Ingen, det avnjuter jag när jag kommer hem. Det är oseriöst att lyssna på musik under jobbet. Undantag kan vara ensamjobb som truckdriver eller annat men annars ska man inte göra det.
Är det inte tråkigt att lyssna på skitmusik hela dagarna? Fattar att det var det enda som fanns förr men idag känns linjär radio lite trist.
Nä.. Brukar va rätt bra samt man gillar ju nyheterna... Helt tyst är ju dötråkigt.. Vi hade alltid nån radio på å jag hade mid mig en liten jämte mig..
Jobbar i öppet kontorslandskap så vill en lyssna på musik är det hörlurar som gäller.
När väl lurarna är på kan det lyssnas på vad helst humör och aktuella arbetsuppgifter tillåter. Brukar trycka igång någon random "mix" på youtube i för dagen vald genre och sedan låta den rulla.
Vad jag lyssnar på för musik på jobbet?
Nån idiot som sitter med sin telefon och har slagit på en värdelös spellista och ska spela för alla i lokalen med sina värdelösa skräniga mobilhögtalare
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!