• 1
  • 2
2023-11-06, 20:43
Medlem
https://www.dailymail.co.uk/news/art...pe-father.html

Pappan instruerade sina söner till att våldta sin syster (alltså en syster som blivit våldtagen av hela tre bröder och sin pappa under sin uppväxt). När dotter var 17 blev hon gravid med sin pappas avkomma. Även andra flickor i släkten ska ha utsatts. Pappans mamma ska ha bistått vid diverse övergrepp.

Pappan och bröderna "riskerar" fängelsestraff från 11-16,5 år.

Jag blir så okontrollerat förbannad när jag läser sånt här. Kedja fast de jävlarna i passande källare och våldta dem dagligen i resten av deras liv.
Citera
2023-11-06, 20:46
Medlem
franges avatar
Hela familjen... Kan det måhända vara pikeys det handlar om?
Citera
2023-11-06, 20:46
Medlem
MyJustices avatar
Låter som ett fall av narcissist.
Ni vet golden childs och hack kycklinger
själva brottet är så graverande sjukt att man blir arg
Citera
2023-11-06, 20:50
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw

Pappan instruerade sina söner till att våldta sin syster (alltså en syster som blivit våldtagen av hela tre bröder och sin pappa under sin uppväxt). När dotter var 17 blev hon gravid med sin pappas avkomma. Även andra flickor i släkten ska ha utsatts. Pappans mamma ska ha bistått vid diverse övergrepp.

Jag blir så okontrollerat förbannad när jag läser sånt här. Kedja fast de jävlarna i passande källare och våldta dem dagligen i resten av deras liv.

Fy fan! Det är ju inget straff alls.
Citera
2023-11-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Låter som ett fall av narcissist.

Det menar du inte, Einstein.

Kan vara resandefolk. Men det finns ju omfattande dokumentation på att även katoliker i allmänhet har en jävligt skev syn på barnvåldtäkt.
Citera
2023-11-06, 21:05
Givetvis sånt resande pack
"All of the parties are members of an extended Traveller family."

Äckligt blod
Citera
2023-11-06, 21:10
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hela familjen... Kan det måhända vara pikeys det handlar om?

Låter troligt..

Citat:
’They lived a very basic and difficult life over the years,' the judge said. 'Home was often the side of the road’.

Edit
Resten av citatet som jag inte fick med;

Citat:
The family were reportedly part of an extended Traveller community.

Verkar inte vara så noga på om det är kvinnor eller män som dom gett sig på.

Citat:
Her uncle drove down the road, grabbed her and threw her in the back of the van where he anally raped her.
Citat:
He was additionally found guilty of two counts of anally raping his niece and two counts of anally raping a male cousin.

Och pappan;
Citat:
The father has been found guilty of 24 charges including two charges of anally raping his granddaughter and 22 charges against a nephew.
Senast redigerad av MissDecibella 2023-11-06 kl. 21:18.
Citera
2023-11-06, 21:26
Medlem
Citat:

Du är inte ensam.
Hur fan kan en hel jävla familj vara delaktig, går det i arv
Citera
2023-11-06, 21:35
Medlem
odlingsbarfritids avatar
"Their mother, 64, was jailed on Monday for assisting one of her sons after he raped her granddaughter, and for one count of assault on the same child."

Välanpassad familj!
Citera
2023-11-06, 21:56
Medlem
Man borde våldta pojkarna och pappan, tvinga dom ha sex med varandra och sen med djur. Sen långsamt tortera dom. Samma sak för morsan som visste om detta.

Kan dock tänka mig mindre straff för pojkarna för om dom blev tvingad som barn av sina föräldrar så lär dom ser det som normalt men när dom blir äldre och med samhällets påverkan så borde dom satt stopp för det. Men det beror som sagt om det finns förmildrande omständigheter. Finns ju massa barn som vet rätt och fel men ändå gör det utan större påverkan från andra.
Citera
2023-11-06, 23:19
Medlem
Citat:
Det menar du inte, Einstein.

Kan vara resandefolk. Men det finns ju omfattande dokumentation på att även katoliker i allmänhet har en jävligt skev syn på barnvåldtäkt.

Hon var ju dock 17 när hon blev gravid. Skulle mera tolkas som ung och inte ~barn~
Citera
2023-11-07, 00:30
Medlem
KingHisss avatar
Är inte förvånad. Tagen. Men inte förvånad. Irländare är ju lite hedersfolk. De har sina egna ytterligheter. Nåväl det är familj av nation av goda kristna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in