• 1
  • 2
2023-11-10, 20:43
Medlem
Pungvaxs avatar
Undra hur många tjejer som vill vara en Hotwife? Jag tror det är rätt vanligt dröm för tjejer. jag är en cuckold kille som älskar att få titta på när någon är med min tjej se henne njuta och se hennes glädje
Senast redigerad av Pungvax 2023-11-10 kl. 20:46.
Citera
2023-11-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungvax
Undra hur många tjejer som vill vara en Hotwife? Jag tror det är rätt vanligt dröm för tjejer. jag är en cuckold kille som älskar att få titta på när någon är med min tjej se henne njuta och se hennes glädje

Du är en äcklig porrskadad individ.

Skärp till dig, sluta med porren och låt bli att förstöra din fru.

Innerst inne är det väldigt få kvinnor som vill det, de känslomässigt tvingas av det av sin kille för hans hjärna är skadad av all porr.

Sträck på dig, låt bli att kolla porr, framförallt porr där andra män är med, din bög.
Citera
2023-11-11, 00:45
Medlem
SmegmaFris avatar
Det kan funka om din tjej är ett lösaktigt luder.
Men hon kommer inte att respektera dig för fem öre, men det kanske är vad du gillar?
Citera
2023-11-11, 05:41
Medlem
BananKlases avatar
Äh, om alla inblandade är med på det, go for it. Det finns oändligt mycket variationer som folk
tänder på inom det sexuella, sålänge det inte involverar barn och djur, kör på
Citera
2023-11-13, 01:26
Medlem
Gissar på att SmegmaFri & Bananklase båda är män? Kanske "något" fördomsfulla sådana? 😉

Jag är kvinna, sedan ett decennie lyckligt gift med min själsfrände, & jag tänder på tanken att bli påsatt av/att få behaga mer än en man. Men aldrig utan att en av dem är min man, & han står alltid över den/de andra.

Min man har själv föreslagit & vi har pratat lite löst om att bjuda in en kille till, men inte tagit steget pga. min bristande självkänsla. Men jag jobbar på det, så i framtiden kanske.

Mina väninnor (ålder 30-40) säger ALLA att de i olika grad fantiserar om flera män. Och det är oftast av riktigt djurisk karaktär.

Tror nog många kvinnor dock säger motsatsen till sina män, för om mannen har dåligt självförtroende tolkar de det som att kvinnan är lösaktig/otrogen/missnöjd med relationen/whatever.
Citera
2023-11-13, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Äh, om alla inblandade är med på det, go for it. Det finns oändligt mycket variationer som folk
tänder på inom det sexuella, sålänge det inte involverar barn och djur, kör på

Förlåt, råkade skriva ditt namn i mitt svar ovan, men menar såklart Dekonserv, eller vad namnet nu var. 🌻
Citera
2023-11-13, 11:38
Medlem
Vem fantiserar inte om att få vara med flera samtidigt,oavsett kön...Men enligt mig finns det en vital skillnad...

Kvinnor fantiserar om att få vara med två eller flera män för deras egna njutnings skull.

Män för att det skulle vara en häftig grej,eller en utmaning/bragd att kunna tillfredsställa två eller flera tjejer samtidigt.

En viss skillnad.
Citera
2023-11-13, 21:07
Medlem
Pungvaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkonWater
Gissar på att SmegmaFri & Bananklase båda är män? Kanske "något" fördomsfulla sådana? 😉

Jag är kvinna, sedan ett decennie lyckligt gift med min själsfrände, & jag tänder på tanken att bli påsatt av/att få behaga mer än en man. Men aldrig utan att en av dem är min man, & han står alltid över den/de andra.

Min man har själv föreslagit & vi har pratat lite löst om att bjuda in en kille till, men inte tagit steget pga. min bristande självkänsla. Men jag jobbar på det, så i framtiden kanske.

Mina väninnor (ålder 30-40) säger ALLA att de i olika grad fantiserar om flera män. Och det är oftast av riktigt djurisk karaktär.

Tror nog många kvinnor dock säger motsatsen till sina män, för om mannen har dåligt självförtroende tolkar de det som att kvinnan är lösaktig/otrogen/missnöjd med relationen/whatever.
Ja vissa är nog lite fördomsfulla men det får dom vara. Tror också det är vanligt fantasier hos tejer och män med. Hoppas du vågar någon dag så du får göra din fantasi verklig. Jag älskar få se när någon är med min tjej och efter det vilket sex vi har
Citera
2023-11-13, 22:05
Citat:

Så handlar det om din njutning eller hennes ?

Att du vill , betyder det jo att det är din fetish . Så det handlar inte om hennes njutning men om dig!
Citera
2023-11-14, 13:19
Medlem
Pungvaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Så handlar det om din njutning eller hennes ?

Att du vill , betyder det jo att det är din fetish . Så det handlar inte om hennes njutning men om dig!
Det var hon som frågade om jag var intresserad av det och det är hon som bestämmer vad som händer
Citera
2023-11-15, 10:37
Medlem
Citat:
Det var hon som frågade om jag var intresserad av det och det är hon som bestämmer vad som händer

Sträck på dig, ta kontrollen över familjen, du är en man.

Hon är nyfiken men det är för hon sitter och tittar på tiktok och läser efterblivna kvinnomagasiner.

Kom igen nu! Kämpa, ta över förhållandet.
Citera
2023-11-19, 16:16
Medlem
Escadrons avatar
Jag har knullat med både tjejer och killar medans min dåvarande sambo tittade på.
Mest upphetsande har varit när jag har haft trekant och blivit påsatt av två killar samtidigt.
Han njöt av att jag njöt och jag njöt av att han njöt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in