2017-02-23, 14:39
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Håller de sig kvar då? Är ju väldigt trist att gå till ett lag som åker ur direkt.
I år klarar de högst troligt sig, men nästa?
Sassuolo undvek förvisso nedflyttning med bara 2 poäng sin första säsong i Serie A, men i fjol kom de sexa (61 poäng) och året dessförinnan tolva (49 poäng). Även i år ganska stabilt mittenlag, just nu tolva med ett poängsnitt som resulterar i runt 45 poäng - trots att Berardi varit skadad hela hösten.
Citera
2017-02-23, 21:24
Medlem
trenbiffs avatar
Om Sam nu är så jävla bra varför har varken Hamrén eller den nya spelat honom? Sebastian Larsson går före liksom.
Citera
2017-02-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Om Sam nu är så jävla bra varför har varken Hamrén eller den nya spelat honom? Sebastian Larsson går före liksom.

Han gjorde mål i sin landslagsdebut, varför han inte fått chansen tidigare kan man dock fråga sig. Sedan konkurrerar han framförallt med Forsberg. Under Hamréns tid var det väl ofta Zengin som spelade på den positionen.

Citat:
In the 30th minute of his debut for Sweden away against Hungary on 15 November 2016 Larsson scored on a free kick.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2017-02-23 kl. 21:44.
Citera
2017-02-23, 21:44
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Han gjorde mål i sin landslagsdebut, varför han inte fått chansen tidigare kan man dock fråga sig. Sedan konkurrerar han framförallt med Forsberg.
Var ju ett turmål. Studsade på ett antal spelare innan den letade sig in bakom en ställd målvakt.
Citera
2017-02-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Var ju ett turmål. Studsade på ett antal spelare innan den letade sig in bakom en ställd målvakt.

Ja...

Jag såg inte matchen, men det jag hört och läst om hans debut var väl inte direkt negativt. Sedan är jag såklart lite färgad iom att jag är blåvit. Sam och Ludde var riktigt trevliga att ha på vänsterkanten.
Citera
2017-02-23, 21:52
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Ja...

Jag såg inte matchen, men det jag hört och läst om hans debut var väl inte direkt negativt. Sedan är jag såklart lite färgad iom att jag är blåvit. Sam och Ludde var riktigt trevliga att ha på vänsterkanten.
Kommer att bli med Sam Larsson som för de flesta andra hollandssvenskar. Blir uppköpt av Ajax, hamnar på bänken, blir utfryst och får bara träna med juniorerna, och sen är utlandssejouren mer eller mindre körd. Återvänder med svansen mellan benen till Allsvenskan så småningom.
Citera
2017-02-23, 21:53
Medlem
Citat:
Kommer att bli med Sam Larsson som för de flesta andra hollandssvenskar. Blir uppköpt av Ajax, hamnar på bänken, blir utfryst och får bara träna med juniorerna, och sen är utlandssejouren mer eller mindre körd. Återvänder med svansen mellan benen till Allsvenskan så småningom.

Ok, if you say so.
Citera
2017-02-23, 22:13
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Nja det tror jag inte. Sana var trots allt gratis eller kosta inte mer än någon miljon max. Sam kommer de få betala en högre summa för. 40 miljoner minst? Vet inte vad han värderas till och vad man kan kräma ut. Men att Sam skulle bli köpt sen bänkad har jag svårt och tänka mig.
Citera
2017-02-23, 23:33
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Nja det tror jag inte. Sana var trots allt gratis eller kosta inte mer än någon miljon max. Sam kommer de få betala en högre summa för. 40 miljoner minst? Vet inte vad han värderas till och vad man kan kräma ut. Men att Sam skulle bli köpt sen bänkad har jag svårt och tänka mig.
Syftade mer pa Kennedy Bakircioglu och Rasmus Lindgren.
Citera
2017-03-05, 21:13
Medlem
Sodomizer-s avatar
Fint mål av Hiljemark: https://www.youtube.com/watch?v=KW7-pXgKi6g
Citera
2017-03-05, 21:42
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Fint mål av Hiljemark: https://www.youtube.com/watch?v=KW7-pXgKi6g

Toppklass på det avslutet. Inget trams, bara in med den.
Citera
2017-03-05, 22:04
Medlem
chran508s avatar
Ekdal, Armenteros, Lustig och Hrgota målskyttar idag.
Senast redigerad av chran508 2017-03-05 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in