Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-23, 11:51
  #157
Avstängd
Sherberts avatar
Detta ar bra - nu kan man lyssna pa P4 Stockholm hela jobbdagen, forr stangde jag av nar LB ledde sitt program.

Hur kan den mycket sympatiska Henrik Olsson "stallt upp" att bli Pappa till hennes dotter??
Citera
2017-11-23, 12:00
  #158
Medlem
Hon klär sig som män . Kortklippt , och sällan klänning . Bra obegåvad o tacksamma frågor till sina gäster .Taskigt musik smak . En låt m Urup tyckte hon den bästa rocklåten som skrivits i Sverige .
Byte kanal när hon ledde programmet på P4 .
Den här är den enda kommentar jag har skrivit om ämnet .
Citera
2017-11-23, 12:06
  #159
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Detta ar bra - nu kan man lyssna pa P4 Stockholm hela jobbdagen, forr stangde jag av nar LB ledde sitt program.

Hur kan den mycket sympatiska Henrik Olsson "stallt upp" att bli Pappa till hennes dotter??
Han är homosexuell och ser det som sin plikt att hjälpa andra homosexuella.
Jämför med hur pedofiler nätverkar med varandra för att utnyttja barn.

Överhuvudtaget så har LB haft ett massivt stöd från homolobbyn i Sverige. Frågan är
om det kommer att ändras nu? Jag tror dock att sammanhållningen mellan de homosexuella
är så stark att de överser med LBs beteende. Det enda undantaget är om LBs övergrepp
kan smutsa ner homolobbyn såpass mycket att de själva hamnar i dålig dager.
Citera
2017-11-23, 15:47
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nimbra
Och vilka är det som håller till i stall?

Precis. Unga tjejer..
Citera
2017-11-23, 15:55
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Han är homosexuell och ser det som sin plikt att hjälpa andra homosexuella.
Jämför med hur pedofiler nätverkar med varandra för att utnyttja barn.

Överhuvudtaget så har LB haft ett massivt stöd från homolobbyn i Sverige. Frågan är
om det kommer att ändras nu? Jag tror dock att sammanhållningen mellan de homosexuella
är så stark att de överser med LBs beteende. Det enda undantaget är om LBs övergrepp
kan smutsa ner homolobbyn såpass mycket att de själva hamnar i dålig dager.


Å andra sidan hjälpte han ju sig själv också i och med att han fick en dotter - vilket kanske inte skulle ha varit lika enkelt om han hade sökt livmoder någon annanstans.
Citera
2017-11-23, 16:08
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Så jävla besviken på Lotta Brome,hon var en av få mediamänniskor som jag faktiskt beundrat lite,då hon faktiskt visat sig lite intelligent genom åren.
Nu när man fått höra och läst om så många som blivit utsatta för henne sexuellt och även hur bedrövligt och maktfullkomligt hon betett sig mot sina arbetskamrater,så vet man knappt vad man skall tro.
Visst hon är inte dömd ännu,vet inte ens om hon har någon polisanmälan mot sig,men illa är det när tidigare kolleger och andra kvinnor har känt sådant obehag när de har arbetat med henne.

Hon hade ett facebookinlägg idag (som verkar vara borttaget)där hon skriver om att hon lämnar SR med flaggan i topp,nu undrar jag om det är en slags PRstrategi eller om hon är en fullblodspsykopat,eller bara kanske är narcissistisk likt Anna Book?
Trodde Lotta var lite mer intellektuell och framförallt mer intelligent än många diverse "kändisprofiler" som kvällspressen envisas med att skriva om.
Bromé sjönk som en sten i mina ögon idag.

Vad har du hört? På vilket sätt har hon varit vidrig?

Jag har bara läst insinueringar i kvällsblaskorna. Sen trädde hon plötsligt fram och "hade fattat det svåra beslutet" pga något "helt annat" än dessa skriverier.

Lite märkligt att en mediaperson som hon ens ids hålla på o ljuga när hon mycket väl vet att allt kommer att finnas (eller finns redan) här på FB ändå. ;-)
Citera
2017-11-23, 18:54
  #163
Medlem
Herostratoss avatar
Hur många är det som anklagat LB? Är det kvinnor som haft ett sexuellt förhållande till henne? Är det någon som trätt fram?
Citera
2017-11-23, 19:37
  #164
Medlem
Jag försökte hitta något om vad människan ställt till med i tråden men det är ju bara sida efter sida med bara kräks o rena spyor. Fruktansvärt deprimerande. Vill så många människor skada henne och hennes familj? Fan, jag hade varit helt knäckt om jag vore hon. Jävla isis-fasoner, skärp er!
Citera
2017-11-23, 20:33
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moldova
Jävla isis-fasoner, skärp er!

Du är inte lite korkad, isis-fasoner är att halshugga folk, köra bilar genom folkmassor och elda piloter i bur.

Det som sker här är bara verklighetsförankrad kritik, rimligen bör man bete sig bättre om man inte vill riskera att bli negativt omtalad på nätet.

Hon ligger i sängen hon bäddat själv och där kan hon gott ligga.
Citera
2017-11-23, 23:16
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moldova
Jag försökte hitta något om vad människan ställt till med i tråden men det är ju bara sida efter sida med bara kräks o rena spyor. Fruktansvärt deprimerande. Vill så många människor skada henne och hennes familj? Fan, jag hade varit helt knäckt om jag vore hon. Jävla isis-fasoner, skärp er!


Varför är du så angelägen om att nämna SverigesRadio i dina föregående inlägg här på forumet? Låt folk få uttrycka sig om LB bäst hur dom vill.
Citera
2017-11-24, 00:01
  #167
Medlem
Lottas bok kommer att bli en kioskvältare. Förlagen slåss om rättigheterna.
Citera
2017-11-24, 06:43
  #168
Medlem
Om det nu är "fake news" som hon påstår så borde hon ta strid. Jag tror hon har gjort det som hon är anklagad för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback