2024-10-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cl18241
Bologna har ju frstrt honom och de r pvg att frstra Emil Holm ocks.

I vrigt tycker jag Williot Swedberg i dagslget r bttre n Bergvall och flertalet andra landslagsspelare, varfr han br ing i A-landslagstruppen. Jag tycker dock inte att det r Bergvall som ska petas, utan egentligen bara att Swedberg ocks br vara med om en ung talang som Bergvall r det.

Tycker rligt inte Bergvall borde vara i vrt seniora landslag nnu, jag gillar det jag ser och gillar att han r modig och tar risker i sitt spel, man lr sig mer p att vara modig n frsiktig men med sagt s r han ocks extremt valpig och r en extremt skerhetsrisk.

Tror dock han kan bli vldigt bra i framtiden dock pga sitt mod.
Citera
2024-10-20, 17:44
Medlem
Citat:

I vrigt tycker jag Williot Swedberg i dagslget r bttre n Bergvall och flertalet andra landslagsspelare, varfr han br ing i A-landslagstruppen. Jag tycker dock inte att det r Bergvall som ska petas, utan egentligen bara att Swedberg ocks br vara med om en ung talang som Bergvall r det.

Jesper Karlsson kommer bara lngre och lngre ifrn landslaget numera. Spelare p hans position (vnsterytter) har tagit kliv.

Nanasi bland annat har ftt en lysande start p sin tid i Strasbourg och tagit sin chans med bravur i sin startdebut i landslaget.

Ondrejka har gjort ml fr Royal Antwerp i pgende match mot OH Leuven och ligger p 5 ml och 2 assist p 10 matcher i belgiska ligan som r i jmnklass med Eredivisie.

Elanga har varit ojmn i PL, men han har farten som gr att han str ut bland dem vriga nmnda, det r hans speluppfattning som behver slipas p

Swedberg har fortfarande lite att jobba p, men jag tror det slpper inom nrtid.
Citera
2024-10-21, 07:42
Medlem
Citat:

Jesper har nog mycket att skylla sig sjlv,Motta sa redan i fjol att Jesper har svrt ta in spelstt, och har nog inte lrt sig n.jesper var ej juvel ,men tyvrr,han kommer behva brja om i ny klubb hitta krlek och en trnare eom inte kommer begra fr avancerat spelstt av Jesper.
Citera
2024-10-21, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Jesper Karlsson kommer bara lngre och lngre ifrn landslaget numera. Spelare p hans position (vnsterytter) har tagit kliv.

Nanasi bland annat har ftt en lysande start p sin tid i Strasbourg och tagit sin chans med bravur i sin startdebut i landslaget.

Ondrejka har gjort ml fr Royal Antwerp i pgende match mot OH Leuven och ligger p 5 ml och 2 assist p 10 matcher i belgiska ligan som r i jmnklass med Eredivisie.

Elanga har varit ojmn i PL, men han har farten som gr att han str ut bland dem vriga nmnda, det r hans speluppfattning som behver slipas p

Swedberg har fortfarande lite att jobba p, men jag tror det slpper inom nrtid.
Swedberg tror jag kommer blomma ut maxat inom 12-18 mnader ,han har redan steppat upp denna ssong, han vgade satsa och inte bli utlnad denna ssong, det kommer betala sig bde fr honom,Celta, landslaget p sikt.
Citera
2024-10-23, 12:50
Medlem
Kul med ml och assist (nja...) av Gykeres i gr. Nu vntar i CL hemmamten mot City och Arsenal.
Citera
2024-10-24, 09:07
Medlem
Jesper Karlsson, denna gta..glasklart frn Bologna, han lnas ut i januari, han har gjort sitt i Bologna.
Citera
2024-10-24, 22:28
Hugo Larsson fortstter vara formstark och blir matchhjlte fr sitt lag i Europa League ikvll med det avgrande mlet i slutet. Dansken kan inte fortstta hantera honom som paria nr han r pongplockaren frn mittfltet. Vinnarskalle viker inte ner sig utan visar resultat.
Citera
2024-10-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Hugo Larsson fortstter vara formstark och blir matchhjlte fr sitt lag i Europa League ikvll med det avgrande mlet i slutet. Dansken kan inte fortstta hantera honom som paria nr han r pongplockaren frn mittfltet. Vinnarskalle viker inte ner sig utan visar resultat.

Kul att Hugo kommer in och rddar Frankfurt frn ett riktigt praktfiasko mot det lettiska motstndet RFS.

Bergvall var ocks matchavgrande idag nr han fick med sig straffen som Richarlison gjorde ml p mot AZ som ven blev matchens enda.

Igr gjorde Gudmundsson assist mot Atletico Madrid i Champions League
Citera
2024-10-25, 22:53
Medlem
Alieu Njie gjorde sitt frsta Serie A ml ikvll mot Como.

Jesper Karlstrm gjorde sitt frsta pong fr Udinese i form av en assistent mot Cagliari och fick dessutom hga betyg och blev matchens spelare p Sofascore och WhoScored
Senast redigerad av Kexchoklad2404 2024-10-25 kl. 23:08.
Citera
2024-10-26, 23:12
Medlem
Amin Sarr som mnga antagligen har glmt har precis gjort ett dunderml dr han utanfr straffomrdet tog ett skott med sin svaga fot som gick rakt i krysset. Det var hans frsta fr Hellas Verona, annars var det en kvll att glmma fr laget eftersom dem frlora med 1-6 mot Hiens Atalanta.

Gykeres har gjort ml i en pgende match mot Famalicao, till ingens frvning vid det hr laget, r snarare en frga om hur mnga ml han kommer gra varje match.
Citera
2024-10-30, 08:45
Medlem
Det r sorgligt med Jesper i Bologna, han vrvas som den stora stjrna i fjol,men har inte ens levererat nt minnesvrt det r mer o mer tydligt Bologna kommer kasta bort honom ,dvs lna ut,slja,bryta kontrakt ,de vill bli av med honom..
Undra va fan som hnt,vet MOTTA sa flera gnger Jesper frsker lra sig spela p vrt stt,men som fortfarande inte efter 2 r lrt sig hur Bologna vill spela?mste ha mer bakom..Har Jesper lrt sig italienska?
Citera
2024-10-30, 22:18
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det r sorgligt med Jesper i Bologna, han vrvas som den stora stjrna i fjol,men har inte ens levererat nt minnesvrt det r mer o mer tydligt Bologna kommer kasta bort honom ,dvs lna ut,slja,bryta kontrakt ,de vill bli av med honom..
Undra va fan som hnt,vet MOTTA sa flera gnger Jesper frsker lra sig spela p vrt stt,men som fortfarande inte efter 2 r lrt sig hur Bologna vill spela?mste ha mer bakom..Har Jesper lrt sig italienska?
Det r trist 10an p ryggen men lmnad utanfr CL-truppen. Frra ret var han som paria enligt Motta, inte hans vrvning och typ svra Motta.

Men nu spelar Bologna 433 han borde kunna f fart p sin karrir men bnkas fr Ndoye visserligen yngre men gr inte mycket nr han spelar frutom att kunna springa. Blev inte bra det hr hoppas han lmnar i januari men intresset r inte lika hett lngre som nr han blev matchens lirare mot Lazio med ett lngskott och en assist.

Har dock kvalit fr att bli uttagen i det svenska landslaget fortfarande. Fart, unik teknik, hrda frisparkar och lngskott.

Fr se vad som hnder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in