2025-12-17, 18:40
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savasava2.0
Den här Emil Stegfeldt har nog det mest provocerande utseendet man kan tänka sig. Utåt sett verkar han något så sjukt omogen för sin ålder!! Och grabben är (28/29?) beter sig som en 19 åring. Följer man honom på Snapchat hur han är i vardagliga livet får man panik… Trots att han är född kortväxt så är han brutalt kaxig (noll fötter på jorden) Tycker så synd om hans flickvän Wilma, ändå en söt, förståndig tjej med mjuka värden ? HUR kan hon vilja vara med honom? hade kunnat få så mycket bättre stackarn! (Antagligen blind) Att hon sen är den som försörjer honom också är skandal.. Dessutom såg jag igår att hon gått och blivit på smällen med den här knäppgöken.. STACKARS barn. En anmälan kommer också ske från min sida om det jag ser han lägger ut i form av kommentarer/ videos och annat på sociala medier fortsätter.. för det är illa och osmakligt hur han beter sig och visar upp sig. Inget barn i denna värld ska få växa upp med en sådan person!

Vad lägger han ut på snap då?
Citera
2025-12-17, 19:48
Medlem
In och kolla på clownen så får du själv se!!
Citera
2025-12-19, 02:42
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
In och kolla på clownen så får du själv se!!

Förtjänar han verkligen så mycket hat? Jag tycker han verkar vara en av de mer trevliga svenska youtubers som finns. Visst kan det sticka i ögonen på vissa hur han lever men allvarligt, den där kaskaden med ordbajs förtjänar han väl ändå inte.
Citera
2025-12-19, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspari-
Förtjänar han verkligen så mycket hat? Jag tycker han verkar vara en av de mer trevliga svenska youtubers som finns. Visst kan det sticka i ögonen på vissa hur han lever men allvarligt, den där kaskaden med ordbajs förtjänar han väl ändå inte.
Man har rätt att uttrycka åsikter fritt och kritiskt. Hela grejen med bilhysterin och hemlighålla sanningen bakom finansiering av bilarna är en big red flag när man vill framställas som en annan än man egentligen är
Citera
2025-12-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspari-
Ursäkta mig men vadå kan sticka i ögonen hur han lever? Han lever inget annorlunda liv än oss andra vanliga svenskar haha? Inte enligt min + många andras levnadsstandard iallafall! så där har du fel. Hat? Mer konstaterande fakta. Han är en pajas som leker att han är Jon Olsson, (bara just det att dom pengarna absolut inte finns) men han vill få det att uppfattas så utåt sätt på sociala medier, det är så pinsamt rent ut sagt en 28 åring med en mentalitet som en 19 åring.
Tycker han kan börja köra sitt egna race istället för att försöka plagiera Jon Olsson och leka någon annan än den han faktiskt är: nämligen den lilla kortväxta bonna pågen från Skåneland! han hade vunnit på det mer.
Citera
2025-12-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
Anmälan är ett klick bort
https://www.socialstyrelsen.se/kunskapsstod-och-regler/omraden/barn-och-unga/barn-som-far-illa/

Ja men bra idé för socialtjänsten behöver inte lägga fokus där de behövs och det verkar ju inte vara där....
Att man hyr en bil, är kort eller har en personlighet man inte gillar, ligger inte till grund för en anmälan.. Någonstans får man ju försöka tänka på vad som är viktigt på riktigt.
Citera
2025-12-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Rätt många avundsjuka här som aldrig kommer få ens chansen ratta bilarna han kör
Verkar som den där Stegfeldt själv är inne på hans forum här och skriver alternativt hans bekanta som försöker rädda honom från sanningarna som skrivs bilarna han kör är inget speciellt, jag själv + många andra svenskar kör/ har kört dessa bilar så avundsjuka handlar det inte om Hans sätt att vara på är så obehagligt, kollar vi utseende mässigt (tror pojken att han ser bra ut när han fotar/filmar sig själv, trots att han är i bottenskrapet utseendemässigt, kortväxta personer kan vara söta men han är verkligen inte det.. puh Hujedamig.. otroligt synd om Wilma som ändå är en söt tjej. Han fjäskar på för henne dagligen, senast igår tror jag han la ut ”Ååh tänk att Wilma gör den godaste guacamolen som finns i hela världen” men hallå grabben? Återigen 19 årings mentalitet, vem kan inte göra en liten god guacamole svårt eller.. känns nästintill som han vill provocera med flit hahah
Citera
2025-12-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Tror det är 6 månader på avtalet.
Helt rätt
2025-12-02
Leasing avslutad
2025-05-27
Leasad

Drömbilen ett minne blott
Citera
2025-12-31, 08:55
Medlem
Han tycker gör ett dunderjobb som går ut med hunden när höggravida frun inte orkar. Han kommer gnälla så mycket snart på ingen sömn.
Knappast han som drar in de stora summorna
Citera
2026-01-02, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Han tycker gör ett dunderjobb som går ut med hunden när höggravida frun inte orkar. Han kommer gnälla så mycket snart på ingen sömn.
Det är hans flickvän Wilma som försörjer honom. Tror han skäms mycket över allt som står i denna tråd, jag pratade med en gemensam bekant till honom som sa att han är inne här och läser vad som står titt som tätt och biter sig samtidigt på naglarna, han försöker utåt sett visa en slags fasad där han ska vara tuff och okänslig trots att han är en liten nolla.. enligt den gemensamma bekanta är Emil en väldigt osäker kille i grund och botten och folk runt omkring skrattar åt honom.
Hans intresse i livet är att passa upp på hans flickvän dagligen, springer efter henne hela tiden och fotar och lägger ut det mest löjliga på/om henne ständigt.. som sagt folk skrattar åt honom dagligen. Det var skönt att få det bekräftat från den gemensamma bekanta att han egentligen mår väldigt dåligt och är osäker i livet det är därför han lägger ut allt det han gör på bland annat Snapchat, han behöver komma ner på jorden lille bonna pågen.
Citera
2026-01-02, 15:08
Medlem
Citat:
Det är hans flickvän Wilma som försörjer honom. Tror han skäms mycket över allt som står i denna tråd, jag pratade med en gemensam bekant till honom som sa att han är inne här och läser vad som står titt som tätt och biter sig samtidigt på naglarna, han försöker utåt sett visa en slags fasad där han ska vara tuff och okänslig trots att han är en liten nolla.. enligt den gemensamma bekanta är Emil en väldigt osäker kille i grund och botten och folk runt omkring skrattar åt honom.
Hans intresse i livet är att passa upp på hans flickvän dagligen, springer efter henne hela tiden och fotar och lägger ut det mest löjliga på/om henne ständigt.. som sagt folk skrattar åt honom dagligen. Det var skönt att få det bekräftat från den gemensamma bekanta att han egentligen mår väldigt dåligt och är osäker i livet det är därför han lägger ut allt det han gör på bland annat Snapchat, han behöver komma ner på jorden lille bonna pågen.

Jag tror gott o väl att W kan säga ifrån själv men hon ser inte alltid så nöjd när han filmar henne i tid o otid, dessutom nu som höggravid. W är helt enastående hårt arbetande kvinna
Citera
2026-01-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Wilmas bolag WLJH Invest AB leasar nya bilen Mercedes-Benz G-Klasse 400 SOL03W Mörkgrön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in