2023-11-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Verkar ha missat att Mah va misstänkt för galaxy? Varför tror man det?
Jag har för mig (men blev osäker nu när folk nämnde Gh@r@, kanske va han?) att Mah misstänktes nappat på beställningen, och i sin tur anlitat skyttar/styrt upp det hela. Har för mig det snackades om skyttar från Gbg? Mah bodde/va mkt i Sthlm vid denna tid och har för mig han styrde upp/hämta skyttar därifrån/gbg. Han var nog aldrig formellt misstänkt. Minnet kan svika dock! Känner jag nu
Citera
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Personen i blå träningsoverall är från holma.
Han i röd jacka från krockan,

Tack Vet du något mer om dem, har de på något sätt varit knutna till M-falangen gällande den brottsliga banan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack Vet du något mer om dem, har de på något sätt varit knutna till M-falangen gällande den brottsliga banan?
Han i rött är Nikola som du nämnt tidigare kingen
Citera
2023-11-26, 18:46
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Han i rött är Nikola som du nämnt tidigare kingen

Precis, men den andre killen?
Citera
2023-11-26, 19:01
Medlem
Citat:
Precis, men den andre killen?
Inte en susning. Sa du inte det var någon Dino?
Edit: droppa efternamnet med maskning så kanske någon nappar med mer info..
Edit2:
Citat:
Ursprungligen postat av Vanninger
Kul att du tar del, men ännu bättre om fler bidrar i tråden. Krävs många pusselbitar och ge den hela bilden om dessa falanger. Räcker inte med ett fåtal.
Håller 100% med. Kan egentligen ingenting om Malmö
Senast redigerad av splir0n 2023-11-26 kl. 19:05.
Citera
2023-11-26, 19:13
Medlem
DjesitiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Hahaha den jäkla videon alltså. ”Varit i rio några dar. stringtrosor, beach - katastrof..” hmmm glömmer du inte något micke koksbrandt 😂

Denna tråden är guld, bästa på länge, fortsätt pumpa ut info 🙌🏻

Kan inte dessa grabbar ta över Malmö/Skåne/Swe igen, esnela? Så trött på alla snorungar

Hahahahaha han är en rolig snubbe koksbrandt!
Citera
2023-11-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjesitiB
Mirz@/zl@tan/@hmed el h@dad/N0shi/D@ni jude alla dem är barndomsvänner.

Men den som var tajtast med zl@tan är N0shi som utvandrade från Sverige för ett par år sedan och numera bosatt i Dubai.

https://youtu.be/PwmXONRZJiA?si=Nrx1I7WJDtxHriWJ

I den videon finns n0chi med och Zlatan/M.P

Intressant att inte någon media snappat upp och grävt i att Sveriges största stjärna genom tiderna har kopplingar till några av landets tyngsta kriminella nätverk. Vad kan detta bero på?
Citera
2023-11-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Va fan snackar du om? @mirs karriär började via s@lam sheb@ni och det vet hela Malmö.

F@khry/@mir är barndomsvänner med os@ma sheb@ni och uppväxta tillsammans.

Via den vägen klättra @mir genom os@mas bror (s@lam sheb@ni) som var direkt ansluten med mirz@/nermin.

@mir och hans gruppering jobba under nermin i flera år via s@lam.

Efter att mirz@ blev efterlyst för inblandning i mordet på @shkan tog nermin över.

Där spårade allt ur och flera från M-falagen kom överens om att fimpa nermin med grönt ljus av mirz@ (därför kom inga hämndaktioner).

Grupperingen som tog mord uppdraget var @mir och hans grabbar (därefter splittrades hela M-falangen och jobba på egna fronter).

Många av dessa personer som är nämnda i pellegrini45s info är fortfarande kopplade med varandra.

Det är rent skitsnack att M*rza gav grönt ljus för att fimpa N*rmin. N*rmin vara lojal mot M*rza och var hans högra hand. styrde i princip narkotikamarknaden åt M*rza efter att denne lämnat landet. Dem är barndomsvänner och hade starka band. Han blev klippt av sina springisar som ville ta över marknaden.
Citera
2023-11-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aunit
Intressant att inte någon media snappat upp och grävt i att Sveriges största stjärna genom tiderna har kopplingar till några av landets tyngsta kriminella nätverk. Vad kan detta bero på?

Tror att alla kan vara överens om att Zl@tan har barndomsvänner som är multikriminella!

Däremot säger inte det att han själv är det? Menar liksom om man är uppvuxen i Rosengård och har grannar/klasskamrater som med åren blir multikriminella då kan ju du som laglydig inte straffas/drabbas?

Nochi hittar jag dock inget på? Inga FUPar eller DOMAR? Han må vara rå kriminell dock inget som finns på ”papper”.

Tolkar jag det hela rätt så är det han som är med på youtube videon tillsammans med Zl@tan/M.P.

Dock såg jag ett TV program för flera år sedan där kallafakta headhunta fotbolls agenter (där är Nochi med).
Citera
2023-11-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aunit
Det är rent skitsnack att M*rza gav grönt ljus för att fimpa N*rmin. N*rmin vara lojal mot M*rza och var hans högra hand. styrde i princip narkotikamarknaden åt M*rza efter att denne lämnat landet. Dem är barndomsvänner och hade starka band. Han blev klippt av sina springisar som ville ta över marknaden.

Hmm finns olika teorier där med, enligt PM/Info jag fått till mig.

Mördades N*rmin pga av ”storhetsvansinne”, han höll undan CA 23miljoner som tillhörde mirz@. Konflikten skall ha börjat där, sedan med de yngre grabbarna som ej fått betalt i tid för sinna ”jobb” mm.

N*rmin började ta egna beslut och allt fler lojala personer i gruppen började tappa respekten till honom.

Han bråkade enligt andra trådar även med en barndomsvän vid namnet h@zem (Vice P inom bandidos Malmö). N*rmin hade dödshotat honom gällande en storförlust på kokain parti (20kg). H@zem var direkt länkad med krocksbäcksligan som i sin tur var under @mir mekky.

@mir mekky och hans gruppering var dem grabbar som var trötta på n*rmins beteende/storhetsvansinne.

Grönt ljus ska ha lämnats av Mirz@ M (därav inga vedergällningar).

Enligt info/rykten!
Citera
2023-11-26, 19:54
Bannlyst
Citat:

OK, här är de personer som varit formellt misstänkta i Nerminärendet och häktade i omgångar:

Rami El Moham*d,
OMAR Di*b El-Ali,
Sondos F*ghiyazdin,
K*hlil Mohamed El Hessi,
Jehj* El Soudi,
Nabil Gass*d,
AHMAD Alshh*be
Ahmad K*rim

Några av dessa har figurerat i den här tråden, men inte alla vad jag vet. T.ex. inte Nabil och El Hessi, eller?

Eftersom att Omar "Gomorra" Cheh*de varit i slagsmål med Nermin och de verkade ha nån "beef" tänkte jag att han skulle kunnat ha varit inblandad, men han har i alla fall inte varit formellt misstänkt.

Det finns domar på tre av dem i detta mål, men för narkotikabrott och inget som har med mordet att göra.

//

Såg att du hade postat detta inlägg när det begav sig ang. Nermin dödskjutningen när fem man attackerade honom i en bil. De gick ur sina bilar samtidigt och sköt Nermin med 40-50 skott där han satt i bilen sades det.

Vet du vilka 5 som attackerade honom nu sju år senare? Är de bland de åtta du listat ovanför? Ska vi tolka det som att dessa springpojkar hade fått order uppifrån och avrätta Nermin och bli av med honom från spelplanen en gång för alla?
Senast redigerad av Vanninger 2023-11-26 kl. 20:00.
Citera
2023-11-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanninger
OK, här är de personer som varit formellt misstänkta i Nerminärendet och häktade i omgångar:

Rami El Moham*d,
OMAR Di*b El-Ali,
Sondos F*ghiyazdin,
K*hlil Mohamed El Hessi,
Jehj* El Soudi,
Nabil Gass*d,
AHMAD Alshh*be
Ahmad K*rim

Några av dessa har figurerat i den här tråden, men inte alla vad jag vet. T.ex. inte Nabil och El Hessi, eller?

Eftersom att Omar "Gomorra" Cheh*de varit i slagsmål med Nermin och de verkade ha nån "beef" tänkte jag att han skulle kunnat ha varit inblandad, men han har i alla fall inte varit formellt misstänkt.

Det finns domar på tre av dem i detta mål, men för narkotikabrott och inget som har med mordet att göra.

//

Såg att du hade postat detta inlägg när det begav sig ang. Nermin dödskjutningen när fem man attackerade honom i en bil. De gick ur sina bilar samtidigt och sköt Nermin med 40-50 skott där han satt i bilen sades det.

Vet du vilka 5 som attackerade honom nu sju år senare? Är de bland de åtta du listat ovanför? Ska vi tolka det som att dessa springpojkar hade fått order uppifrån och avrätta Nermin och bli av med honom från spelplanen en gång för alla?

Samtliga personer jobbade/ar för @mir m*kky!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in