2000-07-07, 10:39
Medlem
Hej gubbar, Tillbaka efter en vecka i Madrid.
Hoppas ni inte saknat mig.

Naturligtvis finns det två grupper som i allmänhet är gravt föraktade i vårt samhälle: torskar, och horor.

Dock är min uppfattning att horor, som man ofta kanske tycker synd om eftersom de ofta har problem i stil med narkotikamissbruk, fattigdom och erfarenheter av övergrepp i barndomen - medan torskarna - som utbyttjar dessa kvinnors missär - ses med mera föralkt.

Så här är det: ingen fräsch, normalt funtad tjej skulle känna annat än äckel inför vetskapen om att hennes kille är torsk. Torskar har ett dåligt rykte - ryggradslösa (ofta fula) människor som utnyttjar andra och lider av ett socialt handikapp som oförmåga att behaga en kvinna/träffa en kvinna alternativt är sexmissbrukare/porrkonsument som utan att träffa hororna skulle sitta hemma och runka sex gånger om dagen.

Det är väl därför de flesta tjejer och män känner äckel inför torskarna?
Citera
2000-07-07, 12:07
Medlem
Diskussion om Torskar (...)

Jaa, Ollon...
Jag är ful, mycket ful. Har dessutom aldrig, trots mina 42 år, lyckats få en vanlig tjej. Kanske det vore lika bra att gasa ihjäl mig! Föraktet i ditt påstående om oss torskar såsom fula, sexuellt handikappade mm mm
tyder på att det vore den bästa lösningen. Du skulle göra en rekordkarriär i Hitlers 3:e rike.
Citera
2000-07-07, 12:53
Medlem

Heil Ollon!
Citera
2000-07-07, 13:30
Medlem

Som vanlig kan den där Ollon bara köra med rena lögner. Han har givetvis inga källor till sitt struntprat utan dessa har han tänkt ut på egen hand eller tillsammans med hans isolerade feministiska kvinnogrupp. Alla vet att det är horor man föraktar mest i världen, inte sexköpare eftersom de är oändligt mycket vanligare. Horor blir bara en liten klick väldigt udda människor. Fast något man föraktar ännu mer i världen är ultrafeminister, såsom Ollon.
Citera
2000-07-14, 00:03
äldre konto (old)
Ej medlem

Kilopriset på torsk ligger väl runt 60 spänn? Mer är de inte värda!
Citera
2000-07-14, 00:27
Medlem

Så nu är argumenten helt slut?
Citera
2000-07-14, 09:03
Medlem

Nils/Michael/etc - kom du aldrig iväg på semestern?
Kanske lagt för mycket pengar på att besöka prostituerade istället för att klara upp din sociala situation ich kanske gå i beteendeterapi för att lära dig träffa människor??

Hur det än är med den saken så tillhör du en minoritet av svenska män . de som måste betala för sex.

Du får gärna kalla mig "sjuk" om du vill - själv tillhör jag dock majoriteten - jag är frisk, ren, har en flickvän och ett flexibelt arbete. Och framförallt: jag har aldrig betalat för sex.

Eftersom du tillhör en minoritet så är du helt klart udda.
Lite annorlunda.
Alltså är det väl snarare DU som är "sjuk"??

Stackare.
Citera
2000-07-14, 13:26
Medlem

Ollon, nu får du ta och ge dig! Du kan för fan inte komma hit och kalla varenda snubbe för Michael! Inse fakta att den personen som kallade sig Michael inte är kvar, annars hade denne person svarat på dina inlägg inte sant?
Tror du att Michael själv har postat över 2000 inlägg på denna konfa eller?
Nej förmodligen är det några fler än Michael som har besökt denna konfa.
Citera
2000-07-14, 14:39
Medlem

Nejdu, Ollon, du tillhör en väldigt liten minoritet. Inom varje åsiktbildning finns det en mycket liten minoritet som har extrema åsikter. Åsikter som gränsar till det sjuka ibland. Åsikter som ytterst få delar. Ditt prat om att avrätta en halv miljon vanliga svenskar tyder ju på att dina åsikter kan klassas som sjuka. Ingen normal människa pratar så där. Inte ens nazister pratar om att avrätta så många i Sverige. Sådant prat tyder enbart på ett svårt stört beteende. Det är vi nog alla härinne överens om.

Du har inte belägg nånstans för dina extrema åsikter om sexköpares psyken. Inga undersökningar eller forskningsresultat stödjer dina exktrema åsikter. Allt du skriver är fantasier frårn din hjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in