2007-10-17, 15:22
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilclown
Okej låter ju någorlunda bra..
Men hur mkt citronsyra ska jag slänga i då? Äre mkt eller bara droppar?
Nåra andra tips?
Diskmedel?

Näää asså som jag har förståt det så räcker det med lite på fingret. Typ ha lite undernagelen och sen kissa lite på fingret så det åker med i muggen. :P
Ska själv pissa imorgon och blodprov, det suger för jag är inte ren, men får väll lösa det på något sätt. Peace
2007-10-17, 15:44
Medlem
misaers avatar
Okej, nu är det såhär. jag måste in till akutpsyk, jag har rökt hela förar veckan, och jag har tagit benzo idag och igår.. Det jag undrar är om de checkar om man har tagit droger?, dvs om de tar blodprov/pisseprov det första dom gör?.. Minns att de tog blodprov när jag var inne på barnpsyk.
2007-10-17, 17:10
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misaer
Okej, nu är det såhär. jag måste in till akutpsyk, jag har rökt hela förar veckan, och jag har tagit benzo idag och igår.. Det jag undrar är om de checkar om man har tagit droger?, dvs om de tar blodprov/pisseprov det första dom gör?.. Minns att de tog blodprov när jag var inne på barnpsyk.

Hmm är du över 18 som du förmodligen är så kommer dom inte testa dig.. Kommer få remiss till sjukhuset..
2007-10-17, 22:41
Medlem
Test på nytt jobb

Vad händer egenteligen om pisseprovet på nya företaget visar positivt?
2007-10-18, 15:57
Bannlyst
vad tror ni , mindre mängder tjack några ggr i veckan, inget sista 10-11 dagarna
hur stor risk att åka dit om man fick pissa idag?
2007-10-19, 23:02
Medlem
Slitages avatar
Posta gärna en faq om hårprov
2007-10-21, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slitage
Posta gärna en faq om hårprov
Och en urin-faq? Nej det här är ju en FAQ om drogtester.
Sen är ju inte hårtester så speciellt aktuellt i sverige än sålänge.

Någon som kan bekräfta om Ritalin syns på pissprov? Om det skulle ge utslag på amfetamin eller nåt.
2007-10-22, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Och en urin-faq? Nej det här är ju en FAQ om drogtester.
Sen är ju inte hårtester så speciellt aktuellt i sverige än sålänge.

Någon som kan bekräfta om Ritalin syns på pissprov? Om det skulle ge utslag på amfetamin eller nåt.

det ger inte utslag som amfetamin i alla fall, eftersom ämnet inte är besläktat med amfetamin
2007-10-22, 16:18
Medlem
Kyozs avatar
Har pisseprov idag, funtar på att skita i att gå dit för om jag visar positivt på opiater så är jag fucked utav bara helvete. Tänkte därför kolla om Kodein (citodon) visas på provfan? Jag var rätt säker på att det gjorde det men sedan läste jag att de INTE kollade efter tramadol och då vart jag lite förhoppningsfull och tänkte att vadfan då kanske inte Kodein visas heller.

Edit: Jag läste att det omvandlas till morfin i kroppen så jag antar att jag får skita i att gå dit. Får se om det blir SoC för mig ;/ känns något luffigt att vara 18+ och knalla runt på SoC som en och annan finnig 15åring som skrikit "horfitta" åt rektorn i skolan.
2007-10-27, 03:37
Medlem
Subutex (buprenorfin) ger alltså inte utslag, om jag förstått saken rätt?
Och hur är det med xanor (alprazolam)?
2007-10-30, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emdeemaa
Subutex (buprenorfin) ger alltså inte utslag, om jag förstått saken rätt?
Och hur är det med xanor (alprazolam)?
Subutex ger utslag ja. Xanor ger utslag också, på Bensodiazepiner då.
2007-10-30, 13:09
Medlem
Whiterabbit_s avatar
Provade söka men fan icke.. Hur länge tar det oftast att få tillbaka prover från analysen när Polisen tagit blodprov på en?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in