2023-11-14, 04:51
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Det blir 10 milligram att inta alldeles strax, och det grs rektalt.

Dagen har frvisso besttt av cirka 1.51.6 gram 3-Me-PVP, 8 fluetizolam 2 mg, 6 eller 8 tianeptin 10 mg, 1 diazepam 5 mg, 8-10 centiliter vodka, en 33 cl 6.0% cider och s ppnades nyss en Arboga 50 cl 10.2% samt att jag ska rka lite PV till och kanske ta en Ksalol 1 mg eller en diazepam 5 mg. Sedan ska en frysrtt vrmas fr jag har tit s infernaliskt dligt de senaste fem dygnen, s kalorierna bara mste in varken de vill eller ej. Drefter intas denna substans! Naturligtvis ligger det i min knnedom att p det stt som jag har missbrukat de senaste veckorna och ven detta dygn och nu intag av andra substanser kort inp administreringen av 3PC oundvikligen kommer att ha inverkan p helhetsupplevelsen, men jag hoppas att tminstone f smaka lite p potentialen!

P terseende!

Allt bst!
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2023-11-14 kl. 04:53.
Citera
2023-11-19, 01:41
Medlem
rkbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Det blir 10 milligram att inta alldeles strax, och det grs rektalt.

Dagen har frvisso besttt av cirka 1.51.6 gram 3-Me-PVP, 8 fluetizolam 2 mg, 6 eller 8 tianeptin 10 mg, 1 diazepam 5 mg, 8-10 centiliter vodka, en 33 cl 6.0% cider och s ppnades nyss en Arboga 50 cl 10.2% samt att jag ska rka lite PV till och kanske ta en Ksalol 1 mg eller en diazepam 5 mg. Sedan ska en frysrtt vrmas fr jag har tit s infernaliskt dligt de senaste fem dygnen, s kalorierna bara mste in varken de vill eller ej. Drefter intas denna substans! Naturligtvis ligger det i min knnedom att p det stt som jag har missbrukat de senaste veckorna och ven detta dygn och nu intag av andra substanser kort inp administreringen av 3PC oundvikligen kommer att ha inverkan p helhetsupplevelsen, men jag hoppas att tminstone f smaka lite p potentialen!

P terseende!

Allt bst!

Hur gick det? r denna ngot att ha? lskar ketamin och lskade MXE nnu mer nr det begav sig.
Citera
2023-11-19, 17:00
Medlem
Den funkar men inte julafton direkt, inte vrt priset oavsett
Citera
2023-11-19, 17:52
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Hur gick det? r denna ngot att ha? lskar ketamin och lskade MXE nnu mer nr det begav sig.

Helt rligt talat fick jag en tmligen obehaglig upplevelse. Men frutsttningarna var ju som beskrivna inte de bsta. Det psykiska var inget speciellt utan kognitionen frvrngdes en aning och de typiska dissociativa egenskaperna framtrdde i viss utstrckning, men den var oerhrt sederande med avseende p tankeverksamheten och jag upplevde att jag blev vldigt trgtnkt. Men terigen kan det mycket vl kopplas till omstndigheterna.

Dremot fysiskt upplevde jag obehag. Kroppen fick stndiga ryckningar och obekvma rysningar genom framfr allt verkroppen. Jag vill nog dremot nstan garantera att frutsttningarna r orsaken till det hr. En ny chans kommer att ges substansen under bttre omstndigheter och dessutom i hgre doser. Normalt lskar jag dissociativa hallucinogener men varken den hr eller HXE har givit mig tillfredsstllande upplevelser. Den gemensamma nmnaren har dock varit i bdas fall att flertalet andra substanser och smnlshet har varit inblandade och det finns klart en sannolikhet fr kontraindikationer sinsemellan ngon eller ngra av dessa.

Jag terkommer nr jag utforskat den mer. Teoretiskt framstr den ju som en fenomenal substans, men det kanske frutstter en "normal" hjrna som inte har misshandlats ver lngre tid av allehanda droggrupper.
Citera
2023-11-19, 20:06
Medlem
Citat:
Helt rligt talat fick jag en tmligen obehaglig upplevelse. Men frutsttningarna var ju som beskrivna inte de bsta..

Tack fr rapporten nd! Suttit och funderat p hur det gick med dig och var lite oroad nr jag lste vilken salig blandning du ftt i dig innan. Inte mnga fantaster av disscoiativa p det hr forumet s var rdd om dig! Dina rapporter r alltid vlkomna

Fr att terknyta till 3-me-pcpy s verkar det vara en intressant substans. Synd att den bara finns i tabletter, jobbigt att snorta massa lsningsmedel och det gr den i princip orkbar...

Ska nd lgga en bestllning inom kort s terkommer d.

Ska bli kul att lsa om era andras upplevelser.
Citera
2023-11-19, 20:30
Medlem
Citat:
Helt rligt talat fick jag en tmligen obehaglig upplevelse. Men frutsttningarna var ju som beskrivna inte de bsta. Det psykiska var inget speciellt utan kognitionen frvrngdes en aning och de typiska dissociativa egenskaperna framtrdde i viss utstrckning, men den var oerhrt sederande med avseende p tankeverksamheten och jag upplevde att jag blev vldigt trgtnkt. Men terigen kan det mycket vl kopplas till omstndigheterna.

Dremot fysiskt upplevde jag obehag. Kroppen fick stndiga ryckningar och obekvma rysningar genom framfr allt verkroppen. Jag vill nog dremot nstan garantera att frutsttningarna r orsaken till det hr. En ny chans kommer att ges substansen under bttre omstndigheter och dessutom i hgre doser. Normalt lskar jag dissociativa hallucinogener men varken den hr eller HXE har givit mig tillfredsstllande upplevelser. Den gemensamma nmnaren har dock varit i bdas fall att flertalet andra substanser och smnlshet har varit inblandade och det finns klart en sannolikhet fr kontraindikationer sinsemellan ngon eller ngra av dessa.

Jag terkommer nr jag utforskat den mer. Teoretiskt framstr den ju som en fenomenal substans, men det kanske frutstter en "normal" hjrna som inte har misshandlats ver lngre tid av allehanda droggrupper.

Ahh nej vad trkigt att hra. Bestllde fr ver en vecka sen men verkar vara nt strul med min order. Mjligt att det r som du sger att du r ganska omtumlad redan av allt mellan himmel och jord som du brukar. Du fr tnka p att ta hand om dig sjlv ocks s du inte rkar illa ut.

Du har ju verkligen blivit lite av en person som man ser fram emot att lsa inlgg ifrn. S fort man hittat en ny rc r det alltid dig man ser vara den andra personen som ocks tnkt utvrdera den haha.

Lste ett inlgg p Reddit dock som kom ut fr nn dag sen och dr prisades denna vldigt hgt s man blev riktigt spnd p att prova. Sen kan vl det lika grna vara nn betald smurf men man fr vl hoppas p det bsta.

Har du disciplin att lta hjrnan vila ett tag kanske den r vrd en andra chans? Ska dock sjlv ge mina sikter nr den anlnder. Har jag liknande uppfattning som dig s r du nog inte alls onormal i hjrnan 😉
Citera
2023-11-21, 04:55
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemoNoss
Ahh nej vad trkigt att hra. Bestllde fr ver en vecka sen men verkar vara nt strul med min order. Mjligt att det r som du sger att du r ganska omtumlad redan av allt mellan himmel och jord som du brukar. Du fr tnka p att ta hand om dig sjlv ocks s du inte rkar illa ut.

Du har ju verkligen blivit lite av en person som man ser fram emot att lsa inlgg ifrn. S fort man hittat en ny rc r det alltid dig man ser vara den andra personen som ocks tnkt utvrdera den haha.

Lste ett inlgg p Reddit dock som kom ut fr nn dag sen och dr prisades denna vldigt hgt s man blev riktigt spnd p att prova. Sen kan vl det lika grna vara nn betald smurf men man fr vl hoppas p det bsta.

Har du disciplin att lta hjrnan vila ett tag kanske den r vrd en andra chans? Ska dock sjlv ge mina sikter nr den anlnder. Har jag liknande uppfattning som dig s r du nog inte alls onormal i hjrnan 😉

Jag har delvis ndrat uppfattning om denna drog. Ngot hl har inte ntts nnu, men i kvll/i natt har jag tagit 40 milligram rektalt, rkt en liten mngd hasch, tagit tv fluetizolam p 2 milligram styck, en Ksalol p 1 milligram och en diazepam p 5 milligram. Jag ska fylla p med 3-Me-PCPy nu. 10 milligram nasalt och 20 milligram oralt. Har inte tit riktigt p 30 timmar, men druckit mycket sockrad lsk och energidryck, dock ingen alkohol.

Mr rtt bra nu. Svagt bedvad i kroppen (vilket r s jvla sknt, fr jag r s fysiskt skadad verallt), flummigt dissociativ i huvudet men tillrckligt klar fr att skriva detta inlgg. Knner ett tunnelseende fritt frn ptaglig ngest och oro, och i stllet bara har en knsla av att vara "numb" i min egen vrld. Dosrekommendationerna med 30 milligram och ver kar risken fr psykos skiter jag i. Jag r jag. Men SNLLA ta inte efter mig, fr jag r ingen bra frebild. Jag delger bara extremvrdena av vad en substans frmr att gra.

Fysiskt har jag inte haft ngra ryckningar eller obehag alls denna gng. Det mste ha varit en fljd av kontraindikationer mellan PV, smnlshet och denna. Nu infinner sig i stllet en mycket mer behaglig euforisk knsla, men den r BETYDLIGT mer stimulerande n DMXE eller MXE, eller ketamin fr den delen. Jag har sovit 20 timmar de senaste 30 timmarna (frvisso med hjlp av bensodiazepiner och hasch, men nd) och det var vlbehvligt efter 25 gram 3-Me-PVP p ungefr 12 till 13 dagar, utver amfetamin, kokain, 2-MEB, MDMA, 3-MMA, hydroxivoxra, 4C-MAR och s vidare de senaste tre veckorna. Min tolerans r sannerligen hg fr i princip alla droggrupper frutom opioider, och i dag var jag och hmtade ungefr 80 milligram oxikodon och nstan 600 milligram pregabalin, men jag vntar med att anvnda dessa och hller mig till bensodiazepiner i medicinska doser, hasch i lga mngder och 3-Me-PCPy i absurda doser. Ingen alkohol kommer heller att drickas denna natt, ven om jag har handsprit att ta till. Men det knns meningslst. Det r effekten frn 3PC som jag vill t, och det sederande frn bensodiazepierna.

Jag skulle sga, vid rektal administrering, att pslaget sker inom tio minuter och att det effektiva ruset hller i sig i tre till fyra timmar, och sedan vaknar du upp, trtt och stimulerad samtidigt. Samtliga PCP-derivat jag har provat har haft denna egenskap och jag gillar det inte riktigt. PCE-varianterna dremot r mer sederande och hller dig kvar i sngen, utan behov av tillskott av bensodiazepiner eller alkohol, eller hasch fr den sakens skull.

ver lag blir jag alltmer frtjust i denna substans. Jag ska vansinnesdosera lite till och utvrdera den, och sedan terkommer jag med utvrdering. Du kommer sannolikt inte att bli besviken baserat p mitt frra inlgg det var inte rttvist utvrderat d. Egentligen r det inte det nu heller, men mer fokus lggs p 3PC n de andra substanser som florerat och kontaminerat mitt blod tidigare.

Nu ska som sagt 10 milligram snortas och 20 milligram svljas, en cigarett rkas och sedan blir det sngen med instrumentalmusik igen. Men hnseende till hur infernaliskt mycket jag har misshandlat min kropp och hjrna de senaste fyra veckorna r det imponerande att denna substans likvl fr mig att m "bra", ven om det bara r ytterligare en syntetisk manipulation. Men det sger likafullt ngot om dess potens och anvndningsomrde.

Phix - "DEVIL" beskriver situationen ganska bra.

https://www.youtube.com/watch?v=0G8cbk05rXY&t=5s

Citat:
[Hook]
I had nightmares that repeated where I had to shake myself awake
How can I beat all this depression that I'm left to face?
When I wake up I can feel him standing by my side
Whispered in my ear, "you know that you're not leaving here alive."

[Chorus]
Don't know how much I can take
If I take one more, then I gotta go
But my demons keep me awake
No matter how hard I try, they won't let me go

[Verse 1]
Sometimes I put shit in my system that I ain't supposed to have
Ain't takе the whole thing but damn sure it was closе to half
I tried it once before but that time I ain't close the gap
But I talked to God and thought I was gone, so how close was that?
Since I got on, I got friends that ain't even hollered since
I laid in bed with a pistol, ready to call it quits
I'm locked and loaded; I lock the door and I'm not gon' miss
Being this lonely'll hit you up like a wall of bricks
That shit aside, I want these feelings fucking outta me
And all I want was a hug from someone who's proud of me
This the type of shit my friends don't wanna be bothered with
So the next time I have problems, who could I call 'em with

Chorus]

[Hook]
I had nightmares that repeated, where I had to shake myself awake
How can I beat all this depression that I'm left to face?
When I wake up, I can feel him standing by my side
Whispered in my ear, "you know that you're not leaving here alive."

[Verse 2]
The devil tried to keep me close and never let me out his sight
I tried escaping that motherfucker my entire life
I tried to shake him off but he's always a step ahead
He's the shadow in my dream, the voice inside my head
I feel him right over my shoulder while I write this out
If he gon' try me, he best pray to God he wipe me out
And no one's home so I'm the one who's gotta fight this out
And we all know who's gonna win, so what you crying 'bout?

[Chorus]

3-Me-PCPy r ett jkligt bra verktyg mot dessa demoner det r en orubblig sanning.

P terseende!
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2023-11-21 kl. 05:03.
Citera
2023-11-24, 16:35
Medlem
Fick precis hem mitt paket med en liten lapp frn polisen dr de meddelade att de beslagtagit innehllet kul
Citera
2023-11-24, 19:56
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemoNoss
Fick precis hem mitt paket med en liten lapp frn polisen dr de meddelade att de beslagtagit innehllet kul

Men vad fan...?

Du r den tredje p kort tid som hamnat i en liknande situation, och d frn olika terfrslja. Har polisen legat p PostNord mhnda?
Citera
2023-11-27, 11:00
Medlem
Citat:
Men vad fan...?

Du r den tredje p kort tid som hamnat i en liknande situation, och d frn olika terfrslja. Har polisen legat p PostNord mhnda?

Vi kanske har nn liten samhllshjlte som hittat sin plats p postnord som brevdetektiv. Lite irriterande med den hr nya postlagen som inte r s ny lngre. Jag kanske provar att gra en ny bestllning nrmare inp jul d det r hg belastning
Citera
2023-11-30, 13:23
Medlem
Promenads avatar
Fick mitt idag frn hygea utan problem.
terkommer om nn dag nr jag prvat.
Citera
2023-12-03, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promenad
Fick mitt idag frn hygea utan problem.
terkommer om nn dag nr jag prvat.

Vissa har det bra Sjlv hade man nog bara riktig otur. Inte kan det leda till nt mer tro? Tnker typ om man fr lite gon p sig i vrsta fall? Men r ju inget olagligt i sig s br vl vara safe eller r jag naiv d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in