2007-03-03, 12:17
Bannlyst
Skall på årlig läkarundersökning på jobbet nästa vecka.
Brukar ingå att man lämnar ett drogtest då oxå.
Någon som vet om dom flesta företag bryr sig att testa för benzo, eller är det bara THC affe och opiater dom brukar titta efter.
Lite orolig för jag har ätit stora mängder valium sista veckan utan att tänkt på att det syns på test flera veckor efteråt.
Har dock hållit upp med opiater i en vecka så där är det nog grönt.
2007-03-09, 15:39
Medlem
Tirips avatar
fan jävla skit. torksade på flödder hade proppati mig dexofen och pissa 6 dagar efter och ändå gav det utslag helt sjukt!
2007-03-09, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tirip
fan jävla skit. torksade på flödder hade proppati mig dexofen och pissa 6 dagar efter och ändå gav det utslag helt sjukt!

eh dexofen är inte benzo
2007-03-09, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ovlov
Skall på årlig läkarundersökning på jobbet nästa vecka.
Brukar ingå att man lämnar ett drogtest då oxå.
Någon som vet om dom flesta företag bryr sig att testa för benzo, eller är det bara THC affe och opiater dom brukar titta efter.
Lite orolig för jag har ätit stora mängder valium sista veckan utan att tänkt på att det syns på test flera veckor efteråt.
Har dock hållit upp med opiater i en vecka så där är det nog grönt.

Japp benzo kollas i standardtester!
2007-03-09, 19:30
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallkula
Jo de e klart, jag hade fått in ett par bra slag men sen hade de varit kört. Jag tänkte på någon som kan slåss ordentligt, någon som snutarnas batonger inte kommer åt, vad hade de gjort då?

Jag tror du sett för många filmer...

Jag har varit med och tvångstagit prover på allt från små ilskna fjortisar till stora GHB-biffar, och ju mer de sprattlar, desto fler får man vara som sätter sig på dem!
2007-03-09, 21:38
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzyJames

Jag har varit med och tvångstagit prover på allt från små ilskna fjortisar till stora GHB-biffar, och ju mer de sprattlar, desto fler får man vara som sätter sig på dem!

Är du snut?
2007-03-10, 07:13
Medlem
Gayloard_Fokkers avatar
Enligt företaget Marconova, så "sitter" det i enligt

följande:

"Hur länge kan narkotika spåras i urin?

Tidsperioden för hur länge narkotika kan spåras i urinen beror på flera faktorer. Några av dessa faktorer är:

1. Dosens mängd
2. Substansens kemiska profil
3. Koncentration
4. Det sista måttets dos
5. Längden av missbruket
6. Tiden mellan sista dosen och provtagningen
7. Urinens kvalitet
8. Biologiska faktorn

Substans Gränsvärde Ungf. tid för att uppspåra

Amfetamin 500 ng/mL 2-4 dagar
Opiater 300 ng/mL 1-3 dagar
Benzodiazepiner 100 ng/mL 5-10 dagar
Kokain 300 ng/mL 2-3 dagar
Metadon 300 ng/mL 2-5 dagar
Fencyklidin (PCP) 25 ng/mL 2-7 dagar
Propoxifen 300 ng/mL 2-7 dagar
Barbiturater 200 ng/mL 2-4 dagar
THC (Cannabis) -> - -
Sporadiskt bruk 50 ng/mL 2-10 dagar
Kroniskt bruk 50 ng/mL 4-8 veckor

Vad säger ni? Rimligt? Orimligt?
2007-03-11, 01:12
Medlem
Citat:

Är du gris?
2007-03-12, 00:05
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av två små gossar
Är du gris/snut/whatever?

Nej, och hade så varit fallet hade jag nog inte skrivit det. Jag har jobbat på akutintag.
2007-03-14, 18:35
Medlem
m96mafrs avatar
Vrånga patienter

Citat:
Nej, och hade så varit fallet hade jag nog inte skrivit det. Jag har jobbat på akutintag.

Kan du beskriva den personen som var svårast att tvinga fram ett prov från.
2007-03-14, 18:41
Bannlyst
Citat:

Jag sa bara att jag skulle hinna få in något slag innan jag blev övermannad, inte att jag skulle klara av 5 arga beväpnade grisar.
2007-03-15, 03:39
Medlem
Jag gjorde pissprov på beroendemottagning kl 8 på morgonen och jag hade druckit 2 ml GBL kl 2 på natten för att få några timmars sömn (visste att jag skulle bli nykter till 6-7 och hinna dit)

Men nu blev testet ändå negativt? Helskumt det vanliga testet verkar ju asdåligt måste man va i ghbkoma när man pissar för att det ska visa eller? Jag antar att det var den billigare varianten.. men den kan de ju skrota om den e så värdelös Det har väl inte med att det var GBL jag drack?

Kan tilläggas att jag druckit det kontinuerligt i flera dagar innan. Men kroppen älskar ju GHB så mkt så allt morphar bort på mindre än 4 timmar antar jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in