• 1
  • 2
2023-11-08, 18:24
Medlem
Hittade ingen tråd om den här händelsen.
En man i 55-årsåldern ska alltså blivit misshandlad av flera personer som det verkar. Mannen är ej hörd pga av sina skador.

"Mannen hittades i centrala Ludvika och enligt polisen ska uppgifter från platsen tyda på att han misshandlats av fler än en gärningsman.

Polisen har inlett en förundersökning gällande grov misshandel, ingen misstänkt är gripen i ärendet."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/da...udvika--sgl90k

Är det ett rån som urartat?
Är det misshandel av någon som ses eller hängts ut som pedofil?
Är det ett hatbrott, åt något håll?
Möjlig BO?
Möjliga MGM?
Kan GM i själva verket vara ett djur, som en älg?
Citera
2023-11-08, 18:31
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Hittade ingen tråd om den här händelsen.
En man i 55-årsåldern ska alltså blivit misshandlad av flera personer som det verkar. Mannen är ej hörd pga av sina skador.

"Mannen hittades i centrala Ludvika och enligt polisen ska uppgifter från platsen tyda på att han misshandlats av fler än en gärningsman.

Polisen har inlett en förundersökning gällande grov misshandel, ingen misstänkt är gripen i ärendet."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/da...udvika--sgl90k

Är det ett rån som urartat?
Är det misshandel av någon som ses eller hängts ut som pedofil?
Är det ett hatbrott, åt något håll?
Möjlig BO?
Möjliga MGM?
Kan GM i själva verket vara ett djur, som en älg?
Troligtvis några duktiga kriminella som skulle spela Allan för en kavaj, plånbok och mobil. Och flera på en. Modigt....
Dom blir ju utskrattade på kåken när dom gripits och dömts. Men ja- så korkade är kriminella
Senast redigerad av Dimpen 2023-11-08 kl. 18:34.
Citera
2023-11-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Troligtvis några duktiga kriminella som skulle spela Allan för en kavaj, plånbok och mobil. Och flera på en. Modigt....
Dom blir ju utskrattade på kåken när dom gripits och dömts. Men ja- så korkade är kriminella

De är en vän till mig, som tyvärr drabbats. Rättså allvarliga skador fick han. De är 3 "somalier" som gjort detta. Bor i ett av höghusen på lg.
Jag höll på att bli indragen i lägenheten de bor i för ca 1.5 år sedan . De äger dessutom några pistoler som de var ute å sköt med i närområdet av lg igår kväll.

Polisen är ute å letar efter dem i nuläget ifall de inte redan blivit gripna.

Jag har tillgång till bilder på de 3 gärningsmännen.

Vet dock inte hur man bifogar bilder.
Citera
2023-11-15, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel91
De är en vän till mig, som tyvärr drabbats. Rättså allvarliga skador fick han. De är 3 "somalier" som gjort detta. Bor i ett av höghusen på lg.
Jag höll på att bli indragen i lägenheten de bor i för ca 1.5 år sedan . De äger dessutom några pistoler som de var ute å sköt med i närområdet av lg igår kväll.

Använd någon url hemsida o ladda över bilderna, är det höghusen i marnäs du snackar om?
Citera
2023-11-15, 04:55
Medlem
K.K.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revslickrn
Använd någon url hemsida o ladda över bilderna, är det höghusen i marnäs du snackar om?

Tippar på Ludvika gård. Ludvika är invaderat av invasiva negrer.
Citera
2023-11-15, 12:45
Medlem
Kan det vara samma GM som utförde grova våldsbrottet på stationen?

Där gick det ju inte vidare bra för kvinnan heller, sjukhus 1,5 vecka innan hon kom hem, dessutom har hon ju någon form av NPF sjukdom. Vidrigt beteende även vidrigt om nu folk sett sakerna och inte försökt på något vis hindra det !
Citera
2023-11-17, 22:56
Medlem
Citat:

Kan du PM:a bilderna alt. namnge i PM?
Citera
2023-11-19, 02:16
Medlem
Citat:

Kan du vara snäll att skicka privat pm med bild alt namn?
Citera
2023-11-21, 18:37
Medlem
Har hört lite om att det ska vara L*rs*a *=a?

Något som kan bekräftas eller är det bara snack? Väldigt död tråd för att vara folk som vet så mycket mer..
Citera
2023-11-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercoversnut
Har hört lite om att det ska vara L*rs*a *=a?

Något som kan bekräftas eller är det bara snack? Väldigt död tråd för att vara folk som vet så mycket mer..

OCH vem är det?
Citera
2023-11-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revslickrn
OCH vem är det?

En av av dom som.bruksr sitta utanför bolaget/stationen, väldigt trevlig man om jag får säga det själv.
Citera
2023-12-11, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercoversnut
En av av dom som.bruksr sitta utanför bolaget/stationen, väldigt trevlig man om jag får säga det själv.
Vem är en av dom som brukar sitta utanför bolaget/stationen? Vilken Larsa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in