Citat:
Ursprungligen postat av
Castle
Tror inte jag är så mesig i sängen. Men jag har inget intresse av att förnedra någon, då får det hellre vara.
Du måste inse att kvinnor ger signaler om motsatser, därför blir de kåta på farliga män och avtändana av mesproproppar som dig. Du är grå och tråkig. Du kan samla frimärken, och bli häftig i den gebiten - i den lilla sfären kan du bli häftifd. Du kan sitta ock fiska i fiskarmössa bland myggen och blanda deg med honung som är ditt speciella recept, där sticker du ut och är häftig, just i den sfären.
Förstår du inte att du måste sticka ut!!
Många kvinnor tänder på förnedring, men de flesta gör det givetvis inte. Det var ett förslag. Om jag skulle dra skulle dra min fru i håret och skulle säga: ” hora, jag vill knulla dig in in iväggen, knulla dig ut genom tapeten och ut genom väggen, genom trädgården och ut genom halva trädgården, och ka nakenbilder ut genom häcken. Och genom den resan skulle du få minst fyra orgasmer” då skulle hon troligtvis genomgång en örfil och säga ” va fan är det med dig karljävel”
Men om jag hade varit så utstickande innan giftermålet så hade hon säkert varit med på noterna, förstår du spelet.