2023-11-24, 06:29
Medlem
Urinterapeuts avatar
Härliga scener!
Citera
2023-11-24, 06:48
Medlem
Undra hur många svenskar som vore villiga att släppa allt och gå ut på gator och torg, låta samhället stanna av och fysiskt avlägsna alla fiender, Irland visar vägen
Citera
2023-11-24, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nu kan protestanter och katoliker förena sig mot en ny fiende, islam. Kanske det kan göra att de motar ut islam ur landet.

Rent generellt när man liksom bjuder in folk till sitt hem så förväntar man sig att de sköter sig. Just dessa galna knivattacker och liknande med jämna mellanrum är typiskt för kaosinvandrarna från tredjevärlden. I Sverige och en del andra länder, så må det vara att man förväntar sig att myndigheterna ska ta hand om det, men i vissa länder så kommer folk definitivt inte se mellan fingrarna på sådana dåd, Irland är ett av dem, och det kan lika väl sluta med något som påminner om hur det kunde gå till förr i USA.
Citera
2023-11-24, 07:05
Medlem
Inte för att jag försvarar vandalisering och plundring av butiker, men det glädjer mig att fler och fler länder i Europa börjar tröttna på mena-packet.
Citera
2023-11-24, 07:34
Medlem
Generellt så kan man säga att Irland har haft en hög invandring på senare år. Uppåt 150000 per år på 6 miljoner invånare.
Men utomeuropeiska invandrare är ovanligt . Det är mest öststatare som har kommit.
Irland är på det sättet ganska olikt UK dit det har kommit väldigt mycket människor från fjärran länder under lång tid. Det kan vara en orsak till de starka reaktionerna.
Citera
2023-11-24, 07:46
Medlem
Ichwills avatar
Fy fan för irländarna, EU har röstat fram att muslimerna ska ta över Europa, och det ska inte irländarna försöka stoppa.
Lås in varenda jävla irländare som var ute och bråkade, skicka dit alla flyktingar ifrån Mellanöstern.
Citera
2023-11-24, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Inte för att jag försvarar vandalisering och plundring av butiker, men det glädjer mig att fler och fler länder i Europa börjar tröttna på mena-packet.

Så du stödjer invandrade negrer tillika parasiter som utnyttjar situationen för att plundra affärer? Däremot att irländarna vandaliserar och bränner ned ett hotell som används för att inhysa samma parasitiska negrer och annat värdelöst pack är bara bra!

De som utnyttjar invandringen för egen vinning förtjänar inget annat, ty dessa borde ses som landsförrädare.
Citera
2023-11-24, 08:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Fy fan för irländarna, EU har röstat fram att muslimerna ska ta över Europa, och det ska inte irländarna försöka stoppa.
Lås in varenda jävla irländare som var ute och bråkade, skicka dit alla flyktingar ifrån Mellanöstern.
EU har röstat? I överstatliga EU röstar man inte mer än för syns skull.

Tycker irländarna reagerar sunt och naturligt. Men de har ju inte blivit tvångsfeminiserade och cuckifierade av woke och annan skit. Som i Swedistan.
Citera
2023-11-24, 08:13
Medlem
Lassemannen33s avatar
Enligt media så är det ett misstänkt "högerextremistiskt terrordåd"
Citera
2023-11-24, 08:32
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
högerextremism om man hatar en äcklig algerian som knivhugger irländska barn. ja men då hoppas jag att människor är högerextrema
Citera
2023-11-24, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Svenska makthavare behöver inte bli oroliga lol, vi har haft bra mycket värre saker som sker från och till utan ett knyst från svenska män. Vi har kärleks fackeltåg med svarta män med rasta som ledar figurer. Fan vilket jävla skämt vi är.

Vi? Jag har hållit ett tal på universitet mot mångkultur. Jag stod upp för mig själv.
Citera
2023-11-24, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolandAnka
Undra hur många svenskar som vore villiga att släppa allt och gå ut på gator och torg, låta samhället stanna av och fysiskt avlägsna alla fiender, Irland visar vägen
inte en enda. det är världens räddaste flockdjur du pratar om.

hoppet ligger hos invandrarna. dom vet hur man använder våld mot den äckliga statsmakten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in