2025-10-10, 00:34
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Du äger bara din bil om du har cashat den fullt ut? Inte många som äger sina bilar i Sverige då.

Finns ganska många som "cashar" för bilen. Jag har aldrig tagit ett enda billån under mina 50+ år. Mina föräldrar betalade kontant för sina bilköp. Men det är klart, varken mina föräldrar eller jag är influerare som vill verka balla.
Citera
2025-10-10, 03:40
Medlem
Citat:
Du äger bara din bil om du har cashat den fullt ut? Inte många som äger sina bilar i Sverige då.

Förvisso sant, men dem flesta har åtminstone lagt en handpenning på 100-200k ur egen ficka. Något som lille Emil aldrig har kunnat göra.
Citera
2025-10-10, 12:19
Medlem
Citat:

Söta rara sosse, motsäger du dig själv nu igen? hahahahah. DU är den smutsiga lilla socialdemokraten i denna tråden som inte har råd att casha bilen. Du har säkert inte ens bil men det är en annan femma

Sen sitter du å försvarar dvärgen
Citera
2025-10-10, 12:54
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Söta rara sosse, motsäger du dig själv nu igen? hahahahah. DU är den smutsiga lilla socialdemokraten i denna tråden som inte har råd att casha bilen. Du har säkert inte ens bil men det är en annan femma

Sen sitter du å försvarar dvärgen

ok
Citera
2025-10-20, 13:56
Medlem
Tror det kommer vara Wilma som drar största lasset. Han löste ju ha någon typ av diagnos de enda han snöar in på är bilar och olika bilmodeller.
Citera
2025-10-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Tror det är 6 månader på avtalet.

Snart dags att byta då
Citera
2025-10-22, 15:02
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Ska vi ta det en gång för alla eller är du bara hjärndöd?

Varför skulle någon vara avis på att hyra bilar och SKRYTA om att det är dennes egna bil?

Jag är iaf inte avis på en liten dvärg, han är så söt å liten. Men så osäker å måste därför kompensera med kukstorleken genom att leka Jon Olsson från Temu eller? Och som ovan skriver så håller han bara på att fucka på snap hela tiden.

Att du får stånd av en person som hyr bilar och flashar med dom, gör videos å annat får stå för dig men det där växer man ifrån när man får hår på snoppen
Är du såhär dum på riktigt, eller gör du dig bara till nu? Jävla mupp!
Citera
2025-12-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Nu ska han och Wilma bli föräldrar.

Anmälan är ett klick bort
https://www.socialstyrelsen.se/kunskapsstod-och-regler/omraden/barn-och-unga/barn-som-far-illa/
Citera
2025-12-08, 18:40
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
https://www.socialstyrelsen.se/kunskapsstod-och-regler/omraden/barn-och-unga/barn-som-far-illa/
??
Citera
2025-12-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest

Lägg ner? Om han kör o filmar med bebisen brevid när han kör absolut.
Annars lägg ner

Men att han åker iväg nu även om Wilma är okej med det, hade jag aldrig gjort
Citera
2025-12-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Lägg ner? Om han kör o filmar med bebisen brevid när han kör absolut.
Annars lägg ner

Men att han åker iväg nu även om Wilma är okej med det, hade jag aldrig gjort
Skulle inte förvåna mig men en låtsas stekare, 1,5m lång och en kroppsbyggnad som en chihuahua ska bli förälder tar jag mitt ansvar att anmäla skiten
Citera
2025-12-17, 17:49
Medlem
Den här Emil Stegfeldt har nog det mest provocerande utseendet man kan tänka sig. Utåt sett verkar han något så sjukt omogen för sin ålder!! Och grabben är (28/29?) beter sig som en 19 åring. Följer man honom på Snapchat hur han är i vardagliga livet får man panik… Trots att han är född kortväxt så är han brutalt kaxig (noll fötter på jorden) Tycker så synd om hans flickvän Wilma, ändå en söt, förståndig tjej med mjuka värden ? HUR kan hon vilja vara med honom? hade kunnat få så mycket bättre stackarn! (Antagligen blind) Att hon sen är den som försörjer honom också är skandal.. Dessutom såg jag igår att hon gått och blivit på smällen med den här knäppgöken.. STACKARS barn. En anmälan kommer också ske från min sida om det jag ser han lägger ut i form av kommentarer/ videos och annat på sociala medier fortsätter.. för det är illa och osmakligt hur han beter sig och visar upp sig. Inget barn i denna värld ska få växa upp med en sådan person!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in