medlem
sockbats avatar
Bromo Dragonfly, syns det på blodprov? Om det gör det, kollar dom ens efter det på standardtest?
2007-10-12, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sockbat
Bromo Dragonfly, syns det på blodprov? Om det gör det, kollar dom ens efter det på standardtest?

jag kan lova, och sätta mitt liv på detta, att det inte tas några prover på bromo. what so ever!
2007-10-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmgHaxx
Visst tittar dom inte efter toppisar på soc pissprov? Är nästan helt säker på att dom inte gör det men jag vill att nån ska säga det till mig så jag kan känna mig lite extra säker

Oroa dig inte, toppisar syns inte på stickorna.

Jag måste veta, hur länge syns 10mg diazepam i blodet?
2007-10-14, 00:38
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Oroa dig inte, toppisar syns inte på stickorna.

Jag måste veta, hur länge syns 10mg diazepam i blodet?

Typ 1 vecka kasnke till med 2.
2007-10-15, 13:10
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockbat

Tror du att det tillhör de tio vanligaste drogerna?
2007-10-15, 13:11
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Tror du att det tillhör de tio vanligaste drogerna?

Sådana här trådar är väl till för att folk som inte vet ska kunna ställa just sådana frågor som ställdes?
2007-10-15, 15:01
Medlem
Emes avatar
Hallå!

Fråga:
Jag har blivit kallad till en läkarundersökning av mitt jobb, och pissprov ingår. Jag har tagit både kokain och Rökt hash.. Men jag slutade röka ca 25 dagar innan undersökningen. Kokainet oroar jag mig inte så mkt för, det går väl ur kroppen rätt snabbt, men rökat. Jag har hydrerat i några dagar och tycker att det borde va lugnt, men om jag slutar hydrera nu (ca 2 veckor kvar till kollen) kommer då min "thchalt" i pisset att stiga?? och om jag skulle ha en liten halt kvar, vad kan jag skylla på?

jag kanske är övernojjig, men jag är tacksam för alla tips jag kan få!!
peace
2007-10-15, 21:33
Medlem
klisssters avatar
Hmm, ska pissa på sjukhuset i veckan. Pissade på stickan idag och jag visade svagt svagt possetivt. Undrar hur känsliga dom testerna är dom tar på sjukhuset. Vet att dom skickas till lab, men tänkte om det blir mycket vatten så borde jag väll komma igenom... Dom skiter i vilket om jag bara pissar vatten men är jag ren till 100% då? Hanldar om körkortet
2007-10-16, 13:43
Medlem
evilclowns avatar
....

2007-10-16, 15:53
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilclown

citronsyra i pisset så är det värdelöst prov..
THC stanar i blodet i typ 24 timmar har jag för mig. Men röker man konstant utan uppehåll så kan man få en konstant THC nivå i blodet, men typ 2 veckor då har jag för mig att jag läst på erowid. Du kan necka pisseprovet, dom kan inte tvinga dig att pissa då får dom ta blodprov istället..
2007-10-17, 14:30
Medlem
evilclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
citronsyra i pisset så är det värdelöst prov..
THC stanar i blodet i typ 24 timmar har jag för mig. Men röker man konstant utan uppehåll så kan man få en konstant THC nivå i blodet, men typ 2 veckor då har jag för mig att jag läst på erowid. Du kan necka pisseprovet, dom kan inte tvinga dig att pissa då får dom ta blodprov istället..

Okej låter ju någorlunda bra..
Men hur mkt citronsyra ska jag slänga i då? Äre mkt eller bara droppar?
Nåra andra tips?
Diskmedel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in