Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2006-08-05, 20:31
  #25
Medlem
Ufojesuss avatar
Phantasy Star-serien
General Chaos (riktigt kul om man är flera)
Buck Rogers
Streets Of Rage-serien
Road Rash-serien
Citera
2006-08-05, 22:23
  #26
Medlem
Det är riktigt kul att kunna dra igång emulatorn och lira några klassiska lir från SMD. Jurassic Park-spelen är mycket bra. The Lost World är grymt om man har en polare att lira co-op med.
Citera
2006-08-06, 21:59
  #27
Banned
Mausers avatar
Njut
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._Genesis_games

Mina favoritlir till megadrive var:

Shining Force 1 och 2
Landstalker
Kings Boutry
Light Crusader
Streets of rage 2
Citera
2006-08-06, 22:57
  #28
Medlem
Rensvinds avatar
Kom ihåg att jag spelade ett spel som liten påg där man hade någon hjälte som fick med sig en massa olika djur som hjälpte honom. Kommer inte ihåg så mycket mer än att det var ett rpg och att det var riktigt kul.

Om någon kan komma på vad det var för spel så vore det nice. Kollade på Mausers lista men eftersom jag inte ens kom ihåg första bokstaven till spelet så vart det som svårt att hitta.
Citera
2006-08-06, 23:14
  #29
Medlem
j0cke_fs avatar
Decap Attack är en stor favorit, kommmer även ihåg farsan varvade de när jag var liten xD. Men det bästa spelet till MD är nog ändå Speedball 2! Buck Rogers är ganska skoj också.
Citera
2006-08-06, 23:16
  #30
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rensvind
Kom ihåg att jag spelade ett spel som liten påg där man hade någon hjälte som fick med sig en massa olika djur som hjälpte honom. Kommer inte ihåg så mycket mer än att det var ett rpg och att det var riktigt kul.

Om någon kan komma på vad det var för spel så vore det nice. Kollade på Mausers lista men eftersom jag inte ens kom ihåg första bokstaven till spelet så vart det som svårt att hitta.
Låter som Soleil. Kommer ihåg Walkthrough i Sega Force...jag älskade den tidningen. Har alla nånstans hemma...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback