Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-09, 06:24
  #1
Medlem
klybans avatar
Som rubrik och känd skådis är Lena Heady känd från GoT, efter det är skådisarna mer eller mindre okända för mig i alla fall.
Sen rabblade de en massa kända serier i trailer, men det vet man sedan innan säger inget/allt.

Plot är en fyr som ska hjälpa förbipasserande rymdskepp.
Första avsnittet ska sändas nu på Söndag.

IMDB:
https://www.imdb.com/title/tt9174724..._nm_1_q_beacon
Trailer och som säkert spoilar massor, om nu man vill undvika det.
https://www.imdb.com/video/vi1194772...f_=tt_pr_ov_vi

Serien är upp min gata av intresse som genre, men får se om hur bra den blir.
Någon som planerat att se den?
Tror inte det är en serie som kommer gå till historien som riktigt bra eller så, men som sagt vad älskar såna här serier.
Citera
2023-11-09, 08:27
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Som rubrik och känd skådis är Lena Heady känd från GoT, efter det är skådisarna mer eller mindre okända för mig i alla fall.
Sen rabblade de en massa kända serier i trailer, men det vet man sedan innan säger inget/allt.

Plot är en fyr som ska hjälpa förbipasserande rymdskepp.
Första avsnittet ska sändas nu på Söndag.

IMDB:
https://www.imdb.com/title/tt9174724..._nm_1_q_beacon
Trailer och som säkert spoilar massor, om nu man vill undvika det.
https://www.imdb.com/video/vi1194772...f_=tt_pr_ov_vi

Serien är upp min gata av intresse som genre, men får se om hur bra den blir.
Någon som planerat att se den?
Tror inte det är en serie som kommer gå till historien som riktigt bra eller så, men som sagt vad älskar såna här serier.
Var sänds den då? 🤨🙄
Citera
2023-11-09, 11:04
  #3
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Var sänds den då? 🤨🙄
Vet inte var väl svaret, men tittade efter och MGM+ sänds den på i USA i alla fall, och i Sverige hittar jag inte MGM+, men Prime har MGM.
Så kanske där finns den i Sverige
Så om det är åtkomligt från Sverige vet jag inte(Men tror det.), men andra kanske kan streamings-siter bättre än mig.
Citera
2023-12-18, 10:09
  #4
Medlem
diseuses avatar
The Hollywood Reporter (‘Beacon 23’ Renewed for Season 2 at MGM+):
Citat:
MGM+ is returning to Beacon 23.

The premium cable network formerly known as Epix has officially picked up a second season of the sci-fi drama series starring Stephan James and Lena Headey.

The news comes as MGM+ just wrapped the first season of the drama from creator Zak Penn and aired a teaser for the second season of Beacon 23 (watch it below). Season two of the series, which was originally developed for Spectrum Originals and was poised to have a second window on AMC before the former bailed on originals, was already completed as filming on both cycles of the show was done back-to-back.
Citera
2023-12-18, 17:03
  #5
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
The Hollywood Reporter (‘Beacon 23’ Renewed for Season 2 at MGM+):
En rätt underlig serie faktiskt, händer egentligen inte så mycket även om det är lite aktion.
Och tror en del som tittat på den kom för Lena Headey och antar de blev besvikna, då hennes roll är väldigt långt ifrån GoT och skum roll.

Den har ett tillfälligt underhållningsvärde och är nog värd ett betyg på 6, men inget man kommer minnas länge.
Om den inte växlar upp i andra säsongen, så kommer den inte överleva till en tredje säsong.
Citera
2024-05-19, 22:41
  #6
Medlem
klybans avatar
Den är mest förvirrande denna säsong, kanske man får någon klarhet mot slutet för detta är bara konstigt nu.
Visst ger dom ledtrådar, men är för osammanhängande att förstå.

Om inget drastiskt kommer ske, så kommer det nog knappat bli en tredje säsong.
Men vem vet, borde vara rätt billigt att mest vara i exakt samma miljö och inte speciellt mycket effekter.
Citera
2024-05-30, 07:01
  #7
Medlem
klybans avatar
Kommer bli rätt förvånad om denna kommer bli förlängd, bara för rörigt.
Och slutet, ja, det kunde man kommit fram till efter 2 avsnitt, och sen gjort något annat med de andra 6 avsnitten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback