Citat:
Första gången jag såg Rooney Bardghji (idag på TV 6). Fick Sana-vibbar. (Morsan var iaf en riktig MILF
Hade inte bangat en sekund)
Verkar vara en jävla hausse kring honom. Främst baserat på hans unga ålder.
Ser dock ut att vara ett par år äldre än 16. Kanske trixat med födelsebeviset när de kom hit?
Spelar dock ingen roll för slutresultatet men för en bedömning av potentialen i dagsläget.
Man har ju sett många liknande talanger genom åren Rödlund, Bojan x 2, Östlund, Bärkroth, Berisha m fl som lovat mycket men som sen inte blev så stora (som man hoppats på).
Väntade mig faktiskt att Bojan skulle kommentera grabben mer och ta upp sig själv som exempel på att det kan gå åt båda hållen.
Min erfarenhet är att det främst är från 17-8 års åldern som man kan börja uttala sig så smått om potentialen hos eventuella talanger. Viktiga är hur man hanterar motgångar och när det går tungt.
Förvånad att han gått till FCK. MFF är väl större klubb i dagsläget? Nån som vet skälen? Money talks?
Vad tror ni om hans eventuella utvecklingsmöjligheter? En ny Zlatan/Ljungberg eller en Andrés Vasquez? Flipp eller flopp? Nyfiken på er åsikter.
Hade inte bangat en sekund)Verkar vara en jävla hausse kring honom. Främst baserat på hans unga ålder.
Ser dock ut att vara ett par år äldre än 16. Kanske trixat med födelsebeviset när de kom hit?
Spelar dock ingen roll för slutresultatet men för en bedömning av potentialen i dagsläget.
Man har ju sett många liknande talanger genom åren Rödlund, Bojan x 2, Östlund, Bärkroth, Berisha m fl som lovat mycket men som sen inte blev så stora (som man hoppats på).
Väntade mig faktiskt att Bojan skulle kommentera grabben mer och ta upp sig själv som exempel på att det kan gå åt båda hållen.
Min erfarenhet är att det främst är från 17-8 års åldern som man kan börja uttala sig så smått om potentialen hos eventuella talanger. Viktiga är hur man hanterar motgångar och när det går tungt.
Förvånad att han gått till FCK. MFF är väl större klubb i dagsläget? Nån som vet skälen? Money talks?
Vad tror ni om hans eventuella utvecklingsmöjligheter? En ny Zlatan/Ljungberg eller en Andrés Vasquez? Flipp eller flopp? Nyfiken på er åsikter.
Håller han sig från skador så kommer denna grabb bli nåt av de största import/export Sverige haft.
Danskarna säger antingen blir han en Laudrup eller blir han en Messi,grabben kommer lyckas
Har många bekanta i Köpenhamn,både FCK fan men även bröndy fans.
De har aldrig sett en sån ung kille va så långt före i utvecklingen.
Hans blick för spelet ser du knappt 30åriga i PL ha.
Hur bollen är klistrad vid fötterna,hans fart,nej detta e bland de mest spännande tsm med Hammarbys Swedberg Sverige har närmsta åren se vart de går.
Varför han lämna MFF för FCK har garanterat med planen klubbarna hade för honom
MFF hade ingen A lags tanke för honom.vet ej om Sverige har nån ålder innan de får debutera i allsvenskan
FCK hade en plan så fort han fyller 16 är det A laget för honom,de e regeln i dk.
Debuten gjorde han mål.
Har totalt varit överlägsen i u19 serien för Köpenhamn.
Kommer nog säljas senast vintern.