Det är riktigt kul att kunna dra igång emulatorn och lira några klassiska lir från SMD. Jurassic Park-spelen är mycket bra. The Lost World är grymt om man har en polare att lira co-op med.
Kom ihåg att jag spelade ett spel som liten påg där man hade någon hjälte som fick med sig en massa olika djur som hjälpte honom. Kommer inte ihåg så mycket mer än att det var ett rpg och att det var riktigt kul.
Om någon kan komma på vad det var för spel så vore det nice. Kollade på Mausers lista men eftersom jag inte ens kom ihåg första bokstaven till spelet så vart det som svårt att hitta.
Decap Attack är en stor favorit, kommmer även ihåg farsan varvade de när jag var liten xD. Men det bästa spelet till MD är nog ändå Speedball 2! Buck Rogers är ganska skoj också.
Kom ihåg att jag spelade ett spel som liten påg där man hade någon hjälte som fick med sig en massa olika djur som hjälpte honom. Kommer inte ihåg så mycket mer än att det var ett rpg och att det var riktigt kul.
Om någon kan komma på vad det var för spel så vore det nice. Kollade på Mausers lista men eftersom jag inte ens kom ihåg första bokstaven till spelet så vart det som svårt att hitta.
Låter som Soleil. Kommer ihåg Walkthrough i Sega Force...jag älskade den tidningen. Har alla nånstans hemma...