2008-01-30, 17:01
Medlem
LastCaresss avatar
På något sätt känns det rätt bra att Prica nätade i debuten, det kunde han få efter juniormissen mot Costa Rica.
Citera
2008-01-30, 19:44
Medlem
Någon som har länk till Prica's mål? Finns ju faktiskt en risk att hela svenska folket har undervärderat killen ganska rejält. Jag menar, hur många följer maniskt den danska ligan (jag menar inte att han är bättre än någon annan, utan bara att han kanske är bättre än man föreställt sig)?
Citera
2008-01-30, 20:03
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Någon som har länk till Prica's mål? Finns ju faktiskt en risk att hela svenska folket har undervärderat killen ganska rejält. Jag menar, hur många följer maniskt den danska ligan (jag menar inte att han är bättre än någon annan, utan bara att han kanske är bättre än man föreställt sig)?
Visst i Danmark har han ju gjort bra ifrån sig inget snack om saken.Men innan det mäktade han bara med 20 mål på 5 säsonger (113 matcher) i Rostock.Sen har han ju gjort väldigt många juniormisstag i landslaget oxå....
Citera
2008-01-30, 20:50
Medlem
mraskers avatar
Undrar om det var en lyckoträff för Prica , svaret blir nog att tiden får visa det.
Citera
2008-01-31, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Undrar om det var en lyckoträff för Prica , svaret blir nog att tiden får visa det.
Han var faktiskt bra mest hela tiden. Inte den storsta teknikern eller sa, men gjorde det han skulle. Han var inte langt ifran att gor tva mal till. Han hade ett jattelage som han brande bl.a.
Citera
2008-01-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland

Alla mål från Premiership finns för allmän beskådan på eurosport.se. Visst gjorde Prica det bra, men något drömmål var det knappast. Fick den serverad av en klantig bakåtnick, med en touch lyfter Prica den över en utrusande målvakt på studsande boll. Alla kan ha tur, upp till bevis i nästa omgång säger jag.
Citera
2008-01-31, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Alla mål från Premiership finns för allmän beskådan på eurosport.se. Visst gjorde Prica det bra, men något drömmål var det knappast. Fick den serverad av en klantig bakåtnick, med en touch lyfter Prica den över en utrusande målvakt på studsande boll. Alla kan ha tur, upp till bevis i nästa omgång säger jag.

Han borde gjort ett hattrick, det var faktiskt dåligt av honom att inte göra det. Han fick så många chanser för att han kom in i ett bra skede av matchen där B'ham pressade på och satsade allt framåt.
Citera
2008-02-13, 23:32
Medlem
Louvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Tonton Zola Moukoko

Tonton Zola Moukoko var här i Carlstad United, inte mycket för världen. Var nästan bättre på att sälja bilar (vilket han jobbade som) än fotboll Pegguy Zunda från Djurgården kom samtidigt, han var bättre, enligt mig iaf.
Citera
2008-02-16, 04:44
Bannlyst
Att Prica nog hade lite tur i sin första match såg vi ju i hans andra (Liverpool borta) då han blev inbytt redan i den 7e minuten och senare bli utbytt i mitten av andra halvlek. Det är väl inte ett hedersbetyg av tränaren..
Citera
2008-02-17, 17:16
Medlem
feldgraus avatar
Marcus Berg gjorde båda målen (ett på straff) när Groningen slog AZ med 2-1 idag. Han har därmed gjort 13 mål i Eredivisie och är uppe på en delad fjärdeplats i skytteligan, ett mål efter trean men förpassad rejält av tvåan Blaise Nkufo (19 mål) och ettan Klaas-Jan Huntelaar (23 mål).

/feldgrau
Senast redigerad av feldgrau 2008-02-17 kl. 17:19.
Citera
2008-02-17, 19:19
Medlem
Quartuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Marcus Berg gjorde båda målen (ett på straff) när Groningen slog AZ med 2-1 idag. Han har därmed gjort 13 mål i Eredivisie och är uppe på en delad fjärdeplats i skytteligan, ett mål efter trean men förpassad rejält av tvåan Blaise Nkufo (19 mål) och ettan Klaas-Jan Huntelaar (23 mål).

/feldgrau

Väldigt intressant med tanke på att 13 mål är Zlatans bästanotering i Nederländerna. Och han spelade ju ändå i Ajax...
01/02 Ajax 6
02/03 Ajax 13
03/04 Ajax 13
04/05 Ajax 3
http://en.wikipedia.org/wiki/Zlatan_Ibrahimovic

Nu vet jag inte vad hans målpassningsstatistik ligger på, men han är ju där för att göra mål inte passa till dem.
EDIT: Berg alltså... ^
Citera
2008-02-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louv
Tonton Zola Moukoko var här i Carlstad United, inte mycket för världen. Var nästan bättre på att sälja bilar (vilket han jobbade som) än fotboll Pegguy Zunda från Djurgården kom samtidigt, han var bättre, enligt mig iaf.

aaah, skickar mig tillbaka till CM livet jag en gång hade. Zola var givet köp!

Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

/feldgrau

Berg är kung! Ren och skär målgörare, landslaget permanent!

Citat:
Ursprungligen postat av Shaa
Att Prica nog hade lite tur i sin första match såg vi ju i hans andra (Liverpool borta) då han blev inbytt redan i den 7e minuten och senare bli utbytt i mitten av andra halvlek. Det är väl inte ett hedersbetyg av tränaren..

Tycker ändå Prica är ett bra köp, en medelmåttig spelare som kommer antagligen att göra mål lite då och då när han får spela. Bara han inte blir sur för att han bänkas ibland, utan ger allt han kan när han får chansen.

Ett lag som Sunderland kan nog inte få så mycket bättre spelare än Prica för de pengar som betalades för hans tjänster, bra köp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in