2010-06-10, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fiSKSLEM
fredag tror jag

öhm, b-vitamin, brus tabletter eller? kreatin har jag redan
2010-06-11, 00:55
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiSKSLEM
öhm, b-vitamin, brus tabletter eller? kreatin har jag redan
Jag tror du kan vara ganska lugn faktsikt. Tog du bara en tablett eller? 30 mg?
2010-06-11, 03:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Jag tror du kan vara ganska lugn faktsikt. Tog du bara en tablett eller? 30 mg?
ja, detta gäller hela framtiden typ därför jag är RUSKIGT NERVÖS antagligen i onödan

får jag jobbet där, får jag antagligen där när studietiden är slut med
2010-06-13, 16:12
Medlem
dirtysouths avatar
När de söker efter cannabis på ett urinprov är det bara THC de letar efter då? Nu menar jag inga budgettest med stickor utan sånt de skickar på analys till Karolinska.
2010-06-13, 16:47
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
När de söker efter cannabis på ett urinprov är det bara THC de letar efter då? Nu menar jag inga budgettest med stickor utan sånt de skickar på analys till Karolinska.
Nej, inte bara THC. Flera aktiva metaboliter också.
2010-06-13, 16:54
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Nej, inte bara THC. Flera aktiva metaboliter också.

Ja jag kanske formulerade mig lite galet, läget är som så att jag rökte riktigt dåligt gräs ett par dagar innan ett prov, dock en betydligt större mängd än vad jag röker i vanliga fall, kändes som det var max någon % thc i det. Tänkte om jag fick i mig anda ämnen såsom cbd,cbn om de syns på proverna? För THC'et lär försvunnit väldigt fort eftersom det var så lite i.
2010-06-13, 17:50
Medlem
chillarmests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Aah, that's right. Men hur gick det med pisset och brorsan då?
Han fick lite piss av en polare som han hällde i en kondom, sen la han den i byxorna och spelade trummor i någon timme så det blev varmt. Han klarade provet galant! Morsan hade tydligen sämre resultat än honom
2010-06-13, 18:04
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Ja jag kanske formulerade mig lite galet, läget är som så att jag rökte riktigt dåligt gräs ett par dagar innan ett prov, dock en betydligt större mängd än vad jag röker i vanliga fall, kändes som det var max någon % thc i det. Tänkte om jag fick i mig anda ämnen såsom cbd,cbn om de syns på proverna? För THC'et lär försvunnit väldigt fort eftersom det var så lite i.
Jaha, okej. Tolkade din text lite fel.
Jag vågar tyvärr inte uttala mig om de kolla efter cbd tex. Jag vet i alla fall att man kolla efter olika ämnen beroende på vart provet verifieras.
2010-06-15, 19:09
Medlem
mrorbins avatar
Funkar citronsyra eller liknande för att förstöra ett urinprov? I detta fall gället det subutex.
2010-06-15, 20:23
Medlem
zuttilis avatar
Har hört att hasch sitter längre i kroppen än vad gräs gör, så då undrar jag, sitter Svart Afghan inne längre än hasch? Jag rökte i fredags och har rökt konstant i 1-2 veckor före det, efter uppehåll, kan jag då vara ren till ett urinprov den 21?
2010-06-15, 21:01
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrorbin
Funkar citronsyra eller liknande för att förstöra ett urinprov? I detta fall gället det subutex.
Alla baser och syror kan förstöra urinprov.
Kanske inte de allra allra svagaste baserna/syrorna som inte ändrar lösningen pH-värde något nämnvärt utan bara försumbart.

Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Har hört att hasch sitter längre i kroppen än vad gräs gör, så då undrar jag, sitter Svart Afghan inne längre än hasch? Jag rökte i fredags och har rökt konstant i 1-2 veckor före det, efter uppehåll, kan jag då vara ren till ett urinprov den 21?
Svart afghan är väl ändå hasch?
Det är inte alls säkert att du är ren, väldigt osäkert.
2010-06-15, 23:02
Medlem
Hejsan alla, har inte läst igenom så mkt här men är lite nojjig därför ja ställer denna fråga.

Jag röker cannabis ungefär 1-2 ggr i veckan.. 2-3gram.. hur länge kommer detta sitta i blodet? Har inte rökt på 1vecka nu kommer det finnas kvar spår i mitt blod?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in