Citat:
Ursprungligen postat av
värmlandssexiga
Har skaffat mig tillgång till nästan allas gym på jobbet. Har 40% av allas RFID nycklar in på jobbet. Sparar RFID nyckeln under deras anställningsnummer. Det är det som är innloggningen som ligger i ett öppet arkviv. Har kopierat nycklar in i serverrummet. Har koden för att öppna snusskåpen på öob och circle k. Öppnar dörrarna på Teslor inom jobbet då handikappfunksjonen är aktiverad oftast.
En jobbarkompis ville se hur lång Vi kunde ta det så hans tesla nyckel är helt klonad, så bilen låser upp sig om Jag emulerar den.
Svårt att tro att du lyckas klona han tesla nyckel så du kan låsa upp den varje gång

Du kan kanske emulera hans kod 1 gång men sen funkar den inte längre, efter koden använts 1 gång så byter en bilnyckel KOD och du behöver du ha den nya koden SÅ EXTRMT skeptisk till att du lyckas med det många vill göra att hacka en tesla

, Du kanske kan öppna hans laddport max den kan jag gå med på.
Och har du lyckats GG till dig då kan du tjäna sjuka pengar på att sälja din kunskap vidare kan jag säga direkt, då det är många så vill lyckas göra det du säger att du har gjort vilket ÄR TVEK
Jag har även en FlipperZero med wifi mod och har hållt på med detta i flera år innan flipper zeron kom fast med rubber ducky, så jag vet vad jag pratar om här
Sen kan jag ju säga att jag skulle aldrig säga eller erkänna vad jag gör med min flipperzero öppet, för att kopiera och och sno folks RFID/NFC är sjukt olagligt och får folk i din krets reda på detta och att du kopierar skit på jobbet är du garanterat jävligt körd