• 1
  • 2
2023-11-03, 13:09
Medlem
Har kommit en ny substans och den verkar mycket intressant.

Info:
3-Methyl-PCPy (3-Me-PCPy) is an arylcyclohexylamine derivative with an unusual spectrum of pharmacological effects, acting as both a potent NMDA antagonist and also a triple reuptake inhibitor which inhibits reuptake of all three monoamine neurotransmitters serotonin, dopamine and noradrenaline. It also acts as a high affinity sigma receptor ligand, selective for the σ2 subtype. It produces both stimulant and dissociative effects in animal behavioural studies.

3-Me-PCPy r ett arylcyklohexylaminderivat med ett ovanligt spektrum av farmakologiska effekter, som fungerar som bde en potent NMDA-antagonist och ven en trippel terupptagshmmare som hmmar terupptaget av alla tre monoaminneurotransmittorerna serotonin, dopamin och noradrenalin. Den fungerar ocks som en sigma-receptorligand med hg affinitet, selektiv fr σ2-subtypen. Det ger bde stimulerande och dissociativa effekter i djurbeteendestudier.
Citera
2023-11-06, 01:36
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Otroligt spnnande substans! Denna ska definitivt testas framver!
Citera
2023-11-11, 10:22
Medlem
Sarcophaguss avatar
Fr frhoppningsvis hem denna under nsta vecka. terkommer med rapport hr i trden.
Citera
2023-11-11, 13:34
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcophagus
Fr frhoppningsvis hem denna under nsta vecka. terkommer med rapport hr i trden.

Samma hr troligtvis p mndag, och naturligtvis uppdateras trden.

Samma sak ska gras av mig i HXE-trden. Jag har bara varit lite fr skev under snart tv veckor att bara ftalet kvalitativa inlgg har kunnat skrivas. 🙄

Vad kommer du ta fr dos? Och hur mnga tabletter kpte du?
Citera
2023-11-11, 16:05
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Samma hr troligtvis p mndag, och naturligtvis uppdateras trden.

Samma sak ska gras av mig i HXE-trden. Jag har bara varit lite fr skev under snart tv veckor att bara ftalet kvalitativa inlgg har kunnat skrivas. 🙄

Vad kommer du ta fr dos? Och hur mnga tabletter kpte du?

Kul att du ocks fr hem den. Jag kpte 10 tabletter. Tnkte brja med 1, dvs. 10mg. Har inte hittat ngon info om oral biotillgnglighet dock, utan folk tycks mest ha intagit den nasalt. Men det blir vl att prova sig fram.
Citera
2023-11-12, 00:31
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcophagus
Kul att du ocks fr hem den. Jag kpte 10 tabletter. Tnkte brja med 1, dvs. 10mg. Har inte hittat ngon info om oral biotillgnglighet dock, utan folk tycks mest ha intagit den nasalt. Men det blir vl att prova sig fram.

Br komma p mndag hr!

Samma hr 10 tabletter. Ngonstans (p Hyg sjlva mhnda) lste jag att vid doser p 30 mg kraftigt kad risk fr psykotiska tillstnd hos mss. Men en viss skillnad finns nd mellan mss och mnniskor.

Jag brjar nog p 20 milligram 2 tabletter, och bara fr att svljs en och den andra delas och snortas
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2023-11-12 kl. 00:38.
Citera
2023-11-13, 09:47
Medlem
Beskrivs i termer av barbiturater med drtill dissociativ-psykedelisk effekt pminnandes of PCP. Mjligen AMPA-antagonist utver reguljr NMDA-blockad? Jag tycker den verkar extremt spnnande. Nu vill en dock inte erfara om den dmpar andningsmuskulatur eller .h.t. r en CNS-depressant likt barbiturater den hrda vgen. Ta det lugnt med doserna tills vi vet?

EDIT: Tnker allts frmst p Rolicyklidin.
Citat:
Rolicyclidine (PCPy) is a dissociative anesthetic that is similar in effects to phencyclidine, but is slightly less potent and has fewer stimulant effects.[2] It instead produces a sedative effect described as being somewhat similar to a barbiturate, but with additional PCP-like dissociative, anaesthetic and hallucinogenic effects.[3]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rolicyclidine
Citat:
In addition to this GABAergic effect, barbiturates also block AMPA and kainate receptors, subtypes of ionotropic glutamate receptor. Glutamate is the principal excitatory neurotransmitter in the mammalian CNS.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Barbiturate
Senast redigerad av vlkmslf 2023-11-13 kl. 09:53.
Citera
2023-11-13, 10:08
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Beskrivs i termer av barbiturater med drtill dissociativ-psykedelisk effekt pminnandes of PCP. Mjligen AMPA-antagonist utver reguljr NMDA-blockad? Jag tycker den verkar extremt spnnande. Nu vill en dock inte erfara om den dmpar andningsmuskulatur eller .h.t. r en CNS-depressant likt barbiturater den hrda vgen. Ta det lugnt med doserna tills vi vet?

EDIT: Tnker allts frmst p Rolicyklidin.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rolicyclidine

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Barbiturate

Bra information! Kanske r n bttre d att endast brja med 10 milligram ( 1 tablett) i stllet fr tv. Jag kommer inte att blanda med alkohol eller opiater i alla fall dock kommer bensodiazepiner att finnas i mttligare doser.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackooo
Gller ven p analys prov?

De lr kunna identifiera den via ngon metod.
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2023-11-13 kl. 10:11.
Citera
2023-11-13, 10:19
Medlem
Citat:
Bra information! Kanske r n bttre d att endast brja med 10 milligram ( 1 tablett) i stllet fr tv. Jag kommer inte att blanda med alkohol eller opiater i alla fall dock kommer bensodiazepiner att finnas i mttligare doser.
Ser fram emot er rapport! Sedan s lite verkar knnt om 3-Me-PCPy och dos lter det klokt att brja lgre och avst ifrn alkohol och opiater p samma gng. Jag kanske sjlv inkommer med mina erfarenheter under slutet av mnaden eller i brjan av nsta.
Citera
2023-11-13, 10:36
Medlem
Fr hem ngra idag, finns p posten atm
Citera
2023-11-13, 12:19
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag har tio stycken i deras psar just nu hmtade posten alldeles precis och allt var med. 25x fluetizolam, 10x 3-Me-PCPy och 10 gram 3-Me-PVP.

Denna lr jag dock inte prova i dag d jag mste p ett lkarbesk i morgon som jag verkligen inte kan skjuta fram p. S det blir i dagarna som jag inleder mina experiment. 🤩
Citera
2023-11-13, 12:37
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Jag har tio stycken i deras psar just nu hmtade posten alldeles precis och allt var med. 25x fluetizolam, 10x 3-Me-PCPy och 10 gram 3-Me-PVP.

Denna lr jag dock inte prova i dag d jag mste p ett lkarbesk i morgon som jag verkligen inte kan skjuta fram p. S det blir i dagarna som jag inleder mina experiment. 🤩

De ringde sjlva precis och bokade om till torsdag, s d r det mjligt att den experimenteras med redan i kvll! 😍
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in