2024-03-21, 17:18
Medlem
Asså vafan jag ville bara ha massage två ggr i rad
Citera
2024-03-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Sedär din lilla fitta, du vill att folk som erkänna för annars kan man inte bli dömd i dessa fallen. Hade du haft lite balls hade du skrivit det rakt ut och inte försökt finta folk.

Självklart ska man kunna köpa andras kroppar. Min arbetsgivare köper min varje vardag inkl förtroendetid. Vet inte i vilken värld du lever i som tror man inte köper varandras kroppar.

Där argumenten tar slut, tar glåporden vid. Du måste vara riktigt sorglig människa som köper kvinnor.
Citera
2024-03-21, 17:22
Medlem
okok1s avatar
Nu har väl folk lärt sig att använda kontanter. Detta misstag att lita på swish gör de nog inte om.
Citera
2024-03-21, 17:23
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Där argumenten tar slut, tar glåporden vid. Du måste vara riktigt sorglig människa som köper kvinnor.

Vad finns det att diskutera? Du ljuger med dina rättsliga råd när allt man behöver göra är att neka.

Intressant iaktagelse med att hävda jag köper kvinnor. Argumenten tog slut antar jag?
Citera
2024-03-21, 17:31
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Vad fan är det för fel på folk som går till bordeller?

Klarar de inte av att hitta kvinnor på normalt sätt för att knulla i röven?

Eller är de otrogna allihopa och riskerar 30 olika könssjukdomar på köpet?
Citera
2024-03-21, 17:34
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Kan bli knepigt blåneka
säg 300 personer i lokalen " Lyckliga Fjonget " 150 har pröjsat 1000 spänn --erkänner Det stämmer jag betalade den tusenlappen för samlag .. Kanske tjejen är traffickerad berättar --- stämmer kostar 1000

Då kommer de andra 150 betalt 1000 spänn Swishat men nekar .. Då säger ju snuten
Jahaaa du har pröjsat för ngt annat än samlag Vad kan det vara som kostar 1000 kronor som andra fått betala för samlag -- vitsordat av torsken +tjejen
Dom har inte frågat efter ngn annan tjänst och kan inte veta vad det kostar

Nu har jag inget erfarenhet av Snuten men en lagman går ju inte på den lätta
samma Lokal 1 papp nuppat erkänt
du i samma lokal
samma 1 papp men fått ngn annan tjänst --VILKEN ?

Det skulle förvåna mig om man kan klara det .. Svårt tänka mig att det är samma taxa för happy ending tjänster som fotmassage eller whatnot Högoddsare man kan klara

Sedan undrar jag lite varför F stimmet är tysta varför reser dom sig inte som en man ( Pun intended ) skriker

Finns det verkligen resurser att förhöra 250 personer för ett brott som leder till lite böter? Vissa kanske slipper pga resursbrist...
Citera
2024-03-21, 17:44
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Det är skillnad på att bli hitlurad för att tvingas sälja sex och bli lovad ett hederligt jobb. Du hade behövt bli upplyst om ett och annat.

Sexköpslagen är uppe för prövning i Europadomstolen för mänskliga rättigheter (ECHR) för misstänkta människorättsbrott. Kan vara bra att känna till.

(FB) Sexköpslagen upp i Europadomstolen
Citera
2024-03-21, 17:46
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Nej de ville inte vara där. Skrev en lapp som rop på hjälp så att polisen tillkallades!

Det där tror jag inte ett dugg på. Det kan finnas massor av anledningar till att detta påstås.
Citera
2024-03-21, 17:49
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Finns det verkligen resurser att förhöra 250 personer för ett brott som leder till lite böter? Vissa kanske slipper pga resursbrist...
Det är Sveriges poliskår. För sådana här ärenden så finns det obegränsat med resurser. Rikspolischefen och överbefälhavaren med pridflaggan i handen. Feminism och woke kulturen. Resurser är inga problem. Fjamåt Feminister.
Citera
2024-03-21, 19:24
Medlem
Som sagt inte en enda kvinna på swishlistan trots att även kvinnor behöver massage ... Tror ni verkligen det är tillfälligheter ?
Citera
2024-03-21, 19:28
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Ännu en svagbegåvad

Nej, sexualbrott har en preskriptionstid på minst 5 år. Häng med i utvecklingen
Böter upp till 1 år. Preskriptionstid 2 år. Brottsbalken 35 Första paragrafen första stycket
Citera
2024-03-21, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Böter upförsta stycket
Raderat
Senast redigerad av BMH 2024-03-21 kl. 19:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in