2023-11-05, 13:20
Medlem
Hej! Undrar ni som är feminister. Vad för slags killar ligger ni med/dejtar ni ?

Hade varit roligt med en trevlig diskussion.
Tänk på att hålla en god ton i tråden
Citera
2023-11-05, 13:25
Medlem
Smugumins avatar
Är straight så ligger bara med tjejer.
Citera
2023-11-05, 13:26
Avstängd
Jag tror att det som vissa kvinnor bär som text på sin t-shirt helt och hållet stämmer, fast dom inte förstår budskapet:

"I am always a slut for equal rights"
Citera
2023-11-05, 13:27
Medlem
oiiihs avatar
helst skall vi ha samma intressen men faktiskt inte..är du kort är jag kanske lång är du lång är jag kanske kort--är du djup är jag ytlig är du ytlig är jag djup i fittan.
Citera
2023-11-05, 13:28
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Undrar ni som är feminister. Vad för slags killar ligger ni med/dejtar ni ?

Hade varit roligt med en trevlig diskussion.
Tänk på att hålla en god ton i tråden
Menar du feminist som i den verkliga betydelsen, för jämställdhet mellan könen i samhället, eller är det incel-versionen "kvinnor som vill ha mer fördelar än/hatar män" du utgår från?
Citera
2023-11-05, 14:37
Medlem
auruns avatar
Vanliga killar, gärna bad boys. Det försvinner inte bara för man är feminist även om man utåt försöker visa något annat. Jag baserar det jag skriver på mer erfarenhet än nedan men ändå roligt;

En tjej - superfeminist - blev svinsur när jag inte ville ligga med henne. Humor!
Citera
2023-11-05, 18:13
Medlem
Är tjej, och tror inte femenister gillar andra sorters män än andra tjejer gör.
Ser jag en muskulös man med pondus så blir min fitta våt oavsett om han hatar kvinnor eller inte.

Kvinnor har nog mindre moral på detta område.
Vi kan ligga med biffkriminella som sitter i fängelse och vi kan lgiga med chefen bara för att stiga i rank.
Citera
2023-11-05, 18:25
Medlem
Jag som icke kvinna vet att dessa kvinnor vill knulla med lågutbildade killar som har ett onaturligt nära förhållande med sin mor. Som är van vid att icke tänka på sig själv i första hand. Utan i alltid tillfredställa andra än sig själv i första hand. Vilket är en väldigt fin egenskap. men kan ha sina tillkortakommande i kärleks relationer i jämnvikt....
Citera
2023-11-05, 18:28
Medlem
Är feminist. Ligger med kreti och pleti. Som har hyfsat vettiga värderingar samt, om jag ska ligga med dem mer än en gång, är intresserade av vad jag gillar i sängen, samt kan kommunicera vad de själva gillar.
Citera
2023-11-05, 20:23
Medlem
Olika killar har olika typer av egenskaper som kan vara mer eller mindre attraktiva. Har absolut inget hat emot män i allmänhet, utan snarare de män som tror sig vara lite mer än kvinnor. Därför går de flesta killar bra så länge de inte visar några tendenser på en ful narcisisstisk personlighet och ett nedlåtande prat om kvinnor.
Självklart kan vissa män vara bättre på vissa saker, och då är det inga problem att de utför något som de har talang för. Däremot blir jag förbannad om en man rycker "hammaren" ur min hand för att ta över det JAG håller på med, utan att jag vill eller behöver hans hjälp. Eller om en man och en kvinna som utför exakt samma typ av arbete, är lika duktiga, har samma erfarenhet och jobbat exakt lika länge ändå får olika lön.
Senast redigerad av Mosamig 2023-11-05 kl. 20:35.
Citera
2023-11-05, 22:30
Moderator
Maviels avatar
Relationsakuten --> Relationer och samlevnad
/Moderator
Citera
2023-11-06, 07:04
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Det har visat sig att feministiska kvinnor ofta dras till precis det dom säger sig bekämpa nämligen ultrapatriarkala män...

Det rinner till lite extra i feministfittan av ultrapatriarkala förortsblattar eller kriminella badboys

Kvinnor dras till badboys och alphahanar oavsett om dom är feminister eller ej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in