• 2
  • 3
2024-10-25, 15:03
Medlem
Nu är jag helt noob inom detta och inget jag skulle testa men om nu tabbarna är så ojämna varför inte krossa alla till pulver och blanda noga???
Citera
2024-10-28, 21:32
Avstängd
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Nu är jag helt noob inom detta och inget jag skulle testa men om nu tabbarna är så ojämna varför inte krossa alla till pulver och blanda noga???

Kvittar för de går inte att få tag I nitazener/analoger inrikes längre, inte på surface web iaf.

Och de som såldes var med största sannolikhet redan krossade och blandade 1000-tals gånger innan de pressades till piller.

Det krävs en så enormt liten mängd för att en OERFAREN person skulle få en överdos.

Men även om du är intresserad så kan du sluta leta på surface web för de får inget fäste i Sverige.

Ha en trevlig kväll.
Citera
2024-11-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Kvittar för de går inte att få tag I nitazener/analoger inrikes längre, inte på surface web iaf.

Och de som såldes var med största sannolikhet redan krossade och blandade 1000-tals gånger innan de pressades till piller.

Det krävs en så enormt liten mängd för att en OERFAREN person skulle få en överdos.

Men även om du är intresserad så kan du sluta leta på surface web för de får inget fäste i Sverige.

Ha en trevlig kväll.

Finns 2st vendors på fs som har dessa, en på arch. Fick precis hem ett gäng av dessa.

Och rekomendarar att röka dessa istället för ett nasalt. Slår på snabbt som fan
Citera
2024-11-08, 20:32
Avstängd
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andispace
Finns 2st vendors på fs som har dessa, en på arch. Fick precis hem ett gäng av dessa.

Och rekomendarar att röka dessa istället för ett nasalt. Slår på snabbt som fan

Hörde det ockdå, har en polare som beställde men de verkar inte komm fram tyvärr...

Okej slår det knappt alls om man snortar eller? Att röka slår ju oftast snabbast oavsett vilka nitazener det är, men inte alltid man har möjlighet att röka ostört...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in