Citat:
Ursprungligen postat av
Radarraid
Det är lite kul att man överallt ser inlägg om Jesper Karlsson numera, på tiktok osv ´´sveriges nya stjärna´´ som aldrig tidigare hade någon större koll på honom, vi på flashback har ju sett hans stjärnstatus redan sen elfsborg tiden

Varit utlandsproffs kollens favorit på flashback så länge jag kan minnas ;
Så är det, nu är jag inget Elfsborgsfan men jag minns att jag alltid passade på att se Elfsborgs matcher när han spelade. Han hade det i sig redan då.
Alexander Isak om Jesper Karlsson:
Citat:
Vad kan man säga? Det finns inte så mycket att säga om hans mål. Det var fantastiskt. Vi har sett hans tillslag förut och det var kul att han fick visa det nu, säger Alexander Isak och fortsätter:
- Han är otrolig. Han har något speciellt som är lite annorlunda jämfört med andra spelare. Han blixtrar till och kan göra de här lite speciella sakerna som man inte ser hela tiden.
Dejan Kulusevski:
Citat:
- Jag är alltid glad när jag får se bra killar som är talangfulla och som får spela. En fantastisk kille. Även om han inte spelar så är han i gymmet direkt efter matchen. Han förtjänar allt och jag tror mycket på honom, säger Kulusevski och ger sin syn på frisparksmålet:
- Jesper har världens bästa tillslag. Ingen press på killen men jag har aldrig sett någon skjuta som han gör. Det var något som ni alla fick se nu.
Dejan Kulusevski som varit ungdomsproffs i Italien, spelat i Parma, Atalanta och Juventus för att senare gå till Tottenham hävdar att han inte sett någon skjuta som Jesper. Då förstår man att det inte är vem som helst vi pratar om utan om en riktigt talangfull spelare. Kan på något sätt inte släppa Jannes uttalanden om honom som om han enbart haft en bra månad nu 2023. Då har man inte sett hans matcher.
Håller Jesper högre än Forsberg och ser han som vår naturlige frisparksläggare i landslaget framöver.
Är så förbannad...för att vi håller en sådan spelare utanför en startelva bara för att Janne inte kan spela något annat än 4-4-2...Nästintill tjänstefel.