• 1
  • 2
2023-12-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMorot-
Misstankar mot dagiset väcktes när man var tvungen att kryssa i "Min hund har ej tagit narkotikahundkurser" i avtalspappret.
Om detta är ett skämt så frågar man sig hur snuten fick upp ögonen för paret. Angivare?
Citera
2023-12-28, 17:55
Medlem
Fattar inte. Vadå kokainfabrik? Har det inte blivit någon missuppfattning nånstans och att det är amfetamin egentligen? Nåt är skumt.
Citera
2023-12-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Om detta är ett skämt så frågar man sig hur snuten fick upp ögonen för paret. Angivare?
Utan att ha läst fup kan jag sätta en peng på att dom här har snuten haft koll på ett tag. Deras namn eller adress eller nummer har dykt upp i annat mål och sen påbörjades hemlig övervakning och sen BAM - bara att håva in. Dom flesta faller på sin egen klantighet.
Citera
2023-12-31, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajenihavet
Utan att ha läst fup kan jag sätta en peng på att dom här har snuten haft koll på ett tag. Deras namn eller adress eller nummer har dykt upp i annat mål och sen påbörjades hemlig övervakning och sen BAM - bara att håva in. Dom flesta faller på sin egen klantighet.
Ja, så är det nog i många ärenden. Haffar de en så nystar de i hela personens umgängeskrets.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in