2023-11-18, 22:31
Medlem
GrodanKermit1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Om jag inte ser helt i syne så har en kriminell person som Expressen skrev om 2016 bott tillsammans med JS på hennes förra adress. Men varken ålder eller brottsbeskrivning stämmer riktigt in, för han är fälld för grovt narkotikabrott.

https://www.expressen.se/gt/lagen-krossar-deras-lyxliv/
Men åldern stämmer väl ändå hyfsat, artikeln va från 2011 och han va i 30-årsåldern då. Då är han ca 43 idag.
Hmmm brottet ja. Nä, det står inget idag om grovt narkotikabrott, men media har ju inte alltid rätt heller. Jag tror att du är nåt på spåret, skitbra luskat!
Citera
2023-11-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanKermit1
Men åldern stämmer väl ändå hyfsat, artikeln va från 2011 och han va i 30-årsåldern då. Då är han ca 43 idag.
Hmmm brottet ja. Nä, det står inget idag om grovt narkotikabrott, men media har ju inte alltid rätt heller. Jag tror att du är nåt på spåret, skitbra luskat!

Ja men detta är fortfarande Robbans bror
Citera
2023-11-18, 22:42
Medlem
GrodanKermit1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Två egoister börjar gräla i en annars intressant tråd. Sida upp och sida ner. Förolämpningar och idiotförklaring av varandra. Ingen av er kommer att vinna över den andra till er egen sida. Så släpp det helt.

Nu till ämnet:

Hur vet man att det INTE är det filippinska paret, och nu istället den svenska kvinnan som blev mördad? Först var flera bergsäkra på det första paret. Sedan blev det helt om. Vad beror det på?

Och är det första paret okej?

Tack, tröttnade också på deras fight, finns väl andra trådar där man kan diskutera drogerna.

Hur som helst, tror det va svårt att hitta gemensamma nämnare i det första paret. Någon hittade den svenska kvinnan, den yngre och kunde härleda henne till den äldre (mamman) och sen var det någon som hittade en kommentar på mammans Facebook, där en man skrivit ”Mamma” och en del röda hjärtan.
På den vägen är det, tror jag.
Spontant tycker jag att det känns som att man träffat rätt nu gällande offren.
Citera
2023-11-18, 22:47
Medlem
GrodanKermit1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumamig
Ja men detta är fortfarande Robbans bror
Sorry, jag är med. Har inte kunnat öppna upp länken under kvällen för den har varit överbelastad. Så såg inte hans efternamn förrän nu.
Citera
2023-11-18, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Ok tack.

vem är tjejen med Anne på hennes fb är det J, översta raden till vänster.

Yes. Det JS och hennes moder.
Citera
2023-11-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Så det är 3 syskon. JS, PS och SA.

JS och PS känner jag till, den andra vet jag ej. Kanske ett halvsyskon.
Citera
2023-11-19, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatteFnatt
Yes. Det JS och hennes moder.
ok tack då fanns det en bild på henne. Någon pratade om det var svårt att hitta.
Citera
2023-11-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatteFnatt
JS och PS känner jag till, den andra vet jag ej. Kanske ett halvsyskon.

Halvbror
Citera
2023-11-19, 02:16
Medlem
Bawsbawsbawss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
03.47 Göteborg, mord/mordförsök i nära relation

Polis larmas till en bostad på Hisingen med anledning av att en man knivskurit två kvinnor på adressen. Mannen grips och kvinnorna körs till sjukhus. En av kvinnorna konstateras avliden och den andra kvinnan har livshotande skador. Anhöriga är underrättade. Platsen är avspärrad för teknisk undersökning och dörrknackning pågår i området.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...gotalands-lan/

Var på Hisingen har detta skett?

Det är tjackisar 100 procent.
Citera
2023-11-19, 02:51
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
ok tack då fanns det en bild på henne. Någon pratade om det var svårt att hitta.
Vart är den bilden?
Citera
2023-11-19, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trappist
Jag tror att GM är antingen en svensk eller en psyksjuk invandrare.

Intressant att du tycker GM måste vara psyksjuk ifall han är invandrare men ifall han är svensk då är han…. Vadå? Vanlig?

Eller utgår du ifrån att alla svenskar är psyksjuka ?
Citera
2023-11-19, 05:27
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emazet
Intressant att du tycker GM måste vara psyksjuk ifall han är invandrare men ifall han är svensk då är han…. Vadå? Vanlig?

Eller utgår du ifrån att alla svenskar är psyksjuka ?
Han kanske utgår ifrån att alla invandrare är psyksjuka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in