2023-11-24, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Så du stödjer invandrade negrer tillika parasiter som utnyttjar situationen för att plundra affärer? Däremot att irländarna vandaliserar och bränner ned ett hotell som används för att inhysa samma parasitiska negrer och annat värdelöst pack är bara bra!

De som utnyttjar invandringen för egen vinning förtjänar inget annat, ty dessa borde ses som landsförrädare.

Vad är det för fråga egentligen? Om jag stödjer invandrade negrer??? Alltså, araber och negrer hör inte hemma i Europa! Det tycker jag nu, och har tyckt de senaste 30 åren.
Citera
2023-11-24, 08:52
Medlem
Wow. vilken ovanlig syn att se värdfolket göra uppror.
Såg scenerna igår, men trodde att det i vanlig ordning var kränkta sondmatade.
så jag tittade inte ens
Men nu blev jag glad. go Irland!
Hem med packet som tackar sitt värdland med oförskämdhet och hat.

Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Bakgrunden skall vara att en algerisk immigrant haft en fältdag och gått runt och stabbat irländska barn mitt på ljusan dag.

https://twitter.com/Alanoleary21/status/1727733677000474764

Detta då även följt av politiskt fikonspråk som vi alla känner till vid det här laget. För den nytillkomne är fikonspråket:

”Kan inte dra alla över samma kam.”
”Tänk på alla som jobbar och sliter samma dag.”
”Tänk vad den algeriske immigranten gått igenom för att ha gjort så fruktansvärda saker.”

Mm

Detta har lett till upploppsliknande scener på ön men inte av arga och kränkta muselmaner utan patrioter som kräver förändring och är trötta på migrationen.

https://twitter.com/GoldingBF/status/1727770953180938249

Är detta lågan som tänder Europa? Vänder det nu?
Citera
2023-11-24, 08:55
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Bra Irland har varit absurt PK och verkar eftersträva att bli som Sverige.
Nu behöver svenskarna ta efter irländarna när det gäller icke pk-cukad civil olydnad.
Jaha…. Förstår jag dig rätt i att du alltså uppmanar svenskar att kravalla, plundra affärer och bränna bilar? Är du rysstroll?
Senast redigerad av Clodius 2023-11-24 kl. 09:03.
Citera
2023-11-24, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Jaha…. Förstår jag dig rätt i att du alltså uppmanar svenskar att kravalla, plundra affärer och bränna bilar? Är du rysstroll?
Bättre att svenskar gör det än bidragstagarna. Kanske man kan få tillbaka en slant av alla pengar vi kastar på skiten.
Citera
2023-11-24, 09:30
Medlem
Irish Lives Matter är den slogan som huliganerna på gatorna använder. Man försöker uppenbarligen kopiera Black Lives Matter och använder exakt samma tillvägagångssätt. Full attack mot samhället, inklusive ordningsmakten, mordbrand och plundring.
Citera
2023-11-24, 10:05
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Irland är lite annorlunda. De har haft väldigt stora och blodiga sammandrabbningar i många år tills ganska nyligen mellan protestanter och katoliker, så blir de drabbade av islam på samma sätt som övriga Europa, så lär det inte bli nådigt för dem i Irland.

På tal om det... Tycker det är hysteriskt att ett parti som Sinn Fein, som tidigare var hårdföra irländska nationalister och stod nära IRA, numera leds av ett gäng woke kvinnor och stödjer globalism, massinvandring, transor, etc
Citera
2023-11-24, 10:14
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Troligtvis en psykiskt störd gärningsman. Påminner mycket om Linköpingsdådet när en man högg en kvinna och en liten pojke till döds.
Nu har detta tyvärr fått till följd att Irland har blivit allvarligt skadat eftersom en massa bråkstakar utnyttjade situationen för att attackera polisen och försökte ödelägga huvudstaden.

Att bråkstakar ödelägger huvudstaden betyder ingenting i jämförelse med att befolkningen blir utbytt mot afrikaner och araber.

En stad kan man bygga upp igen. Demografisk förändring är för alltid.

Kasta ut alla invandrare innan det eskalerar till inbördeskrig och folkmord.
Citera
2023-11-24, 10:25
Medlem
Irland vaknar?? Irland är ett jävla skräp whitetrash-land fullt av marxister och vänsterextremister som stöttar Palestina och Hamas. De krävde att Israel skulle lägga sig på rygg efter att 1400 judar slaktats och våldtagits av Hamas, men själva så blir de helt cp efter att ett par barn knivskurits av en muslim.

Riktiga jävla hycklare. Kunde inte bry mig mindre om Irland muslimifierades och gick under. De får vad de förtjänar just nu. Önskar dom all olycka
Citera
2023-11-24, 10:34
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namnetnamnsson
Bättre att svenskar gör det än bidragstagarna. Kanske man kan få tillbaka en slant av alla pengar vi kastar på skiten.
Mm, för dig handlar det inte om brotten som så utan att man har rätt hudfärg när man kaosar. Ok då vet vi.

Ni är alltså samma pack, annan förpackning.
Citera
2023-11-24, 10:44
Medlem
Barentss avatar
Intressant. Jag såg nyheten på BBC-youtube men de nämnde ingenting om orsaken...

Europa håller på att komma till insikt.
Citera
2023-11-24, 10:48
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Intressant att media (Aftonbladet) rapporterar vagt om att upploppen beror på "rykten". Oklart vilka rykten. Helt obegriplig artikel om man inte tar del av andra källor.

Till saken så tror jag inte att det här sprider sig till resten av europa
Citera
2023-11-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
På tal om det... Tycker det är hysteriskt att ett parti som Sinn Fein, som tidigare var hårdföra irländska nationalister och stod nära IRA, numera leds av ett gäng woke kvinnor och stödjer globalism, massinvandring, transor, etc

Ja, verkligen märkligt! Sinn Fein förr var ju benhårda som bara den, men vi har ju en sådan infiltration inom snart sagt allt för att liksom oskadligöra och bryta ner det i grunden. Vem som ligger bakom detta kan man fråga sig, men förmodligen från inhemskt politiskt håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in