Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-12-10, 00:44
  #73
Medlem
dooeys avatar
Jag skulle rekommendera att träna riktigt stenhårt med löpning, gym, yoga samt meditera, i kombination med nedtrappning.
Kokain är som ett mynt med 2 sidor: lycka och olycka. Det lömska är att man oftast inte ser 2a sidan (olyckan) förrän efter ett längre tag.
Har t.ex. dragit i mig 3-5 gubbar en helg och sedan märkt av hur sjukt tomt och olyckligt det känns dagarna efter.
Nu har jag inte ens råd att ta skiten längre pga böter och skulder.
Hade laddet kostat 10kr grammet så hade jag förvisso inte sabbat min ekonomi, men däremot mig själv.

Bäst att satsa på den långvariga bestående lyckan av träning etc. istället för den kortvariga 10 minuters lyckan som sedan bara leder till olycka.
Citera
2023-12-10, 09:52
  #74
Medlem
Va nykter i en vecka eller två. Köp dig 4 lappar syra eller minst 3,5 gram svamp. Skriv ner på en bit papper såhär med din egna ord: Var kommer mitt kokain bruk leda mig? Läs på pappret varje dag fram tills du tar svampen eller syran. Läs på pappret när du inmundigar psykadelian och sen lägger du dig i soffan och inväntar visioner.

Välkommen att välj väg i livet efter det!

Men snacka med dina föräldrar. Dom älskar och vill dig väl. Du mår ju dåligt och dom vill hjälpa dig. Det är en lättnad att erkänna sitt bruk!
__________________
Senast redigerad av TypisktVastkustskt 2023-12-10 kl. 09:59.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback