2023-11-23, 01:26
Medlem
hej jag ville bara påminna alla om att uppdatera lösenord från olika läckor, mitt konto zzcool var relativt säkert eftersom ingen visste riktigt om mig men jag tror att jag fick lite väl mycket publicitet i slutet som fick någon att få för sig att testa läckta lösenord, jag såg kontot göra reklam för några dopningsdroger, texten var svensk med svenskt ordspråk alltså ingen dålig svenska så kapningen är gjord i sverige, dopningsinläggen är borta nu iallafall

flashback borde ha two step iallafall genom mail så jag la upp detta eftersom detta kommer kanske bli mer av i framtiden jag vet inte om dom börjat titta på flashback konton nu men bara en fyi

jag är ganska övertygad att kontot är borta nu eftersom en lösenords återställning fungerar inte och enligt moderatorer så kan dom inte göra mycket om inte jag kan återställa men jag är tacksam att jag fick svar och hjälp angående detta att dom försökte och inte bara sa skyll dig själv det är synd att förlora ett konto som nästan är 10 år gammalt eller över men nåja.

så liten varning för andra om dom har lösenord läckta att uppdatera flashback lösen eftersom detta kanske är en våg som inte börjar med endast mig.

inlägget gjordes här så jag antar att mina 200 inlägg och konto ålder gjorde kontot attraktivt
(FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!)
Senast redigerad av zzcool500 2023-11-23 kl. 01:28.
Citera
2023-11-23, 05:01
Bannlyst
Ingen bryr sig, det är Flashback och anonymt i slutändan…
Citera
2023-11-23, 09:49
Medlem
Precis därför jag kör lösenordshanterare och slumpar fram 30 tecken långa lösenord för alla sidor. Behöver aldrig bry mig om lösenordsläckor någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in