• 2
  • 3
2021-10-20, 13:09
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Osympatisk sossekärring med skitful norrländsk hillbilly-dialekt. Ser ut som om hon tvättar håret med ett paket Bregott och passar på att grogga samtidigt. Kläderna verkar inte rena heller. När hon sen ska säga något vettigt låter det bara illa. Otroligt vilka folk sossarna headhuntar till sina topp-positioner.
Norrländsk?
Hon är från norra Västmanland och låter även som det.

Liten skräll detta ändå även om hon haft en osäker politisk kompass länge.

Väntar på att Widar A ska ställa upp för SD med.
Citera
2021-10-20, 13:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Det hade jag aldrig kunnat gissa.

Men jag gläds mest av att ytterligare en gammelsosse lämnar skeppet.
Nu har inte hon varit någon del av socialdemokratin i någon form på år och dar.
Citera
2021-10-20, 13:26
Medlem
Om man ser på valresultatet 2018 ligger L väldigt långt från ett mandat, och det lär knappast vara ett bättre läge idag.
Citera
2021-10-20, 13:34
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Om man ser på valresultatet 2018 ligger L väldigt långt från ett mandat, och det lär knappast vara ett bättre läge idag.
Hon kommer ge L en landsbygdsprofil, något som de saknat. Hon är starkt emot vindkraft. Det kan sno röster från SD ute i byarna. Kanske rädda partiet kvar över 4%?
Citera
2021-10-20, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Hon kommer ge L en landsbygdsprofil, något som de saknat. Hon är starkt emot vindkraft. Det kan sno röster från SD ute i byarna. Kanske rädda partiet kvar över 4%?

Möjligen, möjligen att hon kan få en del röster på landsbygden men jag har svårt att se att den här värvingen kommer att kunna rädda L. Visserligen har hon säkert ett stort kontaktnät men jag betvivlar att hon är det som L behöver. Det som jag tycker är märkligt med L är att de har övergett småföretagarna. Varför det har blivit så förstår jag inte. Småföretagarna är en stor väljargrupp och tillhörde en gång i tiden FP:s kärnväljare.
Ok, om L kommer ut med ett småföretagarprogram med inriktning mot landsbygden, men inte bara mot landsbygden, så kan jag tänka mig att det kan komma att nappa på en del håll och kanter.

Det är dock en annan diskussion
Citera
2021-10-20, 19:32
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Inte en chans, L åker ut så det brakar om det med eller utan Lotta Gröning.
Att i halvkvävda visor börja pipa om vindkraft kommer inte att hjälpa.
Citera
2021-10-20, 19:34
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Inte en chans, L åker ut så det brakar om det med eller utan Lotta Gröning.
Att i halvkvävda visor börja pipa om vindkraft kommer inte att hjälpa.

Vi får se. De är lite sena på bollen. Tror det inte själv. Spekulerar.
Citera
2021-10-24, 09:06
Medlem
Lotta göring tjatar ju ofta om landsbygden och splittringen mellan Stockholm och resten av landet. Men inte fan har L något att säga om detta så har hon fått pengar eller nått för att gå och bli Sabuni och sd-anhängare -nån som vet?

Nån här ovan säger att hon ska ge L den landsbygdprofil som de saknar. Men det finns ju en anledning till att de saknar den profilen -den intresserar dem inte. Så ska göring dra hela landsbygdslasset själv då eller?
Citera
2022-12-10, 10:50
Medlem
Avsiktarens avatar
Hon har börjat skriva i Falun Gongs tidning:

https://www.epochtimes.se/Lotta-Gron...okratin-256138

Är hon med i Falun Gong?
Citera
2022-12-10, 21:17
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Hon har börjat skriva i Falun Gongs tidning:

https://www.epochtimes.se/Lotta-Gron...okratin-256138

Är hon med i Falun Gong?

Dom kanske sa till henne att det var Falu-Kuriren.
Citera
2025-06-07, 17:14
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Vet någon om Lotta Gröning är släkt med Matt Groening, The Simpsons upphovsman? Eller heter det bara så? Ö på engelska skrivs oftast som oe, varför Groening lär översättas Gröning.

Har Lotta Gröning gästskådespelat i sin släktings The Simpsons, som många andra kändisar fått göra genom åren?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in