Flashback bygger pepparkakshus!
2017-11-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chinaskij
Fast på Våldtäktsbladet så står det inget om sexuella trakasserier eller varför hon slutar. Bara att hon lämnar självmant.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sveriges-radio

Förvånad att även GP skriver en fin artikel hon hur hon lämnar, dem brukar kunna ta lite stake.

http://www.gp.se/n%C3%B6je/lotta-bro...adio-1.4853497
Citera
2017-11-21, 21:49
Medlem
Zoom008s avatar
Hon är förmodligen psykopat och får både chefer och mediabranschen att tycka synd om henne. Eftersom jag aldrig klarat av människan är jag bara glad att hon är väck. Varför så många gillade att lyssna på henne bekräftar att hon är lismande och falsk. Ju mer vänstervriden, desto mer tafsare verkar det som.
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-21 kl. 22:00.
Citera
2017-11-22, 00:02
Medlem
Usch, vilken äcklig människa eller gris..?
Självklart när det är en kvinna såå ska det knappt nämnas exakt hur det gick till men hoppas att allt kommer upp till ytan detaljerat så att hon kan stå till för svars på riktigt.
#metoo handlar om båda könen.
Citera
2017-11-22, 03:07
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Usch, vilken äcklig människa eller gris..?
Självklart när det är en kvinna såå ska det knappt nämnas exakt hur det gick till men hoppas att allt kommer upp till ytan detaljerat så att hon kan stå till för svars på riktigt.
#metoo handlar om båda könen.
Jag ser dock inget kvinnligt alls i grismänniskan. Så vidrigt när hon skriver hur hon hade svårt att bestämma sig om hon skulle säga upp sig från jobbet som hon älskade. Vilken pervers färghållning.
Citera
2017-11-22, 03:16
Lotta Brome tallade en fritidsledare på kuken när hon satt bak på hans motorcykel (absolut sant). Om någon ifrågasätter så tar vi namn och årtalet genom pm för att fastställa sanningshalten.

Det var innan hon kom på att hon är lesbisk men tydligen har hon alltid varit "lite aggressiv".

Eller "busig" som det heter enligt #metoo och #jagärhär och andra tokfeminister.
Citera
2017-11-22, 04:03
Medlem
Så jävla besviken på Lotta Brome,hon var en av få mediamänniskor som jag faktiskt beundrat lite,då hon faktiskt visat sig lite intelligent genom åren.
Nu när man fått höra och läst om så många som blivit utsatta för henne sexuellt och även hur bedrövligt och maktfullkomligt hon betett sig mot sina arbetskamrater,så vet man knappt vad man skall tro.
Visst hon är inte dömd ännu,vet inte ens om hon har någon polisanmälan mot sig,men illa är det när tidigare kolleger och andra kvinnor har känt sådant obehag när de har arbetat med henne.

Hon hade ett facebookinlägg idag (som verkar vara borttaget)där hon skriver om att hon lämnar SR med flaggan i topp,nu undrar jag om det är en slags PRstrategi eller om hon är en fullblodspsykopat,eller bara kanske är narcissistisk likt Anna Book?
Trodde Lotta var lite mer intellektuell och framförallt mer intelligent än många diverse "kändisprofiler" som kvällspressen envisas med att skriva om.
Bromé sjönk som en sten i mina ögon idag.
Citera
2017-11-22, 04:38
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Så jävla besviken på Lotta Brome,hon var en av få mediamänniskor som jag faktiskt beundrat lite,då hon faktiskt visat sig lite intelligent genom åren.
Nu när man fått höra och läst om så många som blivit utsatta för henne sexuellt och även hur bedrövligt och maktfullkomligt hon betett sig mot sina arbetskamrater,så vet man knappt vad man skall tro.
Visst hon är inte dömd ännu,vet inte ens om hon har någon polisanmälan mot sig,men illa är det när tidigare kolleger och andra kvinnor har känt sådant obehag när de har arbetat med henne.

Hon hade ett facebookinlägg idag (som verkar vara borttaget)där hon skriver om att hon lämnar SR med flaggan i topp,nu undrar jag om det är en slags PRstrategi eller om hon är en fullblodspsykopat,eller bara kanske är narcissistisk likt Anna Book?
Trodde Lotta var lite mer intellektuell och framförallt mer intelligent än många diverse "kändisprofiler" som kvällspressen envisas med att skriva om.
Bromé sjönk som en sten i mina ögon idag.
Flaggan i topp är direkt obehagligt uttryckt eftersom alla vet vilken härskare och förövare hon är. Vad menar människan? Att hon nått målet genom att kränka folk så hon fick sparken? Intelligent? Beror vad hon jämförs med. En fiskmås, ja då är det lika.
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-22 kl. 04:40.
Citera
2017-11-22, 04:43
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Flaggan i topp är direkt obehagligt uttryckt eftersom alla vet vilken härskare och förövare hon är. Vad menar människan? Att hon nått målet genom att kränka folk så hon fick sparken? Intelligent? Beror vad hon jämförs med. En fiskmås, ja då är det lika.

Det är iaf lite kul att det inte bara är män som roar sig med sexuell härskarteknik. Det här är ju en käftsmäll för feministerna.

Som inte vill uttala sig

Maria Sveland, det är inte oss feminister det är fel på;

https://www.etc.se/kronika/maria-sve...-det-ar-fel-pa
Senast redigerad av Rouen 2017-11-22 kl. 04:46.
Citera
2017-11-22, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbokk
Förvånad att även GP skriver en fin artikel hon hur hon lämnar, dem brukar kunna ta lite stake.

http://www.gp.se/n%C3%B6je/lotta-bro...adio-1.4853497

Blandad kompott på GP tycker jag (som det ska vara) och hon är inte dömd för något heller.

Men andra blev ju uthängda, utan dom.
Citera
2017-11-22, 06:22
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Det är iaf lite kul att det inte bara är män som roar sig med sexuell härskarteknik. Det här är ju en käftsmäll för feministerna.

Som inte vill uttala sig

Maria Sveland, det är inte oss feminister det är fel på;

https://www.etc.se/kronika/maria-sve...-det-ar-fel-pa
Om jag hör namnet Lotta Brome är inte en kvinna det första jag tänker på. Snarare en maskulin och fet galt.
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-22 kl. 06:53.
Citera
2017-11-22, 10:46
Medlem
[quote=Rouen|62405893]Det är iaf lite kul att det inte bara är män som roar sig med sexuell härskarteknik. Det här är ju en käftsmäll för feministerna.

Hon klär sig som män . Kortklippt , och sällan klänning . Bra obegåvad o tacksamma frågor till sina gäster .Taskigt musik smak . En låt m Urup tyckte hon den bästa rocklåten som skrivits i Sverige .
Byte kanal när hon ledde programmet på P4 .
Senast redigerad av DonOlborne 2017-11-22 kl. 11:39.
Citera
2017-11-22, 15:10
Medlem
enfindams avatar
[quote=DonOlborne|62407338]
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen

Hon klär sig som män . Kortklippt , och sällan klänning . Bra obegåvad o tacksamma frågor till sina gäster .Taskigt musik smak . En låt m Urup tyckte hon den bästa rocklåten som skrivits i Sverige .
Byte kanal när hon ledde programmet på P4 .
Man kan säga mycket om henne men man kan inte komma ifrån att hon har en mycket behaglig röst som är rätt unik och som passar utmärkt i radio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in