2007-08-30, 16:02
Medlem
Corvs avatar
Någon som kan hjälpa mig med lite info angående hur länge amfetamin syns i blodet?
2007-09-01, 19:16
Medlem
drakflygares avatar
SYns kat på pisseprov?
2007-09-02, 23:05
Medlem
RoLLiTs avatar
Max 2 dagar i blodet. Upp till 5 dagar i pisset. Men tjacket kan gå ur under natten, bara man svettas och rör på sig.
2007-09-06, 00:18
Bannlyst
Gjorde precis som det står här och jag hade då rökt ungefär varenda dag i ett år och jag pissa ändå negativt med bara 2 dars mellanrum sen jag sist rökte. Men nu undrar jag om jag te.x ska pissa imorrn igen har jag kvar thc:t då eller är det borta nu? Jag drack inte så mycket vatten på just provdagen så måset ju va borta förmodligen eller?
2007-09-09, 18:16
Medlem
Okej, har läst egenom första inlägget för denna tråden och skulle vilja har svar på en fråga.

Om vi säger att man har rökt dagligen i cirka ett års tid, hur lång tid tar det då att bli helt ren på thc om man följer alla anvisningar till punkt och pricka, alltså man lever väldigt sunt, dricker mycket vatten kombinerat med b-vitamin osv?
2007-09-09, 19:41
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaac
Okej, har läst egenom första inlägget för denna tråden och skulle vilja har svar på en fråga.

Om vi säger att man har rökt dagligen i cirka ett års tid, hur lång tid tar det då att bli helt ren på thc om man följer alla anvisningar till punkt och pricka, alltså man lever väldigt sunt, dricker mycket vatten kombinerat med b-vitamin osv?

Jag tror det är väldigt individuellt. Jag blev ren efter 2 dagar efter att ha rökt ungefär varannan dag under 10 veckor+. Om jag vore du så skulle jag har ett uppehåll på 2 veckor innan pisset, då slipper du vara nojjig. Peace!
2007-09-10, 20:13
Medlem
Citat:
Jag tror det är väldigt individuellt. Jag blev ren efter 2 dagar efter att ha rökt ungefär varannan dag under 10 veckor+. Om jag vore du så skulle jag har ett uppehåll på 2 veckor innan pisset, då slipper du vara nojjig. Peace!

Drack du massvis med vatten eller hade du hunnit blivit ren bara sådär ?

Peace!
2007-09-10, 23:35
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falluja
Drack du massvis med vatten eller hade du hunnit blivit ren bara sådär ?

Peace!

Jag drack mer vatten än ja brukar göra, fast inte till överdrift. Sen så tränade jag styrketräning båda dagarna. Tror att träningen gjorde ganska mycket..
2007-09-13, 18:28
Medlem
Grrrinds avatar
Jag ska på återbesök på vårdcentralen och visa att jag håller mig nykter 1 dec, slutade pissa 5 sep. Har rökt varje dag sen dess i princip och trivs med det

Ungefär när ska jag sluta röka för att va clean till 1 dec
2007-09-14, 10:44
Bannlyst
Tar de pisseprov när man mönstrar? Ska göra det nästa vecka. Om de gör det och de hittar lite knark, får man böter då eller ringer de polisen då eller händer inget mer än att man inte får göra lumpen? Syns något av detta: En dag tre veckor innan mönstringen kommer vara har jag knarkat ganska mycket hasch, ganska mycket heroin, lite diazepam och lite amfetamin och innan dess var det länge sedan, flera veckor sedan. Jag vill ändå inte göra lumpen längre men vill knappast betala böter eller bli tagen av polisen så i värsta fall har jag världens säkraste sätt att fuska. Min kille gjorde det varje dag i ett år utan att bli påkommen =).
2007-09-14, 14:13
Medlem
dela med dig med fusk tricket då
2007-09-18, 18:47
Bannlyst
Bra tips!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in