• 1
  • 2
2023-11-09, 05:12
Bannlyst
Ibland måste dela tågkupé med andra människor, tänkte här ta upp hur man kan får den tågkupe för sej själv.

1) Sitt och prata med dej själv om döden.
2) Starta någon extrem P rulle på mobilen samtidig som du smeker dej på könsorgantet.
3) Sitter det såna hyckler kärringar i Kupen, börja diskuteras Arabernas brott emot Isreal folk.
4) Öppna en burk surströming. Börja någon klaga, så säga bara Norrland rasist om vederbördade så håller den käften.
Citera
2023-11-09, 05:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Ibland måste dela tågkupé med andra människor, tänkte här ta upp hur man kan får den tågkupe för sej själv.

1) Sitt och prata med dej själv om döden.
2) Starta någon extrem P rulle på mobilen samtidig som du smeker dej på könsorgantet.
3) Sitter det såna hyckler kärringar i Kupen, börja diskuteras Arabernas brott emot Isreal folk.
4) Öppna en burk surströming. Börja någon klaga, så säga bara Norrland rasist om vederbördade så håller den käften.

- Allaaaaaahu akbar!
Citera
2023-11-09, 05:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
- Allaaaaaahu akbar!

Sedan har man ett bälte på kroppen, som blinkar lite konstig. Samtidig som lägger sej ner yllar emot mecka, som en primitiv hund.. Det kan fungera.
Citera
2023-11-09, 05:24
Medlem
Prata extremt mycket om dig själv och sluta absolut inte när dem antyder eller säger något så skall du se att du får kupén för dig själv
Citera
2023-11-09, 05:26
Avstängd
Vilka tåg har kupe nuförtiden? Inga andra än Snälltåget, som enbart trafikerar Cst - M.
Citera
2023-11-09, 06:40
Avstängd
Du lär själv bli anmäld / utslängd för de saker du nämner.

Har ett grymt tips! Boka hela kupen!
Citera
2023-11-09, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Vilka tåg har kupe nuförtiden? Inga andra än Snälltåget, som enbart trafikerar Cst - M.

Ja precis!
Tror Tågab har någon gammal liggvagn som går som sittvagn. Men för övrigt blir det nog svårt.

Sen är nog annars risken stor att blir avslängd vid nästa station.
Citera
2023-11-09, 06:46
Medlem
borrizs avatar
Lev på Ärtsoppa och bruna bönor veckan innan din resa. När tåget avgår från din station är det "full gas" som gäller.
Citera
2023-11-09, 06:54
Bannlyst
Tycker du var lite extrem.

Prata på högtalare, gärna på typ dålig engelska om någon helt efterblivet som Dawsons Creek.

Konsumera alkohol och bli ”kelsjuk”, börja prata med andra på ett ogenerat sätt och försöka bjuda dom.
Citera
2023-11-09, 07:09
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlensFlensost
Tycker du var lite extrem.

Prata på högtalare, gärna på typ dålig engelska om någon helt efterblivet som Dawsons Creek.

Konsumera alkohol och bli ”kelsjuk”, börja prata med andra på ett ogenerat sätt och försöka bjuda dom.
Kommer bara leda till att du blir avkastad eller hämtad av polisen.
Citera
2023-11-09, 07:27
Klassiker, Mr Bean.

https://m.youtube.com/watch?v=KsgJC6brhgc
Citera
2023-11-09, 08:53
Medlem
Har ett knep som alltid gav mig kupen ifred,lyckades varenda gång. kom inrusande och talade i mobil där jag högt förklarade hur sjuk jag blivit under taxiresan hit och fick stanna längst vägen och spy så tror fått värsta vinterkräksjukan! kräktes nyss precis utanför kaskadspyor! aldrig varit så sjuk ihela mitt liv! Sen var jag ensam. Kommer det på någon längst resan gör du om det samtalet bara. Även gjort så i djurvagnen när inga djur är där bara passagerare med lika gott resultat! Lycka till och åk ifred!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in