Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Nu gör "Fläskytterfilé i sockerkaksform" succé.
Supertrendig rätt lagas lätt i sockerkaksform.
Fläskytterfilé i sockerkaksform – receptet som gjort succé på sociala medier! Så smart, enkelt och extra gott med sås, kokt potatis, inlagd gurka och gelé.
https://www.godare.se/recept/a/MoVp0...sockerkaksform
Eh, vad är det speciella? Vänder sig Aftonbladets "Godare" till folk som helt missat hemkunskapsundervisningen och först när de flyttat hemifrån sett en spis med ugn?
Vad kommer i nästa avsnitt? Succé för hur man öppnar ett mjölkpaket på sociala medier. Man bara skruvar på plastkorken - Wow!
Godare som jag ser på AB, det är helt jävla värdelös att gå in och titta på.
Det är ofta de påstår saker, och sen när man tittar så finns inget alls om detta.
Som tex du steker köttet fel, och sen får ingen reda på vad som är felen.
För ett tag sedan så sade dom så här gör du goda chokladbollar, sen när man kom dit fanns inget recept ens.
Idag vägrar jag gå in på godare och just av alla ggr man kommer dit så finns inte det dom lockar med.
Och komiken blir fullständig och när de inte ens gör fläskytterfilén i en sockerkaksform, utan en långfranska form.(Men sure, principen är väl väldigt likt en sockerkaksform.)
SÅ mitt råd till dig, rör inte godare med en tång på AB.
Och om samma gäller deras egna sida eller andra medier, det vet jag inte, då jag inte kollat vad för dumheter de hittat på där.
Snabbtitta Godare-sidan, och där såg det normalt ut.
Och deras kanal har jag sett ibland, och det har varit riktigt bra där och blandat.(Var ett tag sedan jag hade tillgång till den dock.)