Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
Ja fattar verkligen inte heller. Olika handlare dessutom för Audi och Porsche trots samma koncern.
Audi Sverige har tackat nej till kunder med bättre historik än Emil trots det får Emil Audin. Är de Sveriges fd demo Audi han fått leasa en kort period?
Eller är det bara marknadsföring från Audis sida att han fått köpa den? Dom vet han och hans tjej har följare och gör bra Contet så de blir pr för Audi Sverige ?
Fattar verkligen inte.
Ja det verkar vara en demobil som låg hos någon handlare men den hade "0 mil" enligt han själv när han hämtade upp den.
Visst kan det vara så att han får leasa denna bil 3-6 månader för att sedan lämna tillbaka den till Audi jag vet att det är så upplägget brukar vara för dom mer exklusiva Lambo modellerna. Alltså du måste ha bra historik sedan innan + att dom först ger dig ett leasingkontrakt på några månader för att försäkra sig till att du inte flippar den samma vecka du köpte den för en vinst.
Oavsett jävla sjukt är inne på min 6:e Audi på 5 år nu och aldrig fått förfrågan på att få en RS6 GT eller R8 GT trots att jag tjatat sönder på min lokala audi försäljare.. Men kul att se att en osympatisk snorunge får den helt utan historik ^^ Detta får mig att vilja byta koncern helt efter att ha varit Audi trogen sedan dagen jag tog körkort.