Citat:
Ursprungligen postat av
splir0n
Jag har egentligen ingen aning, hur tajta dom va eller hur dom va som personer. Jag kan tänka mig att så pass tajta som jag inbillar mig (och som de verkar) att dom var så tror jag inte han skulle ge grönt ljus. Men! I och med hur pass stor Mirz4 var så måste han ju också sätta ner foten till slut om någon kontinuerligt kanske gör bort sig/försöker göra sin egen grej, undanhåller såna summor tex, kan ju finnas andra grejer med som vi inte vet.
Just my 2 cents 🤷🏼♂️
Folk säljer sina ”mammor” idag så varför skulle inte Mirz@ kunna ge grönt ljus?
N*rmin fick storhetsvansinne som många säger, killen började till och med hälsa på sina ”bröder” med lillfingret (enligt rykten).
Alla är inte födda till att vara ”ledare”, killen spåra ur helt när han fick ta på sig ledar roll.
Om det nu stämmer att han dumma sig med mirz@s pengar då fick mördarna alla ljus som finns🤷🏻♂️.
OBS: något intressant med det hela är ju att ”krocksbäcksgänget tog på sig morduppdraget” (@mirs grabbar) men tittar man närmare så är även mirz@ gift med N@bbe ”roast lives” syster har även barn med henne.
Varför är det viktigt? Jo för att N@bbes kussiner/syskon är även med @mir mekkys gruppering.
Grönare ljus än så behövs ej, nemco f*cka med fel snubbe och han åkte på 30skott därför blev det ingen ”hämnd”.
Har någon annan i Malmö lyckats f*cka med M-falangen utan att bli dödsfiender eller dö?
Där har ni svaret