2023-11-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Jaha, och hur ska det gå till när svensken är en minoritet om bara en generation?

Tror knappast blattarna som är i majoritet kommer rösta på alternativ för sverige eller NMR.

Hahaha, det märks att du inte är särskilt intelligent.

Du kan börja med att se över etniciteten hos svenska poliser och militärer 😁

Om jag vore du hade jag börjat promenera 😂
Citera
2023-11-12, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av freed00m0fspeech
Det märks att du inte är särskilt bildad.

Vi svenskar har ett uttryck, ”det går fort i hockey”.

Det betyder att ena dagen så kan du vara en duktig liten kebabsvarvare för att andra dagen ha påbörjat din vandring tillbaka till Irak från Sverige.

Det är ju inte utan anledning som jag är i Granada och firar den andra januari varje år som jag inte är i Sydamerika på semester.
Så berätta hur ditt folk ska få "mig att vandra tillbaka till Irak"?

Ni är väldigt bra på att fantisera men inte riktigt förklara metod och medel för era mål.
Citera
2023-11-12, 19:50
Medlem
Citat:
Haha vad ska era MP och F!-röstande hästsvanspoliser göra?

Du kan ljuga för dig själv men inte för mig…
Citera
2023-11-12, 19:57
Medlem
buzzkillers avatar
Det enda hoppet vi har är att golfströmmen stannar till eller dylikt och det blir till en mindre istid här uppe, för tydligen är inkräktarna extremt väderkänsliga till skillnad från oss svenskar. Detta skulle förhoppningsvis få merparten att röra på sig hemåt igen.
Citera
2023-11-12, 20:00
Avslutad
Citat:
Hahahahhaha, det märks att du är en inavlad idiot.

Försök att använda din inavlade ”hjärna” istället för att be mig förklara det uppenbara som alla andra förstår.

Men det är inte ditt fel, inte ens din mammas fel, du är inavlad i så många generationer att skuldfrågan gällande din existens och brända lilla ”hjärna” förblir ett mysterium.
Svara på frågan hur du ska få mig att åka hem tvingandes

Nä juste, du har ju inget svar eftersom du vet att ni nassar redan förlorat slaget.
Citera
2023-11-12, 20:04
Medlem
Citat:
Svara på frågan hur du ska få mig att åka hem tvingandes

Nä juste, du har ju inget svar eftersom du vet att ni nassar redan förlorat slaget.

Det är bra, fortsätt förnedra dig själv.

Jag svarar inte på korkade frågor, i synnerhet inte från inavlade ockupanter.

Vill du ha hjälp med att lära dig multiplikationstabellen också?

Fortsätt svarva kebab åt skolungdomar och white-trash svenskar 🤣🤣🤣
Senast redigerad av freed00m0fspeech 2023-11-12 kl. 20:07.
Citera
2023-11-12, 20:30
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Var ska du flytta då? Du tror på fullaste allvar att det finns något land där det inte finns idioter?

Det räcker med ett land där det inte bor islambabbar helt ärligt för att jag ska trivas bättre än i babbesverige
Citera
2023-11-12, 20:44
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Det räcker med ett land där det inte bor islambabbar helt ärligt för att jag ska trivas bättre än i babbesverige
Vart finns det? dom är överallt. Tycker du är en mes som bara flyr och inte står upp för ditt folk och land. ungefär som en babbe.
Citera
2023-11-12, 20:51
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Vart finns det? dom är överallt. Tycker du är en mes som bara flyr och inte står upp för ditt folk och land. ungefär som en babbe.

Svenska kvinnor horor runt med babbar runtom i hela sverige så vet inte riktigt vilket folk jag ska stå upp för riktigt längre.. jag sköter mitt eget sedan en tid tillbaks.
Citera
2023-11-12, 21:00
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Svenska kvinnor horor runt med babbar runtom i hela sverige så vet inte riktigt vilket folk jag ska stå upp för riktigt längre.. jag sköter mitt eget sedan en tid tillbaks.
Varför vill du förnedra oss. Nej svenska kvinnor horar inte runt med babbar även om det säkert förekommer idioter finns överallt som sagt. INGEN jag känner skulle inte ens tänka tanken även om dem är mer pk än mig.
Citera
2023-11-12, 21:26
Medlem
Citat:
Hahaha, det märks att du inte är särskilt intelligent.

Du kan börja med att se över etniciteten hos svenska poliser och militärer 😁

Om jag vore du hade jag börjat promenera 😂

De är ofta svenskar, ja. Svenskar som är beredda att skjuta på sitt eget folk för att bevara detta samhälle. Nu kanske du vill kontra med att vi har 150000 jägare i det här landet, men de kommer inte heller vara någon räddning. Dessa jägare tycker det är viktigt att dra sitt strå till stacken genom att jobba och betala skatt, det är viktigt för dem att inte sticka ut, de vill ha jämställdhet och de anser att alla är lika mycket värda osv.
Citera
2023-11-12, 22:51
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Är du ute efter att provocera?

Visst kan man bli nedslagen av hur samhället ser ut just nu. Tur i oturen är att vi inte är ensamma.

Storbritannien, Italien, Tyskland, Spanien och Frankrike är exempel på europeiska grannar som befinner sig i likartade situationer och där börjar nationalister samla sig på gatorna i rätt så stora nummer. Det är väl det viktigaste som händer i kölvattnet av Hamas-attackerna, även om det är svårt att urskilja i bruset.

Jag säger om Strindberg: "Det var inte segern jag ville åt, det var kampen".
Schyst med Strindberg-citatet!

Jag delar din uppfattning. "Är inte den här tråden startad på falska premisser?" var det första jag tänkte när jag läst trådstarten. Så nu skriver jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in