Citat:
Ursprungligen postat av
LemoNoss
Ahh nej vad tråkigt att höra. Beställde för över en vecka sen men verkar vara nåt strul med min order. Möjligt att det är som du säger att du är ganska omtumlad redan av allt mellan himmel och jord som du brukar. Du får tänka på att ta hand om dig själv också så du inte råkar illa ut.
Du har ju verkligen blivit lite av en person som man ser fram emot att läsa inlägg ifrån. Så fort man hittat en ny rc är det alltid dig man ser vara den andra personen som också tänkt utvärdera den haha.
Läste ett inlägg på Reddit dock som kom ut för nån dag sen och där prisades denna väldigt högt så man blev riktigt spänd på att prova. Sen kan väl det lika gärna vara nån betald smurf men man får väl hoppas på det bästa.
Har du disciplin att låta hjärnan vila ett tag kanske den är värd en andra chans? Ska dock själv ge mina åsikter när den anländer. Har jag liknande uppfattning som dig så är du nog inte alls ”onormal” i hjärnan 😉
Jag har delvis ändrat uppfattning om denna drog. Något hål har inte nåtts ännu, men i kväll/i natt har jag tagit 40 milligram rektalt, rökt en liten mängd hasch, tagit två fluetizolam på 2 milligram styck, en Ksalol på 1 milligram och en diazepam på 5 milligram. Jag ska fylla på med 3-Me-PCPy nu. 10 milligram nasalt och 20 milligram oralt. Har inte ätit riktigt på 30 timmar, men druckit mycket sockrad läsk och energidryck, dock ingen alkohol.
Mår rätt bra nu. Svagt bedövad i kroppen (vilket är så jävla skönt, för jag är så fysiskt skadad överallt), flummigt dissociativ i huvudet men tillräckligt klar för att skriva detta inlägg. Känner ett tunnelseende fritt från påtaglig ångest och oro, och i stället bara har en känsla av att vara "numb" i min egen värld. Dosrekommendationerna med 30 milligram och över ökar risken för psykos skiter jag i. Jag är jag. Men SNÄLLA – ta inte efter mig, för jag är ingen bra förebild. Jag delger bara extremvärdena av vad en substans förmår att göra.
Fysiskt har jag inte haft några ryckningar eller obehag alls denna gång. Det måste ha varit en följd av kontraindikationer mellan PV, sömnlöshet och denna. Nu infinner sig i stället en mycket mer behaglig euforisk känsla, men den är BETYDLIGT mer stimulerande än DMXE eller MXE, eller ketamin för den delen. Jag har sovit 20 timmar de senaste 30 timmarna (förvisso med hjälp av bensodiazepiner och hasch, men ändå) och det var välbehövligt efter 25 gram 3-Me-PVP på ungefär 12 till 13 dagar, utöver amfetamin, kokain, 2-MEB, MDMA, 3-MMA, hydroxivoxra, 4C-MAR och så vidare de senaste tre veckorna. Min tolerans är sannerligen hög för i princip alla droggrupper förutom opioider, och i dag var jag och hämtade ungefär 80 milligram oxikodon och nästan 600 milligram pregabalin, men jag väntar med att använda dessa och håller mig till bensodiazepiner i medicinska doser, hasch i låga mängder och 3-Me-PCPy i absurda doser. Ingen alkohol kommer heller att drickas denna natt, även om jag har handsprit att ta till. Men det känns meningslöst. Det är effekten från 3PC som jag vill åt, och det sederande från bensodiazepierna.
Jag skulle säga, vid rektal administrering, att påslaget sker inom tio minuter och att det effektiva ruset håller i sig i tre till fyra timmar, och sedan vaknar du upp, trött och stimulerad samtidigt. Samtliga PCP-derivat jag har provat har haft denna egenskap och jag gillar det inte riktigt. PCE-varianterna däremot är mer sederande och håller dig kvar i sängen, utan behov av tillskott av bensodiazepiner eller alkohol, eller hasch för den sakens skull.
Över lag blir jag alltmer förtjust i denna substans. Jag ska vansinnesdosera lite till och utvärdera den, och sedan återkommer jag med utvärdering. Du kommer sannolikt inte att bli besviken baserat på mitt förra inlägg – det var inte rättvist utvärderat då. Egentligen är det inte det nu heller, men mer fokus läggs på 3PC än de andra substanser som florerat och kontaminerat mitt blod tidigare.
Nu ska som sagt 10 milligram snortas och 20 milligram sväljas, en cigarett rökas och sedan blir det sängen med instrumentalmusik igen. Men hänseende till hur infernaliskt mycket jag har misshandlat min kropp och hjärna de senaste fyra veckorna är det imponerande att denna substans likväl får mig att må "bra", även om det bara är ytterligare en syntetisk manipulation. Men det säger likafullt något om dess potens och användningsområde.
Phix - "DEVIL" beskriver situationen ganska bra.
https://www.youtube.com/watch?v=0G8cbk05rXY&t=5s
Citat:
[Hook]
I had nightmares that repeated where I had to shake myself awake
How can I beat all this depression that I'm left to face?
When I wake up I can feel him standing by my side
Whispered in my ear, "you know that you're not leaving here alive."
[Chorus]
Don't know how much I can take
If I take one more, then I gotta go
But my demons keep me awake
No matter how hard I try, they won't let me go
[Verse 1]
Sometimes I put shit in my system that I ain't supposed to have
Ain't takе the whole thing but damn sure it was closе to half
I tried it once before but that time I ain't close the gap
But I talked to God and thought I was gone, so how close was that?
Since I got on, I got friends that ain't even hollered since
I laid in bed with a pistol, ready to call it quits
I'm locked and loaded; I lock the door and I'm not gon' miss
Being this lonely'll hit you up like a wall of bricks
That shit aside, I want these feelings fucking outta me
And all I want was a hug from someone who's proud of me
This the type of shit my friends don't wanna be bothered with
So the next time I have problems, who could I call 'em with
Chorus]
[Hook]
I had nightmares that repeated, where I had to shake myself awake
How can I beat all this depression that I'm left to face?
When I wake up, I can feel him standing by my side
Whispered in my ear, "you know that you're not leaving here alive."
[Verse 2]
The devil tried to keep me close and never let me out his sight
I tried escaping that motherfucker my entire life
I tried to shake him off but he's always a step ahead
He's the shadow in my dream, the voice inside my head
I feel him right over my shoulder while I write this out
If he gon' try me, he best pray to God he wipe me out
And no one's home so I'm the one who's gotta fight this out
And we all know who's gonna win, so what you crying 'bout?
[Chorus]
3-Me-PCPy är ett jäkligt bra verktyg mot dessa demoner – det är en orubblig sanning.
På återseende!