Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 03:30
  #481
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Nu har hans bror pris på sitt huvud med
Snart 2 brödet döda
Du skrev snart två döda . Så de är fortfarande 3 bröder varav Harris är dödad..
Trodde de var fler halvsyskon osv. Vem ville han va Namo eller May?
Bra träff här av team Jordgubben.

Tänk att Friends arena blir 🍓. Synergier finns, lite kul när en av Nordens rikaste köper Friends Arena och ger namnet Strawberry.

För er som inte läst Stordalens självbiografi, han sålde jordgubbar i Norge som barn på torget. Tjänade pengar, bra pengar, och fortsatte.
Citera
2024-01-21, 19:37
  #482
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Jag skäms över att ha insett att man själv var mycket "högre uppsatt" än dom som sätter skräck i Sverige just nu.
Jag var en pissluffare på droger som resten av högen i den där branschen. Dessa är ett gäng fittungar som Benke nere på lokala puben hade sänkt med en halvmiss. Tragiskt men sant.

Så att vara rädd för dessa individer ska man absolut inte vara.
"Dom är farliga" för att dem betalar barn att göra det dom inte själva vågar. Men möt dom man mot man så får ni se att det är farligare att gå på ett fotbollsderby.
Det är verkligen skillnad på gamla skolan och nya skolan. Dessa luffare bröt alla koder och valde att anlita ungar att göra hård jobbet..varenda unge gör det efter några benzo och lovade 50-100tusen. spöa brudar med mera är normalt idag och i dessa kretsar är det normaliserat.
Facebook gangstrarna som blev sveriges "farligaste"🤭
Inte en käft av dom har gjort ett skit själva. Inte en käft.

Ortens blocket gangstrarna 😊 mvh eran gamla administratör. Fyfan så pinsamt. Spräng min port nu med en trammad snorunge. Ett gäng fittor hela högen. Tvi!
"Sänka någon med en halvmiss" Det var länge sedan man hörde detta uttryck.
Citera
2024-02-24, 08:28
  #483
Medlem
Citat:
Abdel-Majid El-Oweiti, 19, är misstänkt för två mord och efter skotten i Sarajevo sitter han häktad misstänkt för mordet på Foxtrot-mannen Harris Österdahl, 30.
I Sverige står ett antal åklagare på kö för att utreda mord och mordförsök han misstänks för under våldsvågen.
Hur blev 19-åringen från Rosengård en av våldsvågens mest eftersökta torpeder?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...angens-torped/

Ocensurerad bild.

Vilka två mord kan det vara?
Citera
2024-02-24, 11:04
  #484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
"Sänka någon med en halvmiss" Det var länge sedan man hörde detta uttryck.


👍😁👍
Citera
2024-02-24, 11:23
  #485
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
https://www.expressen.se/nyheter/sve...angens-torped/

Ocensurerad bild.

Vilka två mord kan det vara?
Det ena är väl Harris de syftar på?! Lite otydligt skrivet.

Det andra mordet alt mordförsöken verkar vara begångna i Sverige.
Citera
2024-02-24, 12:20
  #486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Det ena är väl Harris de syftar på?! Lite otydligt skrivet.

Det andra mordet alt mordförsöken verkar vara begångna i Sverige.

Jag tolkade det som att det finns två mordärenden i Sverige.
Citera
2024-04-09, 16:32
  #487
Medlem
GM kommer väl inte bli utlämnad till Sverige? I så fall lär han ju få livstid oavsett, och har då 18-20 år på sig att sitta högst troligen.
Citera
2024-04-19, 16:06
  #488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag tolkade det som att det finns två mordärenden i Sverige.

Tror de mordet på giovanni o mordförsök på rävens släkting då två från malmö åtalades för båda
Citera
2024-04-25, 17:38
  #489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutaschmunka1
Tror de mordet på giovanni o mordförsök på rävens släkting då två från malmö åtalades för båda

Det pekar på det.

(FB) Man i 20-årsåldern skjuten till döds i Vasastan i Stockholm (2023-09-13)

Finns det tråd om mordförsöket på rävens släkting?
Citera
2024-04-25, 17:40
  #490
Medlem
Åtal väckt.

Citat:
Svenskar åtalas för mord i Bosnien
Tre svenska medborgare åtalas för mordet på en svensk man i 30-årsåldern i Sarajevo i oktober, rapporterar bosniska medier. Ytterligare en svensk medborgare, en man i 20-årsåldern, skadades i dödsskjutningen.
Mannen som dödades var enligt uppgifter till DN kopplad till det kriminella nätverket Foxtrot och var stod på Rawa Majids sida i höstens blodiga konflikt i nätverket. Han var också en av de som frihetsberövades i Turkiet i september efter en skottlossning i Istanbul.
De tre misstänkta åtalas för mord och mordförsök.

Från DN.
Citera
2024-04-25, 17:50
  #491
Medlem
Står mer på SVT.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/t...ord-i-sarajevo

Citat:
På fredagen meddelade domstolen i Sarajevo att de tre männen åtalas för mord och mordförsök, rapporterar bosniska medier.

Enligt åtalet var mordet väl planerat. Dagar före mordet anlände de tre männen från Turkiet till Sarajevo där de hyrde en bil och en lägenhet. På plats ska männen bland annat ha införskaffat sig en elcykel och ett automatvapen.

Enligt journalisten på videon har varken vapen eller hylsor hittats. Och GM tiger. Åtal väcks efter bara sex månader. Kan det verkligen finnas chattkonversationer här? Det som har satt dit många GM i Sverige.
Citera
2024-05-27, 11:23
  #492
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batko.Pajser
I övrigt uppgav Abdel Majid el-Oveitu och Konard Tilus att de aldrig suttit i fängelse, och att de inte tillhör någon kriminell grupp från Sverige.

Den första misstänkte, Abdel Majid el-Oveit, klagade över förhållandena i interneringsenheten på Zenica Penitentiary.

Jag hamnade i en cell

– För sju dagar sedan fördes jag, som de sa, till en säkrare plats och nu är jag ensam. Jag får inte mat tre gånger om dagen som sagt. När jag ber om något säger de att de inte förstår engelska. Jag känner mig som en hund, jag har inget varmvatten. Jag har ingen TV, fjärrkontrollen fungerar inte. Fram till för sju dagar sedan satt jag i en cell med två bosnier och de hjälpte mig eftersom de kunde engelska. Skicka mig tillbaka med två bosnier för förståelse. Jag badade inte på sju dagar – sa misstänkte Abdel Majid el-Oveit.

Rådets ordförande sa till försvarsadvokaten Senad Kreha att lämna in en skriftlig inlaga som kommer att vidarebefordras till fängelset.

I början av förhandlingen bad Konard Tilus om att inte bli fotograferad eftersom han har en minderårig bror i Sverige. Han ville inte att hans bror skulle se bilden, eftersom svensk media sänder allt som media i Sarajevo

Ja, där vill man inte sitta. Hoppas han rutnar där.
https://www.youtube.com/watch?v=r7HWmOZ2x6Y
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback